اخبار خودرو

فروش شاسی بلند JMC چینی در کشور آغاز شد

سرانجام فروش شاسی بلند JMC چینی در کشور آغاز شد و البته این فروش با قیمتی باورنکردنی همراه است و به نظر می رسد که تنها اقشار ثروتمند جامعه قادر به خرید آن باشند. ریگان خودرو با اعلام قیمت ۱ میلیارد و ۴۰ میلیون تومانی برای خودروی S350 جی ام سی، ۳۰ روز کاری را موعد تحویل قطعی این خودرو قرار داده است.

فروش شاسی بلند JMC

در این فروش، امکان تحویل خودرو به نمایندگی های شرکت ریگان خودرو وجود داشته و مشتریان معمولی نمی توانند به صورت مستقیم خرید از شرکت را داشته باشند. از این گذشته تعداد این خودرو محدودیت دارد و بنابر اظهارات کارشناسان قیمت خودرو، یکی از دلایل گرانی قیمت قابل توجه آن، همین کم بودن تعداد خودرو و عدم عرضه انبوه آن است.

طبق چیزی که در مقدمه نیز ذکر کردیم، این خودرو در ۳۰ روز کاری تحویل داده خواهد شد و احتمالا باید برای رویت آن در خیابان های پایتخت، کمی بیشتر منتظر بمانیم.

مشخصات S350 جی ام سی

این خودرو شاسی بلند، جلوه ای زیبا و درخور داشته و ابهت کافی از خود نشان می دهد. چیزی که در خصوص این خودروی کراس اور بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می کند، امکان تبدیل شدن آن به یک خودرو با ۷ سرنشین است. این چیزی است که S350 جی ام سی را از سایر خودروها متمایز می سازد. به علاوه در این خودرو امکانات فراوان و سطح رفاهی عالی را می بینیم که باعث شده است S350 از کراس اوورهای برتر به حساب بیاید.

فروش شاسی بلند JMC

موتور این خودروی شاسی بلند جی ام سی، ۲۰۰۰ سی سی بوده و دارای سیستم تزریق سوخت مستقیم و توربو است و این را باید یکی از ویژگی های مثبت آن به حساب بیاوریم. همین طور جعبه دنده آن ۶ سرعته از برند zf آلمان قرار داده شده است.

فروش شاسی بلند JMC

این خودرو در دو نوع تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل عرضه شده است و ۲۰۵ اسب بخار قدرت و ۳۲۵ نیوتن متر گشتاور دارد. در این محصول تجهیزات و امکانات رفاهی چون ترمز پارک برقی، فرمان برقی چهار حالته، شارژر وایرلس، شیشه بالابر آنتی ترپ، سنسور باران، سنسورهای جلو و عقب، سنسور فشار باد تایر، چراغ های روشنایی در روز یا دی لایت، اتولایت، صندوق برقی، سانروف برقی، رینگ های اسپرت ۱۷ اینچی، ورود بدون کلید با استارت دکمه ای، مانیتور ۸ اینچی لمسی همراه با ناوبری، دوربین عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، تهویه اتومات دوگانه با دریچه عقب
ورود بدون کلید با استارت دکمه‌ای، آینه‌های تاشو برقی با گرمکن، آینه عقب الکتروکرومیک، کنترل پایداری، کنترل کشش، کنترل سرعت در سرازیری، صندلی ۸ حالته برقی راننده، صندلی ۴ حالته برقی سرنشین جلو و … قرار داده شده اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا