اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

فروش فوری کامیون شیلر۶ تن بهمن دیزل ویژه دی ماه

بهمن دیزل بزرگترین تجاری ساز کشور از فروش ویژه کامیون شیلر ۶ تن خبر داد.
شرکت بهمن دیزل اعلام کرد از روز شنبه ساعت ۱۰ صبح مورخ ۱۱ دی ماه، فروش کامیون شیلر ۶ تن بدون کاربری آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶ مورخ ۱۵ دی ماه یا تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت.
بر این اساس کامیون شیلر ۶ تن با قیمت ۸۳۹ میلیون تومان و به ‌صورت نقدی در شرایط فروش فوری بهمن دیزل به فروش می رسد. خرید خودرو صرفا به صورت اینترنتی بوده و از طریق پرتال جامع ایرانی کار (bahman.iranecar.com) امکانپذیر است. تحویل این خودروها هفته آخر بهمن ماه اعلام‌ شده است.
در این روش فروش، واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر امکان پذیر نمی باشد.
گفتنی است کامیون شیلر۶ تن مجهز به پیشرانه کامینز بوده و نسبت به رقبای خود سبک‌تر و دارای دید وسیع‌تری می باشد. از همه مهم‌تر قیمت کمتر این محصول نسبت به محصولات مشابه بازار و در مقایسه با امکانات و مشخصات فنی نیز از مهمترین مزیت های رقابتی آن میباشد.
این محصول، از سیستم ترمز بادى، ترمزABS، ابعاد قابل‌قبول براى انواع کاربرى و حداقل شعاع گردش ۶.۴۵ مترى بهره می‌برد.
این خودرو ۳۷۶۰ سی سی حجم موتور دارد که می‌تواند ۱۴۱ اسب بخار در ۲۶۰۰ دور در دقیقه تولید کند. پیشرانه این کامیونت ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا و مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر است.
شاسی این کامیون نردبانی و طول ۶۴۹۵ میلی‌متر، عرض ۸۵۰ میلی‌متر و ضخامت ۶ میلی‌متر است.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. سلام بنده یه سئوال دارم در موقع ثبت نام وقتی با پیام ” هم اکنون میزان تقاضای ثبت شده در این برنامه فروش بیش از ظرفیت موجود در صف خرید می باشد. در صورت وجود ظرفیت، پذیرش جدید صورت خواهد پذیرفت.(۴۵۶)” باید از آن صفحه خارج بشیم ؟ ریفرش کنیم ؟ یا منتظر بمانیم و مرتبت کد امنیتی جدید و دکمه ادامه ؟ چه کنیم ؟؟؟؟ چند وقته میخوام یه وانت کارا دو کابین بخرم همیشه با این پیام مواجه میشم لطفا” راهنمایی کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا