پیشنهاد سردبیر

مدیر توسعه ایرانی کار خبر داد:فراخوان همکاری ایرانی کار برای متخصصان توانمند تجارت الکترونیکی درحوزه خودرو

فراخوان همکاری ایرانی کار برای متخصصان توانمند تجارت الکترونیکی در حوزه خودرو
مدیر توسعه ایرانی کار، به منظور توسعه فنی و تعامل با شرکای تجاری از متخصصان علاقمند و توانمند تجارت الکترونیکی در حوزه خودرو دعوت به همکاری کرد.
به گزارش خبرنگار ما، رامین افشار، با اعلام این خبر و با بیان اینکه یکی از محصولات شرکت دانش بنیان مگا، پلت فرم ایرانی کار است، اظهار داشت: براساس اعلام سیمیلاروب، رتبه اول سایت های فعال در ایران زمینه خودرو متعلق به ایرانی کار می باشد که در نتیجۀ ارائه خدمات و ترافیک بالای ورودی به این سایت حاصل شده است.
وی، از ارائه خدمات خودروداری در ایرانی کار به مخاطبان و بازدیدکنندگان این پلت فرم داخلی خبر داد و تصریح کرد: صاحبان خودرو می توانند از کارشناسی خودرو و قیمت گذاری خودرو، از دریافت انواع بیمه نامه تا تمدید آن، از خرید لوازم مصرفی خودروو اخذ سرویس مربوطه در محل، سرویس پرداخت های خودرویی( خلافی خودرو، عوارض بزرگراهی و طرح ترافیک و …)، سرویس باشگاه مشتریان و دیگر خدمات ارائه شده در ایرانی کار بهره مند شوند.
مدیر توسعه ایرانی کار در تکمیل سخنان خود، سرویس های این پلت فرم خودرویی کشور را در آینده شامل سرویس خرید و فروش خودرو نو و دست دوم ، سرویس لیزینگ و سرویس فروش لوازم یدکی خودرو اعلام کرد.
افشار با بیان اینکه در حال حاضر سرویس های ایرانی کار به صورت سرویس پروژه به فعالیت خود ادامه می دهد، متذکر شد: با توجه به سرعت رشد خدمات دهی در فعالیت های مبتنی بر دانش، از نیروی انسانی متخصص برای توسعه هر کدام از سرویس پروژه های فعلی استقبال می کنیم و در دنیای رقابتی امروز پذیرای علاقمندان اهل فن هستیم.
وی ادامه داد: متخصصان علاقمند به حضور و فعالیت در پلت فرم ایرانی کار می توانند در هر یک از سرویس پروژه های مذکور ضمن پیاده سازی ایده های خلاقانه و راهبردی خود برای توسعه کسب و کار تعریف شده، شاهد شکل گیری یک مشارکت پایدار در اجرا نیز باشند.
مدیر توسعه ایرانی کار، مدل همکاری در این پلت فرم خودرویی را در قالب شریک تجاری در سرویس پروژه های موجود و جدید دانست.
براساس این گزارش، چنانچه شما برای توسعه سرویس پروژه های فعلی ایرانی کار و یا تعریف سرویس پروژه های جدید کسب و کار، آمادگی همکاری دارید، شرکت مگا ضمن استقبال خود، خواستار مشارکت علاقمندان و متخصصان اهل فن است.
علاقمندان متخصص تجارت الکترونیک به خصوص در حوزه خودرو، به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانیsupport@iranecar.com مراجعه و رزومه خود را ارسال کنند تا در اسرع وقت براساس توانمندی های اعلامی با شما تماس حاصل شود.


با «مگا» بیشتر آشنا شویم
شرکت «مشاورین گسترش الکترونیک ایما» که به‌ اختصار با نام «مگا» شناخته می‌شود، با ۲۰سال سابقه در صنعت خودروی کشور و صنایع وابسته، در سال ۹۹ اپلیکیشن جامعی با نام تجاری «ایرانی کار» را برای ارائه خدمات خودروداری در حال ارائه هستیم .
این محصول دانش‌بنیان با هدف گسترش تجارت الکترونیکی در صنعت خودرو و صنایع وابسته، به ‌وسیله شرکت «مگا» راه‌اندازی شد و با توسعه زیرساخت و ایجاد سامانه منحصربه‌فرد فروش اینترنتی، منطبق با استانداردهای روز دنیا، اکنون این سامانه علاوه ‌بر شریکایی از صنعت خودروسازی مانند سایپا،پارس‌خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، گروه صنعتی ماموت، گروه بهمن، آرین پارس موتور و … در حوزه مکمل صنعت خودرو نیز شریکایی دارد که از این محصول در زمینه تجارت الکترونیکی استفاده می نماید.
در راستای توسعه زیرساخت محصول دانش‌بنیان ایرانی‌کار، باتوجه به رشد روزافزون کسب‌وکارهای اینترنتی و همچنین گسترش فراگیر استفاده از گوشی‌های همراه هوشمند در ایران، مجموعه مگا راه برطرف‌کردن نیاز جامعه به پلتفرمی کامل در زمینه ارائه خدمات خودرویی را در بهره‌گیری از همه توان، تجربه و قابلیت‌های فناورانه خود برای طراحی و پیاده‌سازی یک اپلیکیشن جامع خدمات خودروداری به ‌نام ایرانی کار دانسته است.
ذی‌نفعان اصلی این پلتفرم، از یک‌سو مالکان، علاقه‌مندان و متقاضیان خریدوفروش خودرو هستند که نیاز اصلی آنها، بهره‌‌مندی از قطعات و خدمات باکیفیت خواهد بود؛ در سوی دیگر نیز خودروسازان، استارت‌آپ‌ها، تعمیرکاران و فروشندگان لوازم یدکی و مصرفی قرار دارند.
به منظور کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با شرکت «مشاورین گسترش الکترونیک ایما» می توانید به نشانیinfo@megagroup.biz مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا