اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

اولین مرحله فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

بدینوسلیه به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرایط فروش فوق العاده برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل ۳ ماهه، به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد.

متقاضیانی که در طرح‌های فروش قبلی خودروسازان، انتخاب نشده‌اند نیز می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها ۳ ماهه خواهد بود.

نکته ۱: برندگان و منتخبین طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی sale.iranecar.com نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

نکته ۲: پیش از اعلام اسامی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

نکته ۳: به اطلاع می‌رساند ثبت نام این بخشنامه همزمان با بخشنامه‌های “پیش فروش” و “مشارکت در تولید” انجام می‌شود و متقاضیان محترم فقط می‌توانند در یک بخشنامه و فقط در یک خودروساز ثبت نام نمایند.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام

طرح فروش فوق العاده (با موعد تحویل ۳ ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو مطابق جدول بخشنامه از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ شروع و تا ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

همین طور؛ در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی، برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو را به قیمت مصوب فراهم شده است.

طرح پیش فروش عادی ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه

طرح پیش فروش عادی با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه برخی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) و مطابق جدول ذیل از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ شروع و تا ساعت ۹ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ادامه خواهد داشت.

مراحل ثبت نام تا واریز وجه

مرحله اول: متقاضی با مراجعه به سایت sale.iranecar.com نسبت به انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام می کند.

مرحله دوم: پس از انتخاب نوع ثبت نام توسط متقاضی (فروش فوق العاده، پیش فروش عادی، مشارکت در تولید) به مرحله ثبت اطلاعات هویتی هدایت شده و نسبت به ایجاد/ ویرایش پروفایل اقدام می کند.

نکته: متقاضیان می توانند قبل از انتخاب خودرو و روش فروش نیز نسبت به ایجاد پروفایل در سایت مذکور اقدام نمایند.

مرحله سوم: در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می شود.

مرحله پنجم: فهرست منتخبین پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی sale.iranecar.com و ارسال پیامک اعلام می گردد و متقاضی می بایست با مراجعه به سایت از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب در قرعه کشی) مطلع گردد.

مرحله ششم: فرد انتخاب شده ظرف مهلت ۳ روز مبلغ یپش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir واریز می نماید. لازم به ذکر است که در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می شود.

طرح پیش فروش عادی ایران خودرو با موعد تحویل حداکثر 12 ماهه

قیمت خودرو و نحوه پرداخت

قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق آدرس esale.ikco.ir واریز می‌کند. الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان ارسال دعوتنامه، با لحاظ هزینه های قانونی تعیین و دریافت می‌گردد.

همین طور در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۴ از سوی مجلس شورای اسلامی، امکان ثبت نام برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ قانون مذکور شده‌اند، در برخی محصولات ایران خودرو از طریق سایت sale.iranecar.com فراهم شده است.

همچنین به اطلاع می رساند ثبت نام این بخشنامه به صورت همزمان با بخشنامه مشابه (فروش فوق العاده / مشارکت در تولید) انجام می شود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال می گردد تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد. مشتریان فقط می توانند در یکی از بخشنامه ها و فقط در یک خودروساز ثبت نام نمایند.

 

نمایش بیشتر

۱۲۰ دیدگاه

    1. سلام بله در شرایط فروش ویژه مادران، امکان ثبت نام برای مادران فاقد گواهینامه فراهم است.

      1. سلام برای طرح مادران هم در سامانه یکپارچه سازی قرعه کشی میشه؟یا به همه میدن؟

      1. تا حالا نتونستم ثبت نام کنم، نه ماشین دارم نه خونه، یک بار برای من در بیاد خداکنه،

  1. با سلام ؛
    آیا برای کسی که خارج از کشور تحصیل می کند و نمی تواند موقع ثبت نام و دریافت خودرو ؛ حضور داشته باشد ؛ می توان پدرش اقدامات لازم را انجام دهد و ثبت نام و تحویل خودرو را به عهده بگیرد ؟

    1. با سلام دوست عزیز. برای دریافت پاسخ این سوال، لازم است که با شرکت های خودروساز تماس حاصل نمایید. به طور مثال برای سایپا باید با ۰۹۶۵۵۰ یا ایران خودرو ۰۹۶۴۴۰ یا … تماس حاصل نمایید.

  2. چرا نمیشه شماره تلفن اشتباه وارد شده رو ویرایش کرد متاسفانه همیشه هزار جای کارتون میلنگه با این خودرو های که تولید میکنید

  3. وقتی در طرح ویژه مادران ثبت نام کردم نخواست که اطلاعات فرزندم که درتاریخ مذکور به دنیا اومده رو وارد کنم من مراحل رو درست رفتم یا باید جایی وارد میشد؟

  4. با سلام. مهلت پایان این طرح تا پایان روز سه شنه هست پس چرا روز سه شنبه سایت بسته شده؟ هنوز که روز سه شنبه پایان نرسیده!!!!

      1. س من یه تیبا دو برنده شدم یه پلاک سایپا باربری به اسممه مال دو سال پیشه میتونم پول واریزکنم

  5. چرا نمیشه شماره تلفن اشتباه وارد شده رو ویرایش کرد . ایا تایری در برنده شده داره یا نه

    1. سلام.نتیجه قرعه کشی مادران هم با نتیجه قرعه کشی عموم اعلام میشه یا ۷۲ساعت بعد نتیجه مادران اعلام میشه؟؟؟

  6. اونقدر تا حالا شرکت کردم اما برنده نشدم که حاضرم باهر آپشنی فقط اسمم جزو برنده ها بشه حالا فول آپشن هم نشد، غمی نیست… یا حتی به قول دوستمون، تایر هم نداشت، مهم نیست…. این نیز بگذرد….

  7. سلام،بنده فرصت نکردم تو سایت ثبت نام کنم چه برسه به ثبت نام خودرو!!!آیا فرصت دیگه ای برای ثبت نام خواهد بود یا تمام شد!؟

  8. با سلام و وقت بخیر ،آقا خاهشا لطفا بحث ویرایش تلفن همراه رو اضافه کنید ،ما این مشکل رو داریم و متاسفانه کسی جوابگو نیست

  9. سلام.
    خودروهای فروش فوق العاده ایرانخودرو آیا سند یکسال در رهن شرکت می ماند یا سند خودرو تحویل داده شده آزاد است؟

    1. سلام دوست عزیز مطابق شرایط بخشنامه یک سال در رهن شرکت خواهد بود.

  10. سلام من توسایت یکپارچه ثبت نام کردم وزد ثبت نام شماباموفقعیت انجام شدو کدرهگیری دادبهم ولی پیامک‌نیومده واسم؟الان واسم پیامک ثبتی نیومده کدرهگیری دادبهم الان ثبتام شدم یان؟

  11. سلام. مبلغ پیش پیرداخت که پس از برنده شدن خواهدبود. آیا مابقی در زمان تحویل خودرو خواهد بود؟

    1. سلام دوست عزیز. بله باقی پرداخت در فروش های غیرقطعی، در زمان تحویل خودرو خواهد بود.

    1. همسر بنده در این طرح ثبت نام نموده ولی متاسفانه از روزی که قرعه کشی انجام و نتایج اعلام شده، نمیتونیم نتایج قرعه کشی را توی سایت ببینیم .خیلی سعی کردیم ولی سایت برای ما باز نشد.
      لطفا راهنمایی کنید.

  12. آیا پس ازقرعه کشی جهت واریز وجه خودرو باید حتما از کارت خود شخص وجه واریز گردد یاامکان پرداخت با کارت دیگران مثلا سایر اعضای خانواده هم وجود دارد؟

  13. سلام.بنده پلاک فعال دارم اما خودرو در اختیار دیگر اعضای خانواده ام هستش و دست من نیست و مربوط به سال۹۳ هستش میتونم ثبت نام کنم؟

  14. سلام.
    ثبت نام خودرو برای مادران فرزند دوم از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ هست یا از اول ۱۴۰۰ ؟ در خبر وزیر صمت اعلام کرد مادرانی که تولد فرزندشون از سال ۱۴۰۰ به بعد بوده
    لطفا راهنمایی بفرمایید

  15. سلام
    لطفا بفرمایید
    برای طرح مادران ، اگر مادر پلاک فعال داشته باشد میتواند خودرو دریافت کند؟
    پاسخ این سوال رو در هیچ یک از سایتها پیدا نکردیم
    لطفا جواب بدید

    1. سلام دوست عزیز. به صورت استثنا در خصوص مادران، داشتن پلاک فعال، مانعی نبوده و تنها محدودیت کد ملی مصداق دارد.

      1. سلام ببخشیددرطرح مادران پارسال خودروی صفردرقرعه کشی برنده شدیم فرزنددوم ازاون تاریخ به بعدداشته باشیم میتونیم درقرعه کشی ثبت نام کنیم؟

  16. سلام
    آقا چطور بفهمیم ایندفعه برنده شدیم یا مثل ۲۸ مرتبه قبلی توی باقالی ها هستم ؟؟؟؟

  17. سلام بابا من ۳۰ بار اسم نوشتم واقعا که ماشین نیاز داریم اما متاسفانه اسمم بیرون نمیاد

  18. با سلام. من در طرح جوانی جمعیت شرکت کرده ام، با توجه به این که سال گذشته در طرح عادی پیش فروش هم اسمم در آمده بود و صاحب ماشین شدم، آیا اکنون طرح مادران برای من قابل استفاده است؟(با توجه به داشتن پلاک فعال)

  19. سلام من در قرعه کشی برنده شدم نوشته برام برنده برای ولی برام هنوز اس ام اس نیومده

  20. سلام
    من کد رهگیری دارم اما از من کد پیگیری میخوان که مطابقت ندارند ،چیکار باید کرد؟؟

  21. سلام چطور میتونم تو سایت جدید ثبت نام کنم یا نمیخاد چون قبلا تو سایت قدیمی ثبت نام کرده بودن لطفا راهنماییم کن

  22. سلام ببخشیددرطرح مادران پارسال خودروی صفردرقرعه کشی برنده شدیم فرزنددوم ازاون تاریخ به بعدداشته باشیم میتونیم درقرعه کشی ثبت نام کنیم؟

  23. سلام . من تو سایت یکپارچه نگاه میکنم نوشته برنده شدی . ولی سایت ایران خودرو کد پیگیری میزنم کلا هیچی نمیاره اخه چیکار کنم

  24. سلام
    آیا مادرانی که پلاک به نام داشته باشند هم مینوانند ثبت نام کنند
    چونکه یک پلاک به اسم خانمم هستش ولی ۴ ساله خریدار نیومده و نمیتوانم پیداش کنم که پلاک بزنه
    البته برای فرزند دوم میگم به راهور هم اطلاع توقیف داده ایم ولی هربار طرف یا فرار میکنه یا طوری از دست پلیس فرار میکنه

  25. سلام.نتیجه قرعه کشی مادران هم با نتیجه قرعه کشی عموم اعلام میشه یا ۷۲ساعت بعد نتیجه مادران اعلام میشه؟؟؟

  26. سلام برای من زده شما جزو منتخبین هستید رفتم پروفایل ایرانخودرو تا دیشب زده بود برنده اول اما الان زده رزرو
    چکار بایست انجام بدم
    ممنون میشم راهنماییم کنید

  27. با سلام وقت بخیر ما در طرح مادران ثبت نام کردیم و زمانی که کد ملی و یا کد رهگیری ثبت نام رو وارد میکنیم و جستجو رو میزنیم هیچ چیزی نمایش داده نمیشه و سایت مجدد رفرش میشه با مرورگرهای مختلف هم امتحان کردیم جواب نداد . نتیجه ای نمیده که ثبت نام ما موفق بوده یا به نام ما در نیومده لطفا راهنمایی کنید.

  28. همسر بنده در این طرح ثبت نام نموده ولی متاسفانه از روزی که قرعه کشی انجام و نتایج اعلام شده، نمیتونیم نتایج قرعه کشی را توی سایت ببینیم .
    لطفا راهنمایی کنید.

  29. سلام به اسم خانومم ماشین دراومده پژوپارس تیوفایو پرینتم دارم که برنده شدیم نمایندگی ایران خودروهم گفت برنده شدی رفتم تکمیل وجه گفتن برنده نشدی یعنی چی اخه من هنگم

  30. با سلام،من روز اعلام نتیجه سایت رو چک کردم نوشته بود متاسفانه شما در این دوره برنده نشدید ولی الن که میزنم میگه شما منتخب این دوره هستید و برنده شدید ،یعنی چی؟

  31. سلام و خسته نباشید.
    چرا اول برنده اعلام شد بعدش رزرو .
    این همان شفاف سازی بود.البته معکوس

  32. من از ابتدای قرعه کشیها یعنی از همان سالی که قرعه کشی شروع شده هم خودم و هم خانمم ثبت نام میکنیم و واقعا هم تا الان خودرو از هیچ جایی نخریدم چرا اسم ما در نمیاد یعنی اینقد بدشانسیم، من شک دارم به کار شما
    ۰۹۱۵۰۵۰۹۲۵۷ اگه براتون مهمه منو قانع کنید و یا توجیه حداقل

    1. دوست عزیز امیدوار هستیم که در دوره های بعدی اسم شما در میان اسامی برندگان باشد.

  33. با سلام
    من مراحل وراد کردن اطلاعات مشتری و تایید خودرو و . . . را تا انتها می روم ولی در مرحله تایید اطلاعات خطا میده و امکان تماس تلفنی هم نیست. در قرعه کشی مدیران خودرو برنده اعلام شدم. ممنون از راهنمایی

  34. ۴۹ بار که تو قرعه کشی ایران خودرو شرکت میکنم و تا امروز هیچ ماشینی برنده نشدم
    از پرشیا گرفته تا ۲۰۶ و ۲۰۷ و هایما زدم ولی باز برنده نشدم
    یه جوون ۲۸ ساله که تا حالا ماشین نداشته الان ۳ سال منتظر مونده تا ماشین بخره
    همش شده دلالی
    کاش اینجا جای بهتری بود
    کاش … .

  35. سلام…من طرح فرزند آوری مادران رو ثبت نام کردم…ولی برنده نشدم…..درصورتی ک گفتن همه ی متقاضیان فرزندآوری مادران برنده شده اند

  36. سلام چرا نمیشه شماره تماس را ویرایش کرد؟
    من یکبار کد ملی را وارد کردم گفت برنده شدی ولی بار دوم نوشت متاسفانه برنده نشده اید؟؟?

  37. سلام خسته نباشید ببخشید مزاحم شدم میخواستم من‌ کم شنوا هستم یک سال پیش ۵۰بار ثبت نام برنده نشده، خیلی ناراحت شدم الانم ثبت نام یکپارچه ایران خودرو ثبت نام ۲۰۷ ،بازم برنده نشده، ناراحت شدم من ماشین ندارم گواهینامه دارم، ،خواهش میکنم ۲۰۷اسم منو برنده بشه خواهش میکنم کم شنوا ام مدرسه ناشنوایان درس خوندم دیپلم گرفتم، 😔😔😔😔

  38. با سلام
    من در قسمت جستجو با کد ملی سرچ کردم با پیام تبریک برنده شدن مواجه شدم ولی بعدا که دوباره سرچ کردم پیام عدم برنده اومد .به نظرتون علت چیه

  39. سلام اینکه دفعه اول که کد پیگیری را وارد کردم جز برنده ها بودم ولی دفعه بعد که زدم پیام متاسفانه برنده نشده اید اومد قضیش چیه؟

  40. سلام من خواهرم بچه دومش به دنیا اومده اما پلاک ماشین به اسمش هست و ماشین هم چند ماهیه سرقت شده اعلام سرقت کرده پلاک هم جز لیست سیاه قرار دادن ولی توی استعلام پلاکش رو فعال میزنه و به همین خاطر توی قرعه کشی ماشین به اسمش در نمیاد . تا ماشین هم پیدا نشه نمیشه پلاکش رو فک کنه
    میشه راهنمایی کنید چکار باید بکنه …

  41. سلام میخاستم بدونم چرا نمیشه شماره تلفن رو تغییر داد؟ اگه میشه حواب بدید ممنون میشم

  42. من اسمم در اومده دوبار ولی الان ک زنگ زدم ب پشتیبانی میگه فردا خبر میدن اصلا معلوم نیست چطوریه

  43. سلام و ارادت بنده خودرو پژو پارس ثبت نام کردم و تو سامانه بنامم در اومده ولی هر کاری کردم واریز وجه انجام نشد عکس هم دارم میتونم بفرستم براتون

  44. سلام بزرگوار چرا من هرکاری میکنم تو سایت یکپارچه ثبت نام نمیشه.الانم که گزینه ثبت نام برداشتن.ممنون میشم راهنمایی کنی

      1. یعنی دیگه نمیشه سایت ثبت نام کرد؟؟؟؟این چه سایت الکی هس.مگه سایت هم ظرفیتی میشه.

  45. سلام ایا در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران قیمت خودرو به قیمت همون روز تحویل محاسبه میشه؟

  46. من برای هایما پیش پرداخت واریز کردم الان که قیمت ها رفته بالا منم باید همون مبلغ جدیدو پرداخت کنم یا با همون مبلغ درج شده در جدول خودرو رو تحویل کیدن؟!

    1. دوست عزیز سلام،
      لطفا از طریق وبسایت شرکت تولید کننده و یا با شماره‌های تماس پیگیری بفرمایید.

    2. سلام من در دوران بارداری پارسال ایران خودرو عادی ثبت نام کردم سورن پلاس دوگانه برنده شدم امسال هم فروختم امسال که ۲ فرزندی شدم میخواستم بدونم در طرح مادرانه میتونم ثبت نام کنم یا نه؟

      1. سلام وقت بخیر. درخصوص سوالی که فرمودین باید با بخش فروش خودروساز مدنظرتون تماس بگیرید و این سوال برمیگرده به بخشنامه ی مد نظر و خودروساز انتخابی.

  47. سلام اولویت من بهار ۱۴۰۳ هست پیامک آمد خواستم وجه را در اولین روز واریز کنم سه انتخاب تیر ، مرداد ، و شهریور پنج روز فرصت داشتم همه نوشته بود ظرفیت تکمیل است چه کسی پاسخگو هست وقتی اولویت بندی می کنند یعنی به ترتیب نوبت اولویت دنا پلاس تابستان ، پائیز ، زمستان ، را ندادن برای بهار و تابستان ۱۴۰۳ پیامک میدن و همه را سر کار می گذارند یعنی چه

    1. سلام وقت بخیر. در خصوص اولویت های شرکت ایران خودرو باید با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

  48. سلام وقت بخیر طرح جوانی جمعیت برا مادرانی که سال ۱۴۰۲ فرزندش بدنیا اومده شامل میشه؟اصلا هنوز طرح هست یا نه؟

    1. با سلام و احترام، شرکت های خودرو ساز معمولا این مسئله را زمان فروش طرح جوانی جمعیت داخل بخشنامه ها ذکر میکنند، پس زمانی که فروش قرار میگیره بخشنامه ها را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا