اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

فروش اقساطی ام وی ام ۳۱۵ پلاس + موعد تحویل ۴۵ روزه

فروش اقساطی ام وی ام ۳۱۵ پلاس توسط شرکت مدیران خودرو اعلام شد. این فروش ویژه در حالی اعلام شد که آخرین ساعات پیش فروش سایپا را می‌گذرانیم. تسهیلات ۶۰ ماهه خرید این خودرو از برند ام وی ام، شرایط مناسبی را برای خرید متقاضیان فراهم ساخته است. همین طور موعد تحویل این خودروها، ۴۵ روزه خواهد بود.

با ایرانی کار همراه باشید.

 فروش اقساطی ام وی ام ۳۱۵ پلاس

طبق اعلام مدیران خودرو، متقاضیان خرید خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس با گیربکس اتوماتیک، ۲۹۰ میلیون تومان است. برای خرید اقساطی این خودرو، باید ابتدا به اندازه ۴۵ درصد مبلغ اصلی پرداخت شده و باقی مانده آن، در اقساط ۶۰ ماهه تقسیم خواهد شد.

ام وی ام ۳۱۵ پلاس دارای شباهت زیادی با ایکس ۲۲ بوده و به ویژه در بخش جلوپنجره، رینگ‌ها و سپرجلو بسیار نزدیک به این خودرو، می‌نماید. در بخش نمای داخلی نیز شباهت‌های زیادی با ایکس ۲۲ وجود دارد و ۳۱۵ پلاس را در این قسمت‌ها می‌توان تا حدود زیادی به ایکس ۲۲ نزدیک دانست.

امکانات ام وی ام ۳۱۵ پلاس شامل مواردی چون فرمان برقی، کنترل فشار بادتایرها، سیستم رهیاب، گیربکس اتوماتیک چهار سرعته، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP و … هستند.

با توجه به کمرنگ شدن خودروهای خارجی در کشور، فروش محصولات ام وی ام با اقبال بسیار خوبی همراه بوده و این مدل نیز می‌تواند به فروش خوبی دست یابد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا