اخبار خودرو

قرعه‌کشی محصولات سایپا در سومین دوره از فروش فوق العاده

مهلت ثبت نام سومین مرحله از فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا به پایان رسیده و متعاقبا فردا دوشنبه ۲۶ام آبان ماه، ساعت ۱۰ صبح قرعه‌کشی محصولات سایپا انجام خواهد شد.

قرعه‌کشی محصولات سایپا

لازم به یادآوری است که این قرعه کشی تحت نظارت نمایندگان نهادهای بازرسی و نظارتی انجام خواهد شد و شرایط قرعه کشی کاملا ایمن سازی شده است. در این دوره از فروش فوق العاده گروه خودروسازی سایپا با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه، خودروهای تیبا صندوق دار، تیبا هاچ بک، سایپا ۱۵۱، نیسان تک سوز، نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز را داریم.

این خودروها با قیمت های ۸۷۰.۷۵۰.۰۰۰ ریال برای خودروی تیبا صندوق دار، ۹۵۴.۲۶۰.۰۰۰ ریال برای خودروی تیبا هاچ بک، ۹۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای سایپا ۱۵۱ و نیز ۱.۷۷۷.۲۳۰.۰۰۰ ریال برای نیسان تک سوز، ۱.۸۰۵.۲۳۰.۰۰۰ ریال برای نیسان تک سوز با لاستیک رادیال، ۱.۹۰۵.۹۷۰.۰۰۰ ریال برای خودروی نیسان تک سوز آپشنال با لاستیک رادیال و نیز ۱.۹۹۸.۹۸۰.۰۰۰ ریال برای خودروی نیسان دوگانه سوز، ارائه شده اند و همان طور که قید کردیم موعد تحویل آن ها حداکثر ۹۰ روزه خواهد بود.

با به پایان رسیدن این دوره از فروش فوق العاده، ماجرای فروش های ویژه سایپا به پایان نرسیده و به احتمال زیاد در تا پایان سال و تا زمان اشباع بازار مصرف کننده واقعی، شاهد برنامه های فروش بعدی به منظور تنظیم بازار و رساندن خودرو به دست مشتریان واقعی خواهیم بود.

نمایش بیشتر

۵ دیدگاه

  1. چرا قرعه کشی ها در نمیاد
    ما ماشینمان را فروختیم چون فنی خراب بود و ارزش آن هر روز کم میشه از زمانی که قرعه کشی شروع شده من شرکت کردم ولی خبری نبود…..متاسفانه…باید مسیر طولانی را باید با ماشین می رفتم ولی فروختم

    1. دوست عزیز امیدوار هستیم که خیلی زود نام شما در شمار برندگان قرعه کشی قرار بگیرد.

  2. سلام من کوئیک دنده ای پیش فروش به اسمم درومده بود که تا ۲۹ ام مهلت واریز داشت ولی متاسفانه دیشب پولم آماده شد من به این ماشین بیشتر از جونم احتیاج دارم لطف کنید یه مهلت واریز به بنده بدید

    1. دوست عزیز از شنیدن این موضوع متاسف هستیم، اما متاسفانه اختیاری از این بابت نداشته و همه چیز به صورت سیستماتیک و کاملا مطابق با قانون پیش می رود و امکان چنین چیزی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا