اخبار خودروپیشنهاد سردبیر

فروش فوق العاده ۲ محصول سایپا شرایط فروش، قیمت و زمان تحویل

گروه خودروسازی سایپا برنامه دارد تا از روز چهارشنبه مورخ ۵ بهمن ۱۴۰۱ فروش کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال و شاهین دنده ای تیپ G را آغاز کند. برای همین شرایط فروش این دو محصول را در قالب دو طرح عرضه اعلام کرده است.

در این شرایط فروش اعلام شده است که خودروها به صورت عرضه عادی و عرضه جهت تخصیص سهمیه به طرح حمایت از جوانی جمعیت به فروش می‌رسند. هر دو این طرح‌ها با تحویل ۹۰ روز کاری همراه هستند و در زمان ثبت نام کل بهای خودرو باید به حساب سایپا واریز شود.

قیمت خودروها در شرایط فروش اعلام شده قطعی است و برای طرح فروش عادی اعلام شده است که مشتریان تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام را دارند و فرایند قرعه کشی برای این نوع فروش اتفاق نمی‌افتد.

مورخ ۵ بهمن ۱۴۰۱ فروش دو محصول خود را آغاز کند.

اما برای طرح فروش حمایت از جوانی جمعیت، مشتریان می‌توانند به مدت سه روز نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند و پس از آن، نتیجه نهایی به متقاضیان اعلام می‌شود. متقاضیان شرایط فروش کوییک R پلاس اتوماتیک و شاهین دنده ای تیپ G می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۵ بهمن ۱۴۰۱ نسبت به خرید و ثبت نام اقدام کنند.

.

نمایش بیشتر

۱۰ دیدگاه

  1. به نظرمن این کارهافقط به نفع سرمایه دارها و دلالها هست .دارن جاده رو برای اونا صاف میکنن اگه مردم پول آماده داشتن که مشکل نداشتن

    1. دوست عزیز سلام؛
      سیاست‌ها و برنامه‌های فروش توسط شرکت سایپا مشخص می‌شود.

      با آرزوی موفقیت.

  2. 😏دلال ها پول هاشون آماده است و با شماره ملی افراد حائز شرایط شروع به ثبت نام میکنن.

    1. دوست عزیز سلام؛
      سیاست‌ها و برنامه‌های فروش توسط شرکت سایپا مشخص می‌شود.

      با آرزوی موفقیت.

  3. سلام برای من پیامک اومد که شماره شبای اعلامی پارسیان است شبای دیگری اعلام وثبت کنید برای باز کردن حساب وکالتی و برداشت مبلغ طبق مصوبه که انجام شد حالا نتیجه چیست میشه بفرمایید

    1. عرض سلام و احترام دوست عزیز؛

      از طریق گروه خودروسازی سایپا با شماره ۰۹۶۵۵۰ پیگیری بفرمایید.

      با آروزی موفقیت برای شما.

  4. سلام.وقت بخیر.من کوییک اتوماتیک اپشنال ثبت نام کردم ولی نمیدونم گیربکس این ماشین اتوماتیک هست یا دنده ای؟چون تو طرح حمایت از جوانی جمعیت زده اپشنال اتوماتیک ولی توی توضیحات نوشته گیربکس دنده ای!!!!حالا تو پیش فروش قطعی از کدام مدل عرضه شده؟

    1. عرض سلام و احترام دوست عزیز؛

      از طریق گروه خودروسازی سایپا با شماره ۰۹۶۵۵۰ پیگیری بفرمایید.

      با آروزی موفقیت برای شما.

  5. با سلام من توی طرح جوانی جمعیت سایپا شاهین ثبت نام کردم.مورخ ۸بهمن .میخواستم بدونم قرعه کشی کی هست.تیک انصراف از خرید برداشته شده فقط.اما سایپا هیچ اطلاعیه ای در مورد تاریخ قرعه کشی اعلام نکرده .حتی امور مشتریان سایپا زنگ زدم میگه ما بی اطلاعیم.اژ کجا میشه زمان قرعه کشی رو فهمید

    1. دوست عزیز سلام؛
      اطلاع‌رسانی قبل از قرعه‌کشی‌ها انجام می‌شود و متاسفانه راه دیگری برای اطلاع از تاریخ و زمان دقیق وجود ندارد.

      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا