اخبار خودرو

فروش خودروهای پرطرفدار بهمن از ۱ آذر

شرکت بهمن موتور از فروش برخی محصولات پرطرفدار خود در سه روش عرضه عمومی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر تاکسی خبر داد.

فیدلیتی پرایم تیپ۱ (۵نفره)، فیدلیتی پرایم تیپ۲ (۷نفره)، دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ و ریسپکت از طریق طرح های جدید فروش شرکت بهمن موتور به فروش می‌رسند.

متقاضیان شرکت در این طرح ها می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌ شنبه مورخ یک آذر تا پایان روز جمعه مورخ چهارم آذرماه امسال و تنها از طریق پورتال جامع ایرانی‌کار به آدرس http://Bahman.iranecar.com اقدام کنند.

در صورتی که میزان تقاضا بیش از حجم عرضه باشد، خودروها با روش قرعه کشی تخصیص داده خواهند شد.

همچنین خودروی متقاضیان ۳۰ روز کاری پس از واریز وجه و تکمیل پرونده خواهد بود.

متقاضیان می توانند فقط در یک بخشنامه و فقط در یک خودرو پیش ثبت‌نام نمایند و به هر کدملی تنها یک‌ دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد و امکان ثبت‌نام هم‌زمان در سایر خودروسازان میسر نیست. همچنین در این روش ثبت‌نام حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر، به هر شکل و صورتی که باشد، از منتخبین سلب و اسقاط شده است. صحت سنجی مندرجات سجلی و پستی توسط مراجع ذیصلاح صورت خواهد پذیرفت.

ضروری است متقاضیان پیش از اقدام به ثبت نام ضوابط مندرج در پایگاه http://Bahman.iranecar.com را به دقت مطالعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعاتی در خصوص مشخصات فنی و سایر امکانات خودرو و عاملیت‌های مجاز به سایت اینترنتی https://bahman.ir مراجعه نمایید.

جدول پیش ثبت نام طرح فروش نقدی تحویل فوری محصولات شرکت بهمن موتور

جدول بخشنامه طرح تعویض خودروهای فرسوده

جدول پیش ثبت نام فروش نقدی محصولات شرکت بهمن موتور در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

نمایش بیشتر

۱۴ دیدگاه

  1. چرا تاریخ قرعه کشی مشخص نشده؟ معلومه که تقلب میکنن و به مردم نمیدن، میفروشن به عامل های نمایندگی اونام میکنن تو پاچه مردم، سودشونو میبرن.
    من هر بار قرعه کشی بهمن شرکت کردم تا دوماه تو پروفایلم میزنه در حال بررسی.

    1. عرض سلام و احترام؛

      فرایند فروش تحت نظارت مستقیم بهمن موتور و مسئولان سازمان بازرسی کل کشور انجام می‌شود. بنابراین نسبت به صحت و عادلانه بودن این فرایند اطمینان داشته باشید.

      اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که تعداد خودروها محدود و تعداد درخواست‌ها بسیار زیاد است و سامانه فروش به گونه‌ای طراحی شده است که نفرات به ترتیب ورود به سامانه، در صف قرار می‌گیرند و گاهی اوقات در هر ثانیه ده‌ها هزار نفر در صف هستند.

      موفق باشید.

    1. دوست عزیز برای شما پیامک ارسال خواهد شد. به علاوه امکان دنبال کردن در وب سایت با کد رهگیری خود را دارید.

    1. دوست عزیز سلام؛

      به این نکته نیز توجه داشته باشید که تعداد خودروها محدود و تعداد درخواست‌ها بسیار زیاد است و سامانه فروش به گونه‌ای طراحی شده است که نفرات به ترتیب ورود به سامانه، در صف قرار می‌گیرند و گاهی اوقات در هر ثانیه ده‌ها هزار نفر در صف هستند.

      بنابراین موفقیت در خرید بستگی زیادی به زمان‌بندی، میزان شلوغی صف و موقعیت شما در صف دارد.

      موفق باشید.

    1. سلام دوست عزیز؛
      برای جزئیات بیشتر در مورد ثبت نام و قرعه‌کشی محصولات گروه بهمن موتور با شماره ۴۸۰۲۷-۰۲۱ پیگیری بفرمایید.

      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا