اطلاعیه‌های فروشاخبار خودرو

طرح‌های فروش با قرعه کشی و بدون قرعه کشی محصولات سایپا ویژه شهریور ۱۴۰۱

سایپا طرح جدید پیش فروش خودرو ساینا اس را در سامانه یکپارچه فروش خودرو ویژه شهریورماه ۱۴۰۱ از امروز به مدت ۷۲ ساعت آغاز می‌کند.

در طرح فروش فوق‌العاده ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خودرو ساینا اس در رنگ سفید و تحویل ۹۰روزه عرضه می‌شود.

همچنین در طرح پیش یکساله ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خودرو ساینا اس با موعد تحویل اردیبهشت الی تیرماه ۱۴۰۲ به فروش می‌رسد.

بر اساس بخشنامه، سایپا در قالب فروش فوق‌العاده ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خودروهای شاهین، کوییک اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک آر با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک آر با گیربکس معمولی را بدون قرعه کشی عرضه می‌کند.

همچنین در طرح پیش یکساله ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز خودروهای کوییک اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و کوییک آر با گیربکس اتوماتیک بدون قرعه کشی به فروش می‌رسند.

متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی خودروسازان انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت نام نمایند. ثبت نام از طریق سایت  https://sale.iranecar.comانجام می‌شود.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا