اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

فروش فوری نقدی خودروی فیدلیتی پرایم دوازدهم مرداد ماه + جدول

امیر میرمنصف رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن گفت: مرحله دوم فروش فیدلیتی در روز سه شنبه دوازدهم مرداد ماه به صورت آنلاین و از طریق وبسایت ایرانی کار به آدرس https://bahman.iranecar.com با قیمت ۶۷۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

فروش فوری نقدی خودروی فیدلیتی پرایم

شرایط فروش فوری نقدی خودروی فیدلیتی پرایم در دو تیپ با قیمت قطعی به صورت اینترنتی و با تعداد محدود از فردا سه شنبه تاریخ ۱۲ام مرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۶ همان روز یا تا زمان رسیدن به تکمیل ظرفیت، آغاز می گردد.

به گفته میرمنصف فیدلیتی مطابق با مرحله نخست فروش، در دو مدل ۵ و ۷ نفره به صورت نقدی و مانند مرحله اول با قیمت قطعی و موعد تحویل شهریور ماه ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد. سطح امکانات و تجهیزات بروز این محصول و همچنین قیمت گذاری مناسب و تحویل فوری آن باعث شده تا این محصول به گزینه ای جذاب و بی رقیب برای مشتریان تبدیل شود.

رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار کرد: فیدلیتی علاوه بر تنوع در تعداد صندلی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس سلیقه ی مشتریان محترم عرضه خواهد شد.

میرمنصف ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این میان تامین قطعات یدکی و آمادگی ارائه خدمات پس از فروش پیش از عرضه این محصول است. علاوه بر آن می توان به پشتیبانی خدمات گارانتی به مدت پنج سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر و همچنین ارائه سرویس ادواری رایگان به مدت ۱سال یا ۲۰ هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) اشاره کرد.

گفتنی است شرکت بهمن موتور با سرمایه گذاری قابل توجه، پلتفرم فیدلیتی را خریداری کرده است و به دلیل اینکه این خودرو محصول استراتژیک شرکت بهمن موتور محسوب می گردد توجه خاصی بر روی  قیمت و کیفیت رقابتی آن دارد.  فیدلیتی با پیشرانه یک و نیم لیتری توربوشارژر دار، توان ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر دارای جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه است که لذت رانندگی مطلوبی را برای سرنشینان فراهم خواهد کرد.

 

فروش فیدلیتی

نمایش بیشتر

۳۲ دیدگاه

  1. ببخشید چطور امکان واریز وجه برای این مبلغ از طریق درگاه وجود دارد؟ مگر حداکثر سقف تراکنش روزانه هر کد ملی از طریق کارت ۵۰ م تومان نیست؟

    1. خودرو ساز ها با بانک ها قرارداد دارند و برای خرید از خودرو سازی ها محدودیت تراکنش وجود ندارد

  2. نحوه ثبت نام برای مشتریان حقوقی چگونه است؟ ایا برای دارنده شماره حساب مبدا واریز وجه و نام خریدار محدودیتی وجود دارد

    1. یه نظر می رسد که ثبت نام اینترنتی فرمالیته و سوری هست ، بنده و حدود ۹ دیگر از کسبه بازار که برای خودشان ( نه خرید و فروش و دلال بازی ) می خواستند ثبت نام کنند و از روز قبل پول در حسابشان آماده کرده بودند موفق نشدند و نشدم ثبت نام کنیم ، همه در قسمت اعتبارسنجی گیر کردیم .
      و شنیده ها از نمایشگاه دار ها حاکی است پول های درشتی رد و بدل می شود و ثبت نام قطعی به اسم آن شخص انجام می شود . مسئولان مربوطه چه جوابی دارند و چگونه می توانند شفاف سازی کنند.

      1. دوست عزیز
        در هر مرتبه قرعه کشی اسامی افرادی که ثبت نام با واجد بودن شرایط بخشنامه را انجام داده اند، در فرایند قرعه کشی سیستمی وارد شده و نفراتی به عنوان برندگان قرعه کشی اعلام می گردند. در صورت دارا بودن شرایط بخشنامه، امیدوار هستیم که در مراحل بعدی، موفق به دریافت خودرو از طریق قرعه کشی باشید.

      2. فرمالیته نیس. به دلیل شلوغ بودن سایت جهت ثبتنام باید مهارت کافی داشته باشی. من خودم دوبار ثبتنام انجام دادم

  3. خواهشمندم زمان ثبت نام رو به تعویق بندازن همه پولا یا تو صندوقه یا تو بورسه یا تو سپردس که همشون تا دوشنبه تعطیله و در بهترین حالت چهارشنبه واریز میشه.بندازین ششم مرداد تا پولامون بیاد

  4. از چه ساعتی امکان ثبت نام هست، بعدم تو سایت قبلش باید ثبت نام کنیم؟ چون من چیزی ندیدم!

    1. دوست عزیز نداشتن پلاک خودروی ثبت شده از شروط ثبت نام فروش های ویژه خودروسازان داخلی می باشد که در هر دوره اعلام می شود.

  5. سلام من برای ثبت نام بخوام وارد سایت بشم کد ملی و پسورد میخواد از کجا باید ثبت نام کنم پیدا نمیکنم

  6. سلام. در زمان فرآیند ثبت نام. همه مراحل انجام شد.. مبلغ نیز از حساب کم شد. پس از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه به حساب عودت داده شد.. کسی هست توضیح بدهد این روند چیست؟

  7. اگر واقعا مشکلی نیست چرا پیام را پاک می کنید…

    سلام. در خصوص ثبت نام محصولات بهمن موتور… فیدلیتی.. از حساب مبلغ کم شد.. و بعد از پانزده دقیقه برگشت… خواستم پیگیری کنم این چه رویه ای هست؟

    1. دوست عزیز این احتمالا مربوط به اختلال تراکنش بانکی بود و باید از بانک مربوطه پیگیری بفرمایید.

  8. سلام
    از صبح ساعت ۹/۴۵ تا ۱۲/۱۵ دقیقه پای سیستم بودم وبا دو سیستم پرسرعت اقدام نمودم.و با سماجت، سه سری حتی به مرحله اعتبار سنجی هم رسیدم.از ساعت ۱۰/۲۵ دقیقه در اعتبار سنجی بوده ام.ولی هیچ نتیجه ای حاصل نشد.و به این یقین رسیدم که کاملا ساختگی و فورمالیته بوده.و به افراد نورچشمی واگزار شده.
    این اجرای عدالت نیست.این توازون نیست.

  9. کلا که فروش برای مردم عادی نبود از ساعات اولیه که سایت بالا نمیومد بعد هم که بالا اومد به درگاه پرداخت متصل نمیشد و همچنان در انتظار اعتبار سنجی خرید هست خجالت نمیکشین واقعا مردم رو سرکار میزارین

  10. متاسفانه تنها امکان ثبت نام برای نمایندگی ها و افراد خاص فراهم شده بنده با کلی اشتیاق و اخذ وام اقدام به ثبت نام کردم و پس از کلی تلاش مضاعف نتیجه ای حاصل نشد این روند ثبت نام تمامأ دچار مشکل و رانت است

  11. امکان ثبت نام برای مشتریان حقیقی نیست فقط نمایندگی های مرتبط با اینترنت پر سرعت امکان ثبت نام دارند

  12. سلام وقت بخیر
    واقعا شرم اوره با اعصاب و زندگی مردم بازی کردن مثل سری قبل دقیقا از ۱۰صبح تا۱۲ ظهر منتظر ج از بانک بودیم بعدا اعلام شد تکمیل ظرفیت خدا بهتون یه مقدار انسانیت بده

  13. سلام وقت بخیر
    دیروز با کلی تلاش که مشکل ارتباط با سرور و … داشتم تا مرحله واریز بحساب رفتم ولی صفحه حذف شد و بعد آن هر چه تلاش کردم یا رنگ یا آپشن و در نهایت ظرقیت تکمیل شد!!!!!

  14. من روز ۱۲ مرداد مرخصی گرفتم و درخانه با دو سیستم از ساعت ۱۰ تا ۱۴ پای سیستم بودم تا اینکه فهمیدم مثل همه ثبتنام ها سر کارم و هیچوقت به هیچ چیز این مملکت نباید اعتماد کرد و همه چیز پر از تقلب و دروغ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا