اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو انجام شد

با به پایان رسیدن زمان قرعه کشی پنجمین دوره از فروش فوق العاده گروه خودروسازی ایران خودرو، امروز یکشنبه ۲۷ام مهر، قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو انجام شده و اسامی برندگان متعاقبا اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که در این قرعه کشی هر دو گروه فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو به انجام رسیده است.

قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو

مطابق دفعات قبلی قرعه کشی محصولات ایران خودرو، در این دوره نیز نمایندگانی از نهادهای نظارتی حضور دارند. با به پایان رسیدن قرعه کشی، اطلاع رسانی به برندگان طرح از طریق ارسال پیامک انجام شده و همین طور منتخبان می توانند اسامی خود را از طریق وب سایت فروش محصولات ایران خودرو نیز مشاهده کنند.

لازم به یادآوری است که این دوره دو طرح متفاوت از گروه خودروسازی ایران خودرو را شاهد بودیم: یک طرح فروش فوق العاده بر چهار محصول که موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه داشتند و یک طرح پیش فروش یک ساله شامل هشت محصول که موعد تحویل تابستان ۱۴۰۰ داشت.

این طرح های فروش ایران خودرو به صورت همزمان و به مدت سه روز فرصت ثبت نام داشته و خودروهای متنوعی در آن حضور داشتند.

در طرح فروش فوق العاده چهار خودروی پژو ۲۰۶ صندوق دار، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، پژو پارس بنزینی و سمند ال ایکس عرضه شده و در طرح پیش فروش نیز هشت محصول پارس با موتور تی. یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال. ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس عرضه شده است.

به خاطر داشته باشید که منتخبان یا همان برندگان این طرح های پیش فروش و فروش فوق العاده پس از اعلام نتایج، تنها ۵ روز فرصت واریز وجه خودروی انتخابی خود را خواهند داشت و در صورتی که وجه مطابق مدت زمان اعلام شده، واریز نگردد؛ به منزله انصراف تلقی خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا