اخبار خودرو

لغو پیش فروش فیدلیتی پرایم بهمن موتور مطابق با درخواست فوری وزارت صمت

با توجه به درخواست فوری وزارت صمت طی نامه شماره ۶۰/۴۷۸۰۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ مبنی بر توقف پیش فروش محصول فیدلیتی پرایم مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ ضمن پوزش از همه مشتریان محترم، به استحضار می‌رساند زمان عرضه این محصول متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به توضیح است که مطابق با برنامه قبلی قرار بود این طرح پیش فروش امروز شنبه ۱۷ام اردیبهشت ماه اجرایی شود. ایرانی کار از مشتریان و متقاضیان محترم که برای شرکت در طرح پیش فروش گروه بهمن، به هر شکل برنامه ریزی کرده بودند، پوزش خواسته و امیدوار است در مواعد بعدی دستیابی به خرید خودرو برای این گروه از هموطنان گرامی، میسر گردد.

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

  1. اول نزدیک ۹۰۰ میلیون تومن پول نقد کردیم که قیمت قطعی و فوریو بخریم بعد یهو نفهمیدیم چی شد طرح به پیش فروش تبدیل شد تا اینجا ضررو ما کردیم ولی گفتیم اشکال نداره پیش فروشم بد نیست با اینکه میدونم بعدا باید کلی بیشتر از نرخ امروز پرداخت کنم که حالا اینم کنسل کردید ، بخدا این اتفاقا فقط توی ایران میفته یکم خجالت بکشید به قرآن ما ۱۰ برابر تحریم های آمریکا از داخل و خودی داریم ضربه میخوریم

  2. یک روز برنامه ریزی کردم پکیچ آموزشی هم خریدم و چند باری مرور کردم و آماده اینکه شاید بختی به ما یار کند که اینم اینطوری ضد حال زدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا