اخبار خودرو

قرعه کشی پنجمین طرح فروش سایپا انجام شد

سرانجام قرعه کشی پنجمین طرح فروش سایپا نیز برگزار شده و اسامی منتخبان این قرعه کشی، فردا یکشنبه ۱۲ام مرداد ماه اعلام خواهد شد. در این طرح فروش گروه خودروسازی سایپا، چهار خودرو حضور داشته و در جمع ۸۴ هزار و ۶۴۲ نفر در آن ثبت نام کرده بودند.

قرعه کشی پنجمین طرح فروش سایپا

به گزارش سایپا نیوز، در پنجمین طرح فروش گروه خودروسازی سایپا، ۸۴ هزار و ۶۴۲ نفر ثبت نام اولیه را انجام داده و در بررسی های انجام گرفته، ۸۳ هزار و ۸۷۱ نفر، احراز شرایط بابت قرعه کشی گشتند. به این معنی باقی افراد دارای نقض یکی از قوانین ثبت نام بودند.

در این طرح فروش ویژه گروه خودروسازی سایپا، چهار خودرو از این کارخانه خودروسازی یعنی دو مدل سایپا کوییک و دو مدل وانت ۱۵۱ جای داشت.

طی این قرعه کشی، اسامی ۸ هزار نفر به عنوان نفرات اصلی انتخاب شده و ۴ هزار نفر نیز به عنوان رزرو به قید قرعه انتخاب شده‌اند که در صورت انصراف از میان ۸ هزار نفر ابتدایی، نوبت به آن‌ها خواهد رسید. در نظر داشته باشید که عدم واریز وجه در مدت زمان اعلام شده، این اقدام به منزله انصراف لحاظ خواهد شد.

لازم به توضیح است که تعداد ۴۱ هزار و ۷۱۹ نفر برای خودروی کوییک سایپا ثبت نام کرده و اسامی ۳ هزار نفر به عنوان نفرات اصلی و ۱۵۰۰ نفر به عنوان نفرات جایگزین و رزرو از قرعه کشی بیرون آمده است. همین طور ۳۴ هزار و ۸۴۸ نفر نیز برای خودروی کوییک آر سایپا ثبت نام کرده‌اند. از این تعداد ۳ هزار نفر به عنوان نفرات اصلی و ۱۵۰۰ نفر برای نفرات رزرو انتخاب شده‌اند. برای خودرو وانت ۱۵۱ سایپا، ۴ هزار و ۳۰ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان ۱۰۰۰ نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۵۰۰ نفر جایگزین انتخاب شدند. وانت ۱۵۱ آپشنال نیز ۳ هزار و ۲۷۴ ثبت نام کننده در مرحله ابتدایی داشت که در قرعه کشی امروز ۱۰۰۰ نفر به عنوان نفرات اصلی و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان لیست رزرو انتخاب شدند.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا