اخبار خودرو

مراسم رونمایی از خودرو جدید لامبورگینی

مراسم رونمایی از خودرو جدید لامبورگینی در فینال جهانی قهرمانی گرن توریسمو ۲۰۱۹ در مونت‌کارلو، لامبورگینی از کانسپت V12 ویژن گرن توریسمو رونمایی کرد. این پروتوتایپ که مشاهده می‌فرمایید در واقع یک خودروی تک نفره واقعی است که در فضای مجازی در دسترس خواهد بود. گیمرها از بهار سال آینده میلادی می‌توانند پشت فرمان این خودرو در گرن توریسمو اسپورت و در کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ بنشینند. همراه ایرانی کار باشید.

در ادامه میتوانید مراسم رونمایی از این ابر خودرو را ببینید …

مراسم رونمایی از خودرو جدید لامبورگینی در فینال جهانی قهرمانی گرن توریسمو ۲۰۱۹ در مونت‌کارلو، لامبورگینی از کانسپت V12 ویژن گرن توریسمو رونمایی کرد. این پروتوتایپ که مشاهده می‌فرمایید در واقع یک خودروی تک نفره واقعی است که در فضای مجازی در دسترس خواهد بود. گیمرها از بهار سال آینده میلادی می‌توانند پشت فرمان این خودرو در گرن توریسمو اسپورت و در کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ بنشینند.
در فینال جهانی قهرمانی گرن توریسمو ۲۰۱۹ در مونت‌کارلو، لامبورگینی از کانسپت V12 ویژن گرن توریسمو رونمایی کرد. این پروتوتایپ که مشاهده می‌فرمایید در واقع یک خودروی تک نفره واقعی است که در فضای مجازی در دسترس خواهد بود. گیمرها از بهار سال آینده میلادی می‌توانند پشت فرمان این خودرو در گرن توریسمو اسپورت و در کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ بنشینند.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا