اخبار خودرواطلاعیه‌های فروشایران خودروگروه های خودروسازی

شرایط فروش فوری و پیش فروش سورن پلاس XU7P اعلام شد

شرکت ایران‌خودرو قصد دارد مرحله جدید فروش و پیش‌فروش خودرو سورن پلاس را با قیمت به‌روز شده آغاز کند.

بر اساس اعلام این شرکت، شرایط فروش فوری و پیش‌فروش سورن پلاس صرفاً برای افرادی که در اولویت‌های مندرج در بخشنامه‌ها هستند، اعمال خواهد شد. این افراد کسانی هستند که قبلاً در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و نام آنها به عنوان اولویت‌های بهار ۱۴۰۳ به ایران‌خودرو اعلام و برایشان پیامک ارسال شده است.

شرایط فروش سورن پلاس موتور XU7P با تحویل ۳۰ روزه و قیمت ۴ میلیارد و ۵۹۱ میلیون ریال، فقط به رنگ سفید و بدون سود مشارکت، پیش‌فروش با تحویل خرداد ۱۴۰۳ و پیش‌پرداخت ۴۰ درصد قیمت کنونی (۱,۸۳۶,۴۷۵,۶۰۰ ریال) ، به رنگ‌های سفید، مشکی، آبی کبود و خاکستری متالیک، پیش‌فروش با تحویل تیر ۱۴۰۳ و پیش‌پرداخت ۳۵ درصد قیمت کنونی (۱,۶۰۶,۹۱۶,۱۵۰ ریال) در ۴ رنگ سفید، مشکی، آبی کبود و خاکستری متالیک قابل انجام است

شرایط فروش:

مشخصات سورن پلاس XU7P

این خودرو با کد کلاس ۵۸۴۰۲، مجهز به موتوری با کد XU7P و حجم ۱۷۶۱ سی‌سی، توان ۹۸ اسب بخار را در ۵۵۰۰ دور در دقیقه فراهم می‌کند و گشتاور به میزان ۱۴۶ نیوتن متر نیز در ۴۵۰۰ دور در دقیقه را در اختیار راننده قرار می‌دهد و نسبت تراکم موتور را ۱۰/۵ اعلام شده است. این خودرو با ۸ سوپاپ، سیستم انژکتوری پاشش چند نقطه‌ای از لحاظ تکنولوژی نسبتا بهبود یافته است و عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهد.

سورن پلاس به کمک پیشرانه خود به حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت می‌تواند دست یابد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر خودرو به صورت رسمی ۱۳ ثانیه اعلام شده است . این خودرو با سیستم انتقال قدرت ۵ دنده دستی، مصرف سوخت ترکیبی ۷/۰۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، و گنجایش مخزن سوخت ۶۳ لیتر، توانسته است تعادل مناسبی بین مصرف سوخت و عملکرد را برقرار کند.

ابعاد خودرو از لحاظ طول ۴۵۳۴ میلی‌متر، عرض ۱۹۴۴ میلی‌متر، ارتفاع ۱۴۶۰ میلی‌متر، فاصله بین دو محور چرخ‌ها ۲۶۷۱ میلی‌متر است

وزن خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پر و بدون تجهیزات اضافی ۱۲۴۰ کیلوگرم می‌باشد. این خودرو با فضای صندوق عقب به حجم ۵۰۰ لیتر، به شما امکان می‌دهد تا بارهای خود را با آسانی حمل کنید.

سورن پلاس با گارانتی ۳ سال یا ۶۰,۰۰۰ کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) عرضه می‌شود.

منبع خبر: خودروبانک

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا