اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

فروش فوری ایران خودرو ۲۰ آبان آغاز می شود

دور جدید فروش فوری ایران خودرو ۲۰ آبان ماه از فردا سه شنبه آغاز خواهد شد و خودروهای پژو ۴۰۵ اس ال ایکس، سورن پلاس، پژو ۲۰۷ دنده ای با سقف پانوراما، رانا پلاس و ۲۰۶ تیپ ۲ در آن عرضه می شوند. لازم به ذکر است که زمان تحویل خودروها در این فروش فوری، حداکثر ۹۰ روزه اعلام شده است.

فروش فوری ایران خودرو ۲۰ آبان

فروش فوری ایران خودرو ۲۰ آبان ماه با قیمت های قطعی همراه خواهد بود و از فردا سه شنبه ۲۰ام آبان ماه برای مدت ۳ روز اجرا خواهد شد.

قیمت قطعی خودروهای حاضر در این فروش فوری به شرح زیر هستند:

مدل خودرو قیمت خودرو (به تومان)
پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ۱۰۸,۰۰۰,۰۰۰
سورن پلاس ۱۸۸,۰۰۰,۵۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۹۹,۶۲۱,۰۰۰
رانا پلاس ۱۷۹,۵۱۶,۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۱۰,۱۱۱,۰۰۰

لازم به ذکر است که شرایط فروش های قبلی، همچنان در این دوره نیز مقررات و شرایط فروش های قبلی برقرار خواهند بود. افراد واجد شرایط و نیز آن دسته از منتخبان دوره های قبلی که به هر دلیل موفق به واریز وجه نشده اند، می توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است که متقاضیان نهایی حداکثر سه روز پس از اتمام مهلت ثبت نام،‌ با انجام قرعه کشی مشخص خواهند شد، این افراد تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

مقررات شرکت در قرعه کشی ایران خودرو مطابق بخشنامه

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲ .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

۳ .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه می باشد.

۴ .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶ .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷ .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸ .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹ .گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته۱: برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲: کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نکته۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. سلام بنظر بنده ،باید هرخانواده ای فقط یک بار اجازه ثبت نام وبرنده شدن باشد،چون الان خونه هست که دویا سه ماشین برنده شدند وفقط یکی نیاز دارند بقیه رامیفروشندبه دلالها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا