اخبار خودرو

شورولت کلرادو زدآر۲ تجربه آفرود در یک ساختمان بلند مرتبه

کلرادو زدآر۲ مدل ۲۰۲۳ قطعا یکی از بهترین و جذاب ترین های کلاس پیکاپ در بازار جهانی است. این وانت خوش سیما در تریم پایه حدود ۵۰ هزار دلار قیمت دارد و یک آفرودر درست و حسابی محسوب می شود.

شورولت کلرادو زدآر۲ حدود ۲۷۲ میلیمتر از سطح زمین فاصله دارد و در بخش پیشرانه آن از تپنده ۴ سیلندر توربوشارژ ۲.۷ لیتری با ۳۱۰ اسب بخارخروجی و گشتاور ۵۸۳ نیوتن متر استفاده شده است. شاخص یدک کشی نیز ۲۷۲۱ کیلوگرم است.

در بازار آمریکا وانت های قدرتمندتر از کلرادو زدآر۲ کم نیستند اما آنچه این خودرو را به یک انتخاب برتر تبدیل می کند، طراحی مناسب و برچسب قیمت آن در مقایسه با رقبا است.

سامانه تمام چرخ محرک در وضعیت فعال قرار دارد و در بخش جعبه دنده از نمونه ۸ سرعته اتوماتیک استفاده شده است. جعبه دنده ای که شورولت برای این تریم از کلرادو انتخاب کرده، عملکرد بسیار سریع و کم نقصی دارد و البته در تمامی نقد و بررسی های مرتبط نیز به عنوان یکی از نقاط قوت پیکاپ شورولت مورد اشاره قرار گرفته است.

زاویه ورود این آفرودر عدد ۳۸.۳ درجه را نشان می دهد که این شاخص نیز یکی از ویژگی های مهم و بسیار جذاب شورولت کلرادو زدآر۲ به ویژه برای طرفداران بیراهه نوردی خواهد بود.

وزن این تریم ۲۴۰۳ کیلوگرم است و شاخص مصرف سوخت آن برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر ۱۳.۸ لیتر، در بزرگراه ۱۲.۴ و در حالت ترکیبی ۱۳ لیتر گزارش شده است.

ظرفیت قسمت بار نیز حدود ۵۲۲ کیلوگرم است.

شورولت کلرادو زدآر۲

احتمالا بهترین توصیف برای کابین، کلمه کلاسیک باشد! اینجا به سبک وانت های اصیل آمریکایی کنسول طراحی ساده و مستطیلی دارد. دریچه های دایره ای سیستم تهویه در طرفین کنسول نیز در نوع خود جالب هستند و به گسترش حس کلاسیک مذکور کمک کرده اند.

نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر پشت فرمان و نمایشگر تنظیمات سیستم سرگرمی پرچمدار فناورانه ها محسوب می شوند. پشتیبانی بی سیم از اپل کارپلی و سیستم صوتی از برند حرفه ای بوز نیز بخش دیگری از کار است.

صندلی ها طراحی ارگونومیک و بسیار راحتی دارند و به هیچ عنوان به صندلی وانتی متهم نمی شوند! شما می توانید ساعت ها با این کلرادو رانندگی کنید و البته لذت هم ببرید. به عبارت دیگر، کابین در سطح یک سدان یا شاسی بلند شهری و حتی بیشتر از نوع معمولی آنها، راحتی دارد.

سیستم تعلیق ویژه تریم زدآر۲ قابلیت های آفرودی کلرادو را به میزان چشمگیری بهبود داده است و البته باید اشاره کنیم که این تریم با تریم پایه کلرادو حدود ۲۰ هزار دلار تفاوت قیمت دارد.

منع خبر :سایت تحلیلی خبری عصر ایران

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا