رپرتاژ

طرح فروش اقساطی سانتافه با وام یک میلیارد تومانی در کیان خودرو!

در دنیایی که رفت و آمد بدون خودرو امکان پذیر نیست یا سخت و بحران زا است، در شرایطی که شرکت های بزرگ دنیا در تلاش هستند تا دستاوردهای خودرویی خود را در بهترین حالت به مشتریان عرضه کنند، قطعا شمار افرادی که به دنبال خرید خودرو و معامله خودرو هستند رو به افزایش است.

سانتافه از برند مشهور هیوندا، یک خودرو ساخت کره، از این قاعده مستثنی نیست و مشتریان مخصوص خود را دارد. فروش اقساطی سانتافه موضوع مهمی است که در این شرایط و با توجه به تورم و شرایط اقتصادی نامتعادل، بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

فروش اقساطی سانتافه یکی از خدمات ارزشمند شرکت کیان خودرو است که به مشتریان عرضه می شود. مزایای فراوانی که این فروش اقساطی در خود جای داده است، دلیلی است برای اینکه مشتریان خودروهای لوکس و شاسی بلند مثل سانتافه، آن را به خرید نقدی و سایر روش ها ترجیح می دهند. در ادامه مقاله قرار است شما را بیشتر با خودرو سانتافه و فروش سانتافه قسطی آشنا کنیم و بعد از بیان ویژگی های فنی و مزایای خودرو، به فروش اقساطی سانتافه و شرایط آن بپردازیم.

فروش اقساطی هیوندا به چه صورت است؟

فروش اقساطی هیوندا برای افرادی مناسب است که توانایی پرداخت مبلغ خودروی مورد نظر خود را در کوتاه مدت ندارند و ترجیح می دهند با اقساط ماهانه و بلند مدت اقدام به خرید خودرو نمایند. این طرح پرداخت قسطی به شما امکان می دهد وسیله نقلیه ای را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی شما و متناسب با بودجه ماهانه شما باشد و بتوانید ماهیانه اقساط آن را پرداخت کنید.

خرید خودرو به صورت قسطی، بهترین روش برای کسانی است که پول کافی برای پرداخت مستقیم نقدی را ندارند. مسلما همه افراد به دنبال شناسایی شرکتی معتبر و کارا برای خرید اقساطی خودرو خود هستند. کیان خودرو با دارا بودن اعتبار و تجربه کافی این خدمات را برای شما ارائه می دهد.

فروش اقساطی سانتافه در کیان خودرو از شرکت کره ای هیوندا، برای علاقمندان به خودرو سانتافه آماده است تا مزایای این خرید اقساطی را به جان شما تزریق نماید. همچنین فروش اقساطی سانتافه با وام نیز یکی از اقداماتی است که می توانید با به همراه داشتن ضامن معتبر و دریافت وام، خودروی خود را خریداری نمایید.

البته نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که شرایط فروش اقساطی سانتافه از موارد مهمی است که در ابتدای خرید خودرو به صورت قسطی باید در نظر داشته باشید.

فروش اقساطی سانتافه از کیان خودرو

همانطور که گفتیم فروش اقساطی سانتافه از کیان خودرو مزیتی است که امروزه افرادی که قصد خریدن خودروی سانتافه را دارند ولی توانایی خرید نقدی آن را ندارند پیشنهاد می شود. خودرو سانتافه دارای ویژگی هایی است که دلیلی است بر محبوبیت آن خودرو. با وجود تریم ‌های بسیار زیادی که در دسترس شماست، کیان خودرو اینجاست تا به شما کمک کند سانتافه کاملی را پیدا کنید که تمام خواسته‌ ها و نیازهای شما را برآورده می ‌کند و در نهایت می توانید به صورت قسطی آن را خریداری نمایید.

خودرویی که جسارت و طراحی مدرن آن در مقایسه با بقیه رقبا متمایز خواهد شد. موارد مورد علاقه ی ما در مورد سانتافه جدید عبارتند از:

  • ویژگی های ایمنی و فناوری به روز
  • قابلیت یدک کشی
  • برای فضای باز طراحی شده است
  • درایو راحت و در عین حال قدرتمند

اگر به دنبال فضا و راحتی هستید، به خصوص اگر صاحب یک خانواده هستید، این ماشین هیوندای عالی و با فروش سانتافه اقساطی بهترین گزینه برای یک خانواده است. سانتافه هیوندای برای فروش دارای بهترین ویژگی های ایمنی است که باعث می شود همه افراد در خودرو هنگام رانندگی در جاده ها احساس امنیت بیشتری کنند.

داشتن یک سانتافه که به ایمنی مسافران خود اهمیت می دهد یکی از مواردی است که باید در نظر بگیرید. از دیگر ویژگی های سانتافه می توان به احساس راحتی آن اشاره کرد. هنگام رانندگی در هیوندای سانتافه جدید، انواع احساسات را احساس می کنید. هیوندای سانتافه هیجان، ماجراجویی و راحتی را برای هر سواری به ارمغان می آورد.

این SUV جدید با راحتی و قدرت در خیابان های شیکاگو حرکت می کند. این خودرو را در مقایسه با بقیه متمایز می کند. با وجود لاستیک‌ های چهارچرخ محرک HTRAC و تایرهای تمام فصل، دیگر نیازی به نگرانی در مورد نحوه رفت و آمد در جاده هایی که برف شروع به باریدن می‌کند، نیست. با موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری Smartstream GDI/MPI یا موتور ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری GDI/MPI توربوشارژ در دسترس، در کمترین زمان به مقصد خود خواهید رسید.

یکی از مواردی که افراد را به خرید سانتافه یا بطور کلی و فروش سانتافه اقساطی صفر کیلومتر می نماید، ظاهر خودرو است. نمای بیرونی ماشین سانتافه نیز چیزی است که در هنگام خرید خودرو باید به آن توجه نمود.

عرضه خودرو اقساطی سانتافه بصورت اقساطی

بسیاری از علاقمندان این خودرو، بنابر ظاهر شگفت انگیزی که دارد این خودرو انتخاب می نمایند، اما به دلیل شرایط اقتصادی توانایی خرید آن را ندارند که ما به آن­ ها فروش قسطی سانتافه را پیشنهاد می کنیم.

اگر درباره ظاهر آن کنجکاو شده اید باید بگوییم که در ثانیه ای که به هیوندای سانتافه نگاه می کنید، این ظاهر دراماتیک، جسورانه و مدرن را خواهید دید. این SUV هیوندای دارای چراغ‌ های جلو LED با چراغ ‌های روشنایی در روز و دستیار نور بالا است.

جلو پنجره مشکی یا کرومی موجود جلوه ای جسورانه و اسپرت به نمایش می گذارد. این خودرو به صورت استاندارد با رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی، رینگ های آلیاژی ۱۹ یا ۲۰ اینچی عرضه می شود. برخی از ویژگی های بسته به سطح تریم بیرونی عبارتند از سانروف پانوراما، ریل سقف، دروازه آسانسور هوشمند هندزفری، آینه های جانبی گرم شونده و موارد دیگر. هیوندای سانتافه برای فروش ظاهری پیچیده و جسورانه دارد که برای رانندگی به آن نیاز دارید.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که افراد تلاش می کنند یک خودرو مثل سانتافه را علی رغم عدم توانایی مالی و با خرید اقساطی سانتافه تهیه کنند، ایمنی است. بنابراین باید بدانید که سانتافه از لحاظ ایمنی نیز تضمین شده است.

خودرو سانتافه مجهز به آخرین ویژگی های ایمنی و فناوری است. خودروهای هیوندای به خاطر همگام شدن با ویژگی های جدید و آنچه باید در هر وسیله نقلیه ای در مورد فناوری و ایمنی باشد، شناخته شده اند. برخی از ویژگی های فناوری دیگر عبارتند از ناوبری صفحه لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، خدمات خودروی متصل با لینک آبی، مانیتور نمای نقطه کور، ورود کلید مجاورت با شروع دکمه فشاری و غیره. هنگامی که به دنبال یک وسیله نقلیه جدید برای خرید هستید، ایمنی همه چیز است. سانتافه هیوندای با ایمنی ساخته شده است که اولویت اصلی آن است.

برخی از بهترین ویژگی های ایمنی و فناوری عبارتند از:

  • کمک رانندگی بزرگراه در دسترس است
  • دستیار پارک از راه دور موجود است
  • شارژ دستگاه بی سیم
  • مانیتور نمای نقطه کور موجود است
  • کلید دیجیتال هیوندای موجود است

همه ی این موارد و ویژگی های خودرو سانتافه را گفتیم تا بدانید خودرویی مثل سانتافه با همه این امکانات و مزایا قطعا دارای طرفداران بی شماری است. فروش اقساطی سانتافه قطعا می تواند خبر خوش بزرگی برای علاقمندان این همه امکانات باشد که در اسرع وقت به خودروی خود دست یابند.

فروش اقساطی سانتافه در سال ۱۴۰۱؛ خبر خوش برای علاقمندان سانتافه

فروش اقساطی سانتافه ۲۰۲۲ ویژگی است که کسانی که به خودرو سانتافه علاقمند هستند ولی توانایی خرید آن را ندارد، پیشنهاد می شود. ما در کیان خودرو ضمن معرفی فروش اقساطی سانتافه در سال ۱۴۰۱به بیان ویژگی های این خودرو پرداختیم و مزایا و معایب آن را نیز شرح دادیم.

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

    1. دوست عزیز سلام؛
      برای جزئیات بیشتر لطفا با کیان خودرو تماس بگیرید.

      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا