رپرتاژ

لوکس ترین هتل های مشهد چه نام دارند؟

لوکس ترین هتل های مشهد بدون شک هتل های ۵ ستاره ای هستند که خدمات و امکاناتی فوق العاده را به زائران امام هشتم ارائه می دهند. اما در شهر مقدس مشهد، دو هتل وجود دارد که زبانزد خاص و عام می باشند. این هتل های مشهد که در عنوان های بعدی به آن ها اشاره می شود، از نظر تنوع اتاق، تنوع رستوران، تنوع امکانات و ارائه خدمات بی رقیب بوده و در لیست برترین هتل های ایران نیز جایگاه دارند.

لوکس ترین هتل های خیابان امام رضا مشهد خدماتی نظیر مجموعه آبی کامل (سونای خشک، ماساژ، استخر، جکوزی)، سالن تناسب اندام، خدمات ترانسفر رایگان به حرم مطهر و فرودگاه و … را ارائه می دهند تا رفاه زائران علی بن موسی الرضا (ع) به خوبی فراهم گردد. سایت های بسیاری مانند «ی جای خوب» یا «ای گردش»، لوکس ترین هتل های مشهد را معرفی می کنند، ولی پرشین هتل، هتل های ذکر شده را با قیمتی استثنایی ارائه می کند.

لوکس ترین هتل های مشهد

سوئیت دابل لاکچری هتل قصر طلایی مشهد

لوکس ترین هتل مشهد به نام هتل قصر طلایی مشهد

عنوان لوکس ترین هتل مشهد برای هتل قصر طلایی مشهد بسیار برازنده است، زیرا این هتل مشهد خدمات و امکاناتی بی نظیری دارد که رضایت هر زائری را به همراه داشته است. هتل قصر طلایی مشهد در ۱۹ شهریورماه سال ۸۹ به بهره برداری رسید و مجلل ترین و لوکس ترین هتل در سطح شهر مشهد مقدس تا سال ۹۰ بود. این هتل مشهد با دارابودن ۶۱۰ اتاق توانسته سلیقه هر میهمانی را به خوبی فراهم کند تا اقامتی دلخواه و آرامش بخش را داشته باشند.

از این ۶۰۰ اتاق بیش از ۳۵۰ اتاق مربوط به سوئیت های لوکس هتل قصر طلایی می شود که با زیبا ترین وسایل چیده شده اند. این سوئیت ها شامل سوئیت های امپریال، سوئیت های قاجاری و وسترن، آپارتمان های رویال و … می شوند. ۶ رستوران به نام های ضیافت، زوشا، پرستیژ، بارگاه، ترنم و ترمه دارد که بهترین غذاهای ملل مختلف و ایرانی را عرضه می کنند.

هتل درویشی مشهد، لوکس ترین هتل آتریوم شرق کشور

هتل درویشی مشهد رقیب سرسخت هتل قصر طلایی مشهد می باشد که عنوان لوکس ترین هتل آتریوم شرق کشور را از آن خود کرده است. این هتل مشهد تمام شیشه ای بوده و در سال ۹۰ به بهره برداری رسید تا خدمات شایسته تری را به زائران امام هشتم ارائه دهد. این هتل دارای ۲۲۰ اتاق می باشد که تعدادی از آن ها پنت هاوس بوده و اقامتی فوق مجلل را به میهمانان هدیه می دهد.

پنت هاوس روم هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد علاوه بر اتاق هایی لوکس و خاص دارای رستوران هایی لوکس نیز می باشد. در رستوران های این هتل مشهد انواع غذاهای بین المللی و ایرانی با کیفیتی مطلوب تهیه و طبخ می شوند تا رضایت میهمانان مقیم در هتل به خوبی جلب گردد. سالن بدنسازی، مجموعه آبی کامل، خدمات ترانسفر به حرم مطهر و … از شاخصه های این هتل مشهد به شمار می رود.

هتل الماس ۲ مشهد، یکی از لوکس ترین هتل های مشهد

نام هتل های زنجیره ای الماس برای هر زائری آشنا بوده و دست کم در یکی از این هتل های زنجیره ای مشهد اقامت داشته است. اما هتل الماس ۲ مشهد تنها هتل ۵ ستاره از این گروه زنجیره ای هتلداری می باشد که در خیابان امام رضا (ع)، روبروی بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قرار دارد. این هتل مشهد یکی دیگر از لوکس ترین هتل های مشهد محسوب می شود.

هتل الماس ۲ مشهد با دارا بودن اتاق هایی به سبک کشورهای مختلف (الماس ایتالیا، الماس هند، الماس روسیه و …)، توانسته وجه تمایزی را میان دیگر هتل های لوکس مشهد ایجاد کند. این هتل لوکس مشهد رستورانی گردان دارد که نمایی ۳۶۰ درجه از شهر مشهد، گنبد و بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را نشان می دهد.

سوئیت هانی مون هتل الماس 2 مشهد

چگونه هتل های لوکس مشهد را ارزان تر رزرو کنیم؟

پرسش این پاسخ بسیار ساده است، سایت پرشین هتل تخصص ترین سایت رزرو هتل مشهد می باشد که لوکس ترین هتل های مشهد را با کمترین قیمت در سایت خود گنجانده است. هلدینگ پرشین هتل با بستن قراردادهای طولانی مدت توانسته تخفیف خوبی را از هتل های لوکس مشهد بگیرد. با توجه به همین موضوع، رزرو هتل مشهد با قیمتی استثنایی برای کاربران سایت پرشین هتل میسر است.

نه تنها هتل های لوکس مشهد بلکه دیگر هتل های مشهد هم با قیمت مناسب در دسترس کاربران می باشد. جهت رزرو و راهنمایی بیشتر می توانید با شماره های ۰۵۱،۳۸۰۹۶ و ۰۵۱۳۱۸۹۶ تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان سایت پرشین هتل استفاده نمایید. پرشین هتل آرزوی سفری ایمن و خاطره انگیز را برای شما دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا