اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

فروش فوری دی ماه ایران خودرو آغاز شد

فروش فوری دی ماه ایران خودرو با سه محصول این گروه خودروسازی، از امروز سه شنبه، ۲۳ام دی ماه آغاز شده و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت. در این فروش فوری، خودروهای رانا پلاس، سورن پلاس و دنا جای دارند. علاقه مندان به خرید این خودروها که مایل به ثبت نام و شرکت در قرعه کشی بزرگ ایران خودرو هستند، می توانند با طی کردن مراحل ثبت نام و البته در صورت دارا بودن شرایط لازم، امیدوار به برنده شدن از میان نفرات متقاضی در این قرعه کشی باشند.

با ایرانی کار همراه باشید.

فروش فوری دی ماه ایران خودرو

با لحاظ شرایط شرکت در فروش های دوره ای گروه های خودروسازی سایپا و ایران خودرو، متقاضیان هر یک از خودروهای دنا، رانا پلاس و سورن پلاس، می توانند در این فروش فوری شرکت کرده و اسامی منتخبان قرعه کشی، پس از انجام آن، اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که موعد تحویل این خودروها حداکثر ۹۰ روز اعلام شده و انتظار می رود که متقاضیان منتخب قرعه کشی، در محدوده زمانی استاندارد (۵ روز از زمان اعلام نتایج)، نسبت به واریز تمام وجه قیمت قطعی خودرو، اقدام نمایند.

نکته: منتخبان فروش های قبلی که به هر علتی موفق به واریز وجه لازم نشده اند، امکان ثبت نام در این دوره را خواهند داشت و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

فروش فوری دی ماه ایران خودرو

بخشنامه فروش فوری دی ماه ایران خودرو

جهت یادآوری به هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو تعلق پیدا خواهد کرد و متقاضیان باید حداقل از ۴۸ ماه قبل هیچ خودرویی ثبت نامی یا تحویل از گروه های خودروسازی ایران خودرو و سایپا خریداری نکرده باشند. همین طور متقاضیان نباید پلاک انتظامی فعال داشته باشند. همین طور متقاضی باید دارای گواهینامه حداقل پایه سوم باشد. شماره تلفن همراه و شماره حساب و شماره شبا به نام متقاضی هنگام ثبت نام لازم خواهد بود و در ضمن مشتریان حقوقی امکان ثبت نام ندارند.

همین طور انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع بوده و امکان پذیر نخواهد بود. این خودروها دارای گارانتی هستند و باید ۳ ماه پس از زمان تحویل، جهت انجام سرویس اولیه به نمایندگی مراجعه شود؛ در غیر این صورت گارانتی خودرو باطل خواهد شد.

در نهایت یادآوری می کنیم که سند و فاکتور فروش خودروهای حاضر در این فروش فوری ایران خودرو، به مدت ۱ سال در رهن ایران خودرو باقی مانده و پس از آن فک رهن انجام خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا