اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

فروش فوق العاده لاماری ایما از روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت

شرکت آرین پارس موتور برنامه آغاز فروش و پیش فروش « لاماری ایما» را، به عنوان یکی از پرطرفدارترین خودروهای بازار، همزمان با افتتاح نمایشگاه بین المللی خودرو آغاز خواهد کرد.

این شرکت که فروش خود را از روز سه شنبه، همزمان با آغاز نمایشگاه کلید می‌زند، پیش از این قیمت خودرو را ۹۸۹ میلیون تومان اعلام کرده بود و در این طرح فروش قصد دارد خودروها را به صورت قیمت قطعی و پیش فروش عادی با قیمت علی الحساب عرضه کند. گفتنی است این طرح فروش که قرار بود پیش از این صورت بگیرد، با تغییر استراتژی وزارت صنعت، معدن و تجارت روند خود را با تأخیر و با آغاز سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز کرد.

فروش فوق العاده لاماری ایما

فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری به صورت قرعه کشی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو (زیر نظر دستگاه های نظارتی) با شرایط زیر اقدام نماید. متقاضیان می توانند از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ تا  ساعت ۹ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سایت https://sale.iranecar.com ثبت نام نمایند.

قواعد و ضوابط بخشنامه

عرضه کالا صرفا از طریق قرعه کشی و با مسولیت وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت می پذیرد.

ثبت نام صرفا برای افراد رشید بالای ۱۸ سال سن و غیرمحجور مجاز است.

شماره تلفن همراه ثبت شده در وبگاه جهت ثبت نام، حتما باید به نام شخص متقاضی باشد.

هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو از کلیه بخشنامه های جاری کلیه عرضه کنندگان خودرو است.

برخورداری از گواهینامه رانندگی معتبر و ارائه آن  در زمان ثبت نام الزامی است.

امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال میسر نمی باشد.

بخشنامه پیش فروش عادی خودروی لاماری ایما

بخشنامه پیش فروش عادی خودروی لاماری ایما

پیش فروش عادی خودروی لاماری ایما با قیمت علی الحساب با موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری به صورت قرعه کشی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو زیر نظر دستگاه های نظارتی با شرایط زیر اقدام نماید. متقاضیان می توانند از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ تا ساعت ۹ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۳ به صورت اینترنتی و از طریق سایت https://sale.iranecar.com ثبت نام نمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا