اخبار خودرو

فیدلیتی ؛ خودروی جدید بهمن موتور + تصاویر

چندی از انتشار اخبار مربوط به تولید انبوه خودروی دیگنیتی بهمن موتور نگذشته است که این گروه خودروسازی محصول جدید دیگری به نام فیدلیتی را به بازار معرفی کرد. به نظر میرسد که این خودروی اس یو وی جدید برند بهمن موتور، بتواند انتظارات علاقه‌مندان به خودروهای لوکس را در فقدان بازار خودروهای خارجی تا حدودی برآورده سازد.

خودروی فیدلیتی

این محصول جدید بهمن موتور، به لحاظ ظاهری در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و در دو نسخه ۵ و ۷ نفره طراحی شده است. طبق چیزی که در اخبار مربوط به این خودروی اس یو وی می‌خوانیم، در حال حاضر فیدلیتی در حال گذراندن تست‌های مختلف استانداردهای خودروسازی است و در صورتی که طبق انتظار از این تست‌ها سربلند بیرون بیاید، باید منتظر تولید انبوه و روانه شدن آن به بازار خودرو کشور باشیم.

حتما می‌دانید که محصولات گروه بهمن موتور همیشه در یک تراز مناسب به لحاظ کیفیت فنی و طراحی ظاهری قرار داشته و باید انتظار داشت که این محصول جدید لوکس این گروه خودروسازی نیز در چنین وضعیتی قرار بگیرد.

فیدلیتی

 

 

مشخصات فنی فیدلیتی

مشخصات فنی خودروی جدید بهمن موتور، با یک پیشرانه چهار سیلندر ۱۵۰۰ سی سی مجهز به توربو شارژ آغاز شده که ۱۵۷ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این محصول دارای گیربکس اتوماتیک DCT بوده و  به لحاظ امکانات رفاهی نیز در رده بسیار خوبی قرار دارد.

قیمت Fidelity

هنوز چیزی در خصوص قیمت خودروی Fidelity اعلام نشده است، اما با توجه به امکانات و شرایط این خودرو، به نظر می‌رسد که باید انتظار قیمت بالایی را داشته باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا