اخبار خودرو

آیا به زودی فروش خودرو بدون قرعه کشی را تجربه خواهیم کرد؟

علی رغم عرضه پی در پی خودروهای مختلف از سوی دو گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو با قیمت پایین تر از قیمت بازار، موضوع تحت قرعه کشی بودن این پیش فروش ها یا فروش های فوری، باعث شد تا بخش بزرگی از مشتریان هر بار از دامنه خرید خودرو بیرون بمانند. این موضوعی است که باعث می شود پیوسته با این پرسش از سوی متقاضیان خرید خودرو روبرو باشیم که آیا به زودی فروش خودرو بدون قرعه کشی را تجربه خواهیم کرد یا خیر؟

فروش خودرو بدون قرعه کشی

خوشبختانه خبرهایی خوش در این خصوص از سمت گروه خودروسازی سایپا به گوش می رسد. چنان که قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش، در خصوص احتمال عرضه خودروها بدون قرعه کشی نوید داده است.

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات، مجید باقری در این خصوص توضیح داد: اگر در مرحله ثبت‌نام، تعداد متقاضیان از تعداد خودرو‌های عرضه‌شده در آن مرحله کمتر باشد، برای تحویل آن خودرو قرعه‌کشی برگزار نمی‌شود.

وی خاطر نشان ساخت: در مراسم قرعه‌کشی هفته قبل محصولات سایپا، برای خودروی سایپا۱۵۱ به‌علت کمتر بودن تقاضا در مقایسه با میزان عرضه این خودرو، قرعه‌کشی برگزار نشد و صاحبان خودروی سایپا۱۵۱ بدون قرعه‌کشی شناخته شدند.

باقری تاکید کرد: در هفته‌های گذشته برای خودروی نیسان هم به‌علت پایین بودن تقاضا در مقایسه با میزان عرضه، این خودرو بدون قرعه‌کشی به مشتریان اختصاص یافت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا