رپرتاژ

فروش اقساطی خودرو با حداقل سود؛ گزینه‌ای جذاب برای ماشین دار شدن

فروش اقساطی خودرو با کمترین سود، عنوان داغ بسیاری از مجلات و روزنامه‌های این روزها می‌باشد. با کاهش قدرت خرید مردم و افزایش تورم اقتصادی، خرید اقساطی ایران خودرو و خرید اقساطی سایپا مطمئن‌ترین راه برای خرید خودروی شخصی است. مجموعه‌های معتبری چون سایا خودرو به شما کمک می‌کنند تا خودروی مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن و با به‌صرفه‌ترین شرایط پرداخت اقساطی ماهیانه تحویل بگیرید. در صورتی که شما حداقل ۵۰ درصد از ارزش واقعی خودرو را در حال حاضر بپردازید، سایا خودرو ۳ دانگ از سند تملیک ماشین را به نام شخص خریدار وگذار خواهد کرد و در صورتی که تمامی مبلغ درج شده در قرارداد فروش پرداخته شد، ۳ دانگ دیگر هم به نام خریدار خواهد بود. در این اوضاع نابسامان اقتصادی و بازار خودرو، چه شرایطی بهتر از این؟! حال سوال اینجاست که از بین گزینه‌های متعدد فروش اقساطی خودرو، کدام یک مناسب‌تر است و شرایط بهتری را برای خریداران رقم خواهد زد! اگر بی‌صبرانه به دنبال یافتن این پاسخ هستید، در ادامه همراه ما باشید.

سایا خودرو؛ مجموعه‌ای که رویای فروش اقساطی ایران خودرو را به واقعیت تبدیل نموده است!

همچنین در ادامه طرح فروش اقساطی خودرو بر سر زبان‌ها افتاد که به علت قطع شدن آن در دو سال اخیر و وضعیت فاجعه‌بار بازار خودرو، متقاضیان خرید ماشین همواره با مشکلات متعددی رو به رو هستند. اما در این میان، مجموعه سایا خودرو به فروش اقساطی ایران خودرو به صورت تضمینی روی آورده است و این مجموعه‌ی معتبر، بسیاری از دغدغه‌های متقاضیان خرید را ارائه‌ی تسهیلات ویژه از میان برده است

فروش اقساطی خودرو

با تمام این گفته‌ها، فروش اقساطی ایران خودرو توانسته که مانع از وارد شدن آسیب‌های مالی جدی به خریدار شود و به متقاضیان کمک کند که بدون اینکه تمامی هزینه‌های خودرو را به صورت یکجا پرداخت کند، صاحب خودرو شوند و به صورت آنی، سفارش خود را از سایا خودرو تحویل بگیرند. در طرح فروش اقساطی ایران خودرو توسط سایا خودرو؛ شما می‌بایست ۵۰ درصد از مبلغ کل خودرو را در نخستین مرحله پرداخت کنید و الباقی مبلغ خودرو طی مدت زمان معین که شما انتخاب میفرمایید تقسیط میگردد.توجه داشته باشید خودرو قبل از پرداخت وجه پیش پرداخت تحویل می گردد.

 آیا پس از خرید اقساطی  خودرو می‌توان خودرو را فروخت؟

فروش اقساطی خودرو با تمامی مزیت‌هایی که دارد، یکسری از محدودیت‌هایی هم در آن وجود دارد. تنها محدودیتی که در فروش اقساطی خودرو برای خریدار مطرح است، عدم توانایی فروش خودرو پیش از تکمیل شرایط پرداخت می‌باشد. در نگاه نخست ممکن است این موضوع به نظر شما بد و نامتناسب برسد، اما با بررسی‌های دقیق‌تر می‌توان دریافت که علت و چرایی این موضوع چیست. عدم توانایی خریدار در فروش خودرو پیش از پرداخت کامل اقساط از آن جهت ضرورت دارد که حضور فرد سوم در این معامله به صفر تقلیل می‌یابد. یعنی فردی به نام واسطه دوم در این نوع فروش اقساطی خودرو وجود ندارد و تمام سود و منفعت این نوع خرید برای خریدار اصلی خودرو خواهد بود.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که خریدار اصلی در چه صورت می‌تواند خودروی اقساطی خود را بفروشد؟! در پاسخ باید بگوییم که در اکثر مجموعه‌های معتبر مانند سایا خودرو، خریدار در صورتی می‌تواند ماشین خود را بفروشد که ۶ دانگ سند مالکیت به نام او باشد و این بدان معنی است که تمامی هزینه‌ی خریداری ماشین را پرداخت کرده باشید. آن موقع است که با خیال راحت و اطمینان کامل می‌توانید خودروی شخصی مورد نظرتان را خریداری کنید.

نکاتی که پیش از خرید اقساطی ایران خودرو باید به آن توجه داشت

به طور مثال جهت فروش اقساطی خودرو تندر ۹۰ پلاس باید براساس اصول خود انجام شود. یعنی شما باید نسبت به مشخصات منفی تندر ۹۰ پلاس توجه کنید. تعداد سیلندرها، ظرفیت باک  تندر ۹۰ پلاس، تعداد سوپاپ‌ها، حجم و نوع موتور تندر ۹۰ پلاس از مشخصات فنی یک تندر ۹۰ پلاس می‌باشند که پیش از خریداری آن، باید به کیفیت قطعات به کار رفته و نوع کارکرد آن‌ها توجه داشته باشید. البته ظرفیت باک بنزین آن نیز برای خریدار اهمیت زیادی دارد؛ چرا که این خریدار است که از خودروی خریداری شده استفاده می‌کند. کارت سوخت خودرو هم جز اقلام ضروری است که به هنگام خرید و تحویل خودرو باید به آن توجه داشته باشید. البته خرید اقساطی خودرو با مجموعه‌ی سایا خودرو این نگرانی‌ها را ندارد. چون مجموعه‌ی سایا خودرو همه‌ی سعی خود را دارد تا مشتریان، اطمینان خاطر کامل از خرید خود داشته باشند و با پرداخت تنها ۵۰ درصد از هزینه‌ی کل خرید، لذت تحویل آنی خودروی خود را حس کنند؛ شرایطی که در این وضعیت سرسام آور بازار خودرو، یک گزینه‌ی بسیار عالی برای خرید اقساطی خودرو به شمار می‌رود. در ادامه به لیستی از مدل‌های اتومبیل که در مجموعه‌ی سایا خودرو به روش اقساط به فروش می‌رسد، ذکر شده است.

لیست مدل‌های اتومبیل در فروش اقساطی ایران خودرو با سایا خودرو

  • فروش اقساطی ۲۰۶ صندوق‌دار v8
  • پژو ۲۰۷ دستی، فروش اقساطی ۲۰۷ اتومات و ۲۰۷ صندوقدار
  • فروش اقساطی پارس سال و پژو ۲۰۰۸
  • فروش اقساطی ۴۰۵ glx و ۴۰۵ slx
  • فروش اقساطی سمند lx، سمند ef7 ، سمند Ef7 دوگانه و سمند سورن
  • فروش اقساطی رانا
  • فروش اقساطی پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۲۰۶ تیپ ۵
  • فروش اقساطی پارس lx(tue5) و پارس اتومات
  • فروش اقساطی دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو
  • فروش اقساطی تندر ۹۰ پلاس و H30 cross
  • فروش اقساطی هایما S5 و S7 و سوزوکی گرند ویتارا

نکاتی که پیش از خرید اقساطی سایپا باید به آن توجه داشت!

خرید اقساطی خودرو کیاسراتو هم باید بر طبق اصول باشد. وضعیت بدنه، رنگ و سایر ویژگی‌های آپشنال از مشخصه‌هایی است که در اتومبیل کیاسراتو مختلف اهمیت دارد. در واقع، چیزی که باعث وجه تمایز بین مدل‌های مختلف کیاسراتو می‌شود، همین مشخصه‌ها است. پیش از اینکه به خرید اقساطی کیا سراتو از مجموعه‌ی سایا خودرو بپردازید، تمامی این مشخصه‌ها به طور کامل ذکر شده است. در صورتی که تمایل بیشتری داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان متخصص این مجموعه ارتباط برقرار کنید. غیر از اتومبیل کیا سراتو، موارد ذیل را هم می‌توانید از سایا خودرو خریداری کنید.

لیست مدل‌های اتومبیل در فروش اقساطی سایپا با سایا خودرو (sayakhodro.com)

  • فروش اقساطی پراید ۱۳۱ و ۱۱۱
  • فروش اقساطی تیبا، تیبا ۲ و ساینا
  • فروش اقساطی کوییک و کوییک آر
  • فروش اقساطی آریو
  • فروش اقساطی سراتو
  • فروش اقساطی چانگان CS35
  • فروش اقساطی شاهین

شماره تماس: ۰۲۱۷۱۳۳۳۱۳۳

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا