اخبار خودرو

فروش خودرو استیو مک کویین

فروش خودرو استیو مک کویین – روز جمعه، فورد موستانگ GT  متعلق به فیلم Bullit سال ۱۹۶۸ با بازی استیو مک کویین با قیمت ۳.۴ میلیون دلار در حراج Mecum در Kissimmee ، فلوریدا فروخته شد. با ایرانی کار همراه باشید.

این خودرو موستانگ که با رنگ بدنه معروف Highland Green با موتور V-8 ساخته شده است توسط استیو مک کویین در جریان تعقیب و گریز مشهور اتومبیل در خیابان های سانفرانسیسکو (توسط خود King King) در این فیلم هدایت میشده است.

فروش خودرو استیو مک کویین

در ادامه مقاله فروش خودرو استیو مک کویین – این خودرو در سال ۱۹۷۰ توسط یکی از کارمندان کمپانی برادران وارنر به نام رابرت راس خریداری شد. سپس راه خود را به نیوجرسی و به دست کارآگاه فرانک مارانکا پیدا کرد. چهار سال بعد رابرت کیرین آن را خریداری کرد. و پسرش “شان” پس از درگذشت در سال ۲۰۱۴ ، این ماشین را به ارث برد.

فروش خودرو استیو مک کویین

این خودرو افسانه ایی در سال ۲۰۱۸ پس از نمایش عمومی در نمایشگاه دیترویت به سر تیتر اخبار خودرویی بازگشت و دوباره مورد توجه عموم مردم قرار گرفت. نامه ای از Warner Bros وجود دارد که تأیید می کند که این Mustang ، با نشان های GT گمشده و جلوپنجره بدون نشان اسب موستانگ در واقع همان خودرویی است که در فیلم به نمایش در آمده است.

این بیست و یکمین وسیله نقلیه است که به لیست ثبت ملی خودروهای تاریخی ایالات متحده وارد شده است.

فروش خودرو استیو مک کویین

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا