اخبار خودرو

قیمت رانا پلاس مهر ۹۹ اعلام شد

سرانجام قیمت رانا پلاس مهر ۹۹ مشخص شد و آن دسته از مشتریانی که پیش از این برای این خودرو ثبت نام کرده و موعد تحویل خودروی آن ها، مهر ماه امسال بود، باید این خودرو را با قیمت ۱۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تحویل بگیرند.

قیمت رانا پلاس مهر ۹۹

مطابق با اعلام شرکت صنعتی ایران خودرو، قیمت رانا پلاس مهر ۹۹ معادل ۱۴۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود و دعوتنامه مشتریان با این نرخ صادر شده است.

لازم به ذکر است که خودروی رانا پلاس نسخه ارتقا یافته خودروی رانا معمولی بوده و نخستین مرحله از پیش فروش آن در بهار امسال (سال ۹۹) بوده است. این خودرو در سال ۱۳۹۸ رونمایی و معرفی گردید و آن دسته از مشتریانی که از پلت فرم خودروی رانا راضی بوده و به دنبال مشخصات برتر و ویژگی های ممتازتری بودند، این خودرو را به عنوان یکی از محصولات سبد کالای ایران خودرو، مناسب خواهند یافت.

در خودروی رانا پلاس، شاهد تغییراتی در بخش گرافیک چراغ های خودرو هستیم. در بخش دستگیره های درب خودرو نیز تطابق و همرنگی با بدنه ماشین، جذاب به نظر می رسد. همچنین آینه های این خودرو با طرح خودروی ۲۰۷i عرضه شده و همچنان همرنگ انتخاب شده اند. داشبورد خودروی رانا پلاس نیز با طراحی جدید همراه است و به جذابیت داخل کابین آن افزوده است. پنل داشبورد و فرم تازه آن، باعث شده تا با نشستن داخل این محصول جدید ایران خودرو، احساس متفاوتی داشته باشید. همین طور در بخش صفحه کیلومتر نیز با وضعیت جدید و طراحی خاصی روبرو هستیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا