پیشنهاد سردبیرمطالب ویژه

برای ثبت نام سایپا کوییک از کجا اقدام کنم؟ + جدول تفاوت قیمت بازار و کارخانه

سایپا کوییک را به عنوان خودرویی ارائه نموده که در گروه هاچبک‌های شهری قرار می‌گیرد. هرچند می‌توان انواع کوییک را به عنوان اولین سری تولید ملی با گیربکس اتوماتیک در نظر گرفت، از منظر متخصصین و کارشناسان، کوییک نسخه‌ی فیس‌لیفت شده‌ی ساینا بشمار می‌رود.

سایپا کوییک ثبت نام کنید

از آنجایی که سایپا کوییک یکی از ارزان‌ترین موارد موجود در بازار است، رقیب چندانی برای آن وجود ندارد. از طرف دیگر، خودروهای اقتصادی‌ مانند پراید و تیبا، هر چند با قیمتی مناسب‌تر عرضه می‌شوند، اما در برابر ظاهر جوان‌پسندانه‌ی کوییک حرف چندانی برای گفتن ندارند. از طرفی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با اینکه با پر از جذابیت است و طرفداران بسیاری دارد، اما به دلیل قیمت بالاتری که نسبت به تیپ یک دارد، بسیاری از خریداران را اجبارا به انتخاب کوییک سوق می‌دهد.

برای ثبت نام سایپا کوییک باید گوش به زنگ اطلاعیه‌های فروش شرکت سایپا باشید. جدیدترین اطلاعیه‌ی فروش سایپا از این لینک قابل مشاهده است.

برای ثبت نام و فروش فوق العاده سایپا کوییک، از طریق سامانه‌ی فروش محصولات گروه سایپا اقدام کنید.

ثبت نام سایپا کوییک

تفاوت قیمت کوییک کارخانه و بازار چقدر است؟

هم‌اکنون قیمت سایپا کوییک دنده ای مدل ۱۴۰۱ در بازار آزاد حدودا ۲۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود. در حالی که حدودا دو ماه پیش قیمت کوییک دنده ای در محدوده‌ی قیمت  ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

سایپا کوییک قیمت کارخانه بین ۱۶۸ میلیون تومان و ۲۸۸ میلیون تومان برای انواع مختلف آن دارد. کمبود عرضه‌ی مستقیم کارخانه منجر به این شده است که قیمت خودرو از نرخ ارز تاثیر بگیرد و بازار با هرج و مرج مواجه گردد.

در ادامه، قیمت روز کوییک کارخانه و بازار آزاد مربوط به بهمن ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خودرو مدل  قیمت کارخانه (تومان) قیمت بازار (تومان)
سایپا کوییک دنده‌ای ۱۴۰۱ ۱۶۸,۲۴۲,۰۰۰ ۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سایپا کوییک دنده‌ای ۱۴۰۰ ۳۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سایپا کوییک دنده‌ای R ۱۴۰۱ ۱۷۸,۱۸۸,۰۰۰ ۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰
سایپا کوییک دنده‌ای R ۱۴۰۰ ۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سایپا کوییک اتوماتیک پلاس ۱۴۰۱ ۲۷۸،۰۴۰،۰۰۰ ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سایپا کوییک اتوماتیک پلاس ۱۴۰۰ ۴۰۵,۰۰۰,۰۰۰
سایپا کوییک S ۱۴۰۱ ۱۸۴,۸۳۰,۰۰۰ ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰
سایپا کوییک S ۱۴۰۰ ۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
سایپا کوییک R پلاس اتوماتیک ۱۴۰۰ ۲۸۸,۰۰۰,۰۰۰ ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰

سایپا کوییک اتومات

مدل اتومات کوییک در سال ۱۳۹۷ در بازار عرضه شد. توجه داشته باشید که کوییک اتومات، که گیربکس CVT آن توسط شرکت پانچ ساخته شده است، نسبت به کوییک دنده‌ای دارای مزیت‌های فنی و امکانات و مشخصات بالاتری است. برخی از این مزیت‌ها شامل دریچه گاز برقی، کامیپوتر سفری، فرمان برقی، کروز کنترل، دی‌لایت به همراه چراغ بدرقه، مالتی مدیا (مانیتور+دوربین+نویگیشن)، سیستم BAS یا ترمز کمکی، سیستم اتولاک، هشدار سرقت با بوق، بلوتوث و غیره است.

سایپا کوییک اتومات، در ابتدای عرضه با تیپ‌هایی با نام «فول» و «فول پلاس» به فروش می‌رسید. تیپ «فول» به دلیل بازار ضعیف‌تر و تجهیزات کمتری که داشت، از تولید حذف گردید.

قیمت سایپا کوییک

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا