رپرتاژ

فروش اقساطی کامیونت جک در سال ۱۴۰۱

شرکت جک یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های خودروسازی است، که از سال ۱۳۹۲ و با همکاری شرکت آرین دیزل اقدام به مونتاژ و تولید انواع کامیونت در ایران نمود. از زمان ورود محصولات این شرکت به ایران، به دلیل کیفیت بالای کامیونت جک، به سرعت مورد استقبال هموطنان قرار گرفته است.

کامیونت جک و کشنده شاکمن ۱۴۰۱ دو مدل از بهترین محصولات شرکت آرین دیزل با امکانات گسترده و قدرت بالایی هستند. این چند محصول به دلیل کیفیت بسیار بالای خود با سرعت در بازار جا افتاده و مشتریان زیادی خواهان خرید آن‌ها هستند. تقاضای بالا و نیاز روزافزون برای فروش اقساطی سبب شد که شرکت آرین دیزل، اقدام به تعیین فروش اقساطی کامیونت جک ۱۴۰۱ نموده است.

انواع محصولات آرین دیزل

شرکت آرین دیزل، تنها نماینده محصولات شرکت جک در ایران است که از حدود ۱۰ سال پیش در عرصه تولید و مونتاژ خودور‌های سنگین، نیمه سنگین وارد شده و از آن همان زمان به دلیل کیفیت بالای محصولات به سرعت فروش زیادی را در بازار تجربه کرد.

مهمترین محصولات جک در سال ۱۴۰۱ عبارتند از:

کامیونت جک ۶ تن

این کامیونت یکی از پرفروش‌ترین محصولات این کارخانه در ایران است، باتوجه به قدرت بالا و همچنین کیفیت زیاد قطعات آن دارای مشتریان زیادی بوده و هر ساله تعداد بسیار زیادی از آن برای کاربری‌های مختلف به فروش می‌رسد.

کامیونت جک ۶تن ۱۴۰۱ دارای امکانات زیادی همچون استاندارد آلایندگی یورو ۵، قدرت موتور ۱۴۰ اسب بخار، سیستم ترمز پنوماتیکی و مستقل، ظرفیت مخزن سوخت ۲۱۰ لیتر است.

کامیونت جک۸.۵ تن

یکی دیگر از محصولات عالی شرکت آرین دیزل در ایران کامیونت جک ۸ تن است. این کامیونت در سال جدید با امکانات زیادی بروزرسانی شده است. مهم‌ترین مشخصات آن دوربین رفع نقاط کور؛ افزایش ایمنی بدنه و همچنین سیستم ضد سرقت جدید آن است.

از میان سایر امکانات کامیونت جک ۸ تن ۱۴۰۱ می‌توان به استاندارد آلایندگی یورو ۴، قدرت موتور ۱۵۴ اسب بخار، سیستم ترمز ضد قفل و همچنین سیستم تعلیق بالای آن اشاره کرد.

کامیونت جک

کامیونت جک ۹ تن

کامیونت جک ۹ تن از آن‌جمله ماشین‌های پرقدرتی است که علاوه بر قدرت حمل ۹ تن بار، دارای امکانات زیادی نیز هست که آن را از سایر کامیونت‌ها مجزا می‌نماید. این کامیونت دارای سیستم کامل و رفاهی برای استراحت راننده در جاده بوده و همچنین دارای ایمنی بالا و ضد سرقت است.

کامیونت ۹ تن جک علاوه بر موارد فوق دارای سیستم ترمز ضدقفل و همچنین ۲۱۰ لیتر مخزن سوخت می‌باشد.

ون سانری

یکی دیگر از خودروهای تولیدی شرکت آرین دیزل در سال ۱۴۰۱، ون سانری است. این ون به دلیل داشتن امکانات مختص به خود خودروی خاص و ویژه می‌باشد. مهم‌ترین امکانات این خودرو دارای سیستم آلایندگی یورو۵، سیستم ترمز ضدقفل و ABS است و همچنین منبع ذخیره بالای سوخت، آن را از سایر ون‌های تولیدی در ایران مجزا نموده است.

مینی بوس سانری

ترکیبی از ون و مینی بوس، قدرتی بالا، طرحی جذاب و زیبا از مهمترین ویژگی های این مینی‌بوس است.

این خودرو دارای سیستم ضد تعلیق جلو و با تمامی استانداردهای روز در این صنعت است. باک سوخت آن دارای ۱۱۰ لیتر بوده و همچنین مصرف سوخت این محصول به شدت پایین است.

کشنده شاکمن

کشنده شاکمن (shacman X5000)یکی از مهم‌ترین خودور‌های تولیدی شرکت آرین دیزل است که با توجه به خواص و توانایی ویژه‌ای که دارد آن را به خودروی قدرتمند جاده تبدیل نموده است.

سیستم ترمز قدرتمند کامیون شاکمن به صورت ضد قفل و ضد تعیلق در ناحیه جلو است و سایر امکانات آن شامل بالابر هیدرولیکی، چراغ رانندگی در روز، سیستم سرعت غیر مجاز، آفتاب گیر بیرونی و داخلی اتوماتیک است.

فروش اقساطی کامیونت‌ جک ۱۴۰۱

فروش اقساطی کامیونت جک ۱۴۰۱ شامل تمامی کامیونت‎‌های شرکت آرین دیزل می‌شود. این محصولات همگی مدل ۱۴۰۱ بوده و دارای اخرین آپدیت‌های قطعات و همچنین سیستم‌های جدید رانندگی هستند.

مدل‌های ارائه شده در این فروش اقساطی شامل کامیونت جک‌ ۶ تن، کامیونت ۸ تن ، ون‌های سانری و مینی بوس است.

برای شرکت در فروش لیزینگی کامیونت جک ۱۴۰۱ و ثبت نام کامیون شاکمن ۱۴۰۱ شرکت آرین دیزل با شماره تلفن‌های زیر تماس گرفته و از نحوه ثبت نام و خرید کامیونت جک و کشنده شاکمن ۱۴۰۱ مطلع شوید.

فروش اقساطی کشنده شاکمن ۱۴۰۱

خودروهای باری بزرگ یا کشنده‌های دو یا تک محور به دلیل اینکه معمولاً گران‌قیمت بوده و همه افراد نیز توانایی خرید آن را ندارند، گروه تخصصی آرین دیزل در سال ۱۴۰۱ اقدام به فروش اقساطی خودروی ویژه و سنگین خود به نام شاکمن نموده است، لذا شما می‌توانید برای خرید این محصول، اقدام به ثبت نام فروش اقساطی کشنده شاکمن بنمایید.

شرایط فروش اقساطی محصولات آرین دیزل ۱۴۰۱

به دلیل افزایش قیمت محصولات شرکت آرین دیزل در ایران، برخی از مشتریان که قادر به خرید محصولات به صورت نقد نیستند، از هم اکنون می‌توانند به مدت محدود از شرایط فروش اقساطی کامیونت جک و کامیون کشنده شاکمن ۱۴۰۱ استفاده کنند.

کامیون شاکمن ۱۴۰۱ با شرایط فروش اقساطی ویژه‌ای در این طرح به فروش گذاشته شده است. شما می‌توانید برای ثبت‌ نام فروش اقساطی کامیونت جک ۱۴۰۱ با شماره های زیر تماس گرفته و ضمن ارتباط با کارشناسان ما، تمامی اطلاعات لازم در این باره به اطلاع شما خواهد رسید.

نشانی حضور در نمایندگی برای اطلاع از شرایط ثبت نامی فروش اقساطی کامیونت جک در سال ۱۴۰۱ : آرین دیزل تهران، فلکه دوم صادقیه، بزرگراه اشرفی اصفهانی، برج نگین رضا، طبقه اول جنوبی

شماره تماس با کارشناسان رسمی شرکت آرین دیزل:

۰۲۱۴۸۰۰۰۹۹۰ (۳۰ خط داخلی)

۰۲۱۴۴۰۳۰۵۶۶

۰۲۱۴۴۰۳۲۵۶۶

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا