اخبار خودرو

قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید سایپا + اعلام اسامی برندگان

قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا امروز به انجام رسیده و طبق چیزی که سایپا اعلام کرده است، اسامی برندگان این قرعه کشی، فردا یکشنبه اعلام خواهد گشت. همان طور که پیشتر نیز اعلام کردیم، این ثبت نام در سه گروه خودرو انجام پذیرفته بود.

قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید سایپا

این قرعه کشی امروز شنبه ۴ام مرداد ماه ۹۹، انجام شده و کلیه ملاحظات از جمله حضور نماینده‌های رسانه‌ای و نظارتی نیز در خصوص آن صورت گرفت. به گزارش ایرانی کار به نقل از سایپا نیوز، اسامی برندگان این طرح پیش فروش محصولات سه گانه سایپا، فردا یکشنبه ۵ام مرداد ماه اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که از میان شرکت کنندگان (نفرات ثبت نامی)، این طرح پیش فروش مشارکتی سایپا، به اندازه ۱۲ هزار نفر به قید قرعه انتخاب شده‌اند و از آن جایی که احتمالا عده ای مبلغ لازم را واریز نکرده و ثبت نام آن‌ها تکمیل نشود، ۶ هزار نفر نیز به قید قرعه در لیست انتظار و رزرو قرار گرفته‌اند. به این ترتیب اگر هر تعدادی از ۱۲ هزار نفر قطعی بیرون آمده از قرعه کشی، وجه لازم را در موعد مقرر واریز نکرده و به نوعی انصراف دهد، نوبت به همان تعداد از ۶ هزار نفر رزروی خواهد رسید.

همان طور که پیشتر نیز ذکر شد خودروهای سه گانه شاهین، کوئیک اس و ساینا اس در این طرح پیش فروش مشارکتی حضور داشتند. خودروهای تخصیص داده شده به این طرح شامل ۴ هزار دستگاه خودروی شاهین، ۳ هزار دستگاه خودروی کوئیک اس و ۵ هزار دستگاه خودروی ساینا اس است.

طبق آماری که گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است، ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ نفر در این طرح ثبت نام اولیه را انجام داده اند. از این تعداد ۴۳ هزار و ۵۲۰ متقاضی برای خودروی شاهین سایپا بوده و ۴۹ هزار و ۴۷۴ نفر نیز علاقه مند به خرید کوئیک اس بوده‌اند. همچنین ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر نیز برای خرید خودروی ساینا اس ثبت نام کرده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا