رپرتاژ

ویژگی های مربوط به طراحی کاتالوگ کدامند؟

آیا شما نیز به دنبال اصلی ترین نکات مورد توجه در طراحی کاتالوگ هستید؟ آیا می دانید که ضرورت و اهمیت استفاده از کاتالوگ در چیست؟ با ما همراه باشید تا بتوانید جالب ترین مطالب و اطلاعات را در خصوص اهمیت طراحی کردن کاتالوگ به دست آورید.

استفاده از کاتالوگ ها نقش بسیار پر رنگی را در افزایش میزان فروش محصولات و توسعه برند دارند و هر یک از صاحبان کسب و کار ها موظف هستند تا بهترین و ایده آل ترین ابزار تبلیغاتی را برای محصولات خود تهیه و مورد استفاده قرار دهند. شرکت بسی گرافیک یکی از معتبرترین و بهترین شرکت ها در زمینه طراحی انواع ابزارهای تبلیغاتی می باشد که از مهمترین فعالیت های مربوط به این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         طراحی کاتالوگ

–         طراحی بیلبورد

–         طراحی سه بعدی

شما می توانید برای مشاهده انواع فعالیت های مربوط به شرکت بسی گرافیک، هم اکنون به آدرس وب سایت ما مراجعه کرده و از این طریق به بررسی هر یک از ابزارهای تبلیغاتی بپردازید. طراحی کردن کاتالوگ یکی از مهمترین خدماتی می باشد که همکاران ما توانسته اند با استفاده از دانش و فناوری روز دنیا، بهترین این محصولات تبلیغاتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. کاتالوگ ها یک سری از مهمترین و اصلی ترین ویژگی ها را به دنبال دارند که عبارت اند از:

–         در بر داشتن ویژگی های محصول

–         ارائه اطلاعاتی در خصوص کاربرد محصول

–         معرفی شرکت تولید کننده محصول

–         معرفی راه های ارتباط با مشتری

–         ارائه تصاویر واضح و دقیق از محصول تولید شده

در واقع می توان گفت، شما با طراحی کردن کاتالوگ مورد نیاز محصولات خود، می توانید به بهترین و موثرترین شکل ممکن، محصولات تولیدی خود را برای خریداران معرفی کنید. طراحی کردن کاتالوگ یکی از راحت ترین و رایج ترین راه ها برای معرفی خدمات و محصولات مختلف می باشد که امروزه تمام شرکت ها و برندها از این ابزار تبلیغاتی با خیال راحت استفاده می کنند. در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از نکاتی طلایی که باید در طراحی کردن کاتالوگ به آن توجه کرد، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های مربوط به طراحی کاتالوگ کدامند؟

Figure 1طراحی کاتالوگ

نکات کلیدی مورد استفاده در طراحی کاتالوگ

در طراحی کاتالوگ بایستی به یک سری از مهمترین نکات توجه ویژه ی شود که از ضروری ترین این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         رعایت اصول نگارشی در طراحی کاتالوگ: در طراحی کردن کاتالوگ بایستی خوانا ترین اطلاعات را در اختیار مخاطبان و خوانندگان قرار داد و برای این منظور نیز رعایت اصول نگارشی از مهمترین مواردی می باشد که باید به آن توجه نمود. رعایت اصول نگارشی در واقع همان استفاده از جملات کوتاه، رعایت فاصله خطوط، استفاده از علایم نگارشی صحیح و غیره می باشد.

–         داشتن صداقت در نوشتن متن مربوط به طراحی کاتالوگ: اگر می خواهید که مشتریان وفاداری را برای شرکت خود به ارمغان آورید، شما نیز بایستی صداقت متقابل را داشته باشید. توصیه می شود که ویژگی های مربوط به محصولات خود را دقیقا همان چیزی که می باشد، در کاتالوگ درج کنید. چرا که خریداران به ویژگی ها و توضیحات درج شده در کاتالوگ اطمینان کرده و با توجه به این نوشته ها اقدام به خرید می کنند.

–         مختصر نویسی در طراحی کردن کاتالوگ: سعی کنید از مفیدترین و مختصرترین جملات در کاتالوگ خود استفاده کنید، چرا که طولانی تر بودن توضیحات شما در کاتالوگ، جذابیت خاصی را برای مخاطبان نخواهد داشت و از طرفی فضای زیادی را در کاتالوگ اشغال می کند.

ویژگی های مربوط به طراحی کاتالوگ کدامند؟

Figure 2طراحی کاتالوگ چیست؟

چرا بایستی از طراحی کاتالوگ استفاده کرد؟

حال سوال این است که چرا بایستی از طراحی سه بعدی و طراحی کاتالوگ استفاده کرد؟ امروزه رقابت در میان محصولات مختلف، بسیار افزایش یافته است و هر برندی سعی دارد تا بازار گسترده ای را به خود اختصاص داده و از این طریق میزان فروش خود را نیز افزایش دهد. اگر شما نیز به دنبال موفقیت در کسب و کار خود هستید، می توانید این شانس بزرگ پیش روی خود را از دست ندهید و همین حالا به وب سایت اینترنتی شرکت ما مراجعه کرده و از این طریق درخواست خود را بابت طراحی کردن کاتالوگ به ثبت برسانید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا