رپرتاژ

مشاوره مدیریت غزال چه خدماتی به سازمان ها ارائه می دهد؟

در دوره ای زندگی می کنیم که تحول در ساختار سازمانی و رسیدن به الگوهای نوین و موثر مدیریتی در بخش های مختلف، لازمه باقی ماندن در دنیای رقابت و رسیدن به اهداف سازمانی و بهره وری بالاتر می باشد. از این روی بهره بردن از خدمات شرکت های مشاوره مدیریت در حوزه ها و مسائل مختلف، می تواند به سازمان ها کمک کند تا سطح اثربخشی و کارآمدی در بخش های مختلف را بالا برده و در ضمن از صرف هزینه های اضافه به شکل قابل توجهی بکاهند. شرکت مشاوره مدیریت و فناوری غزال، تنها شرکت حاضر در ایران است که تمام خدمات مربوط به مشاوره مدیریت سازمانی در حوزه های مختلف را به صورت جامع ارائه کرده و سازمان ها را از مراجعه به چندین شرکت مشاوره بابت دریافت خدمات در بخش های مختلف، بی نیاز می سازد.

در ادامه با ما همراه باشید تا دنبال کنیم، چه خدماتی در حوزه های مختلف مدیریت سازمانی و منابع انسانی، می توان از طریق شرکت مشاوره مدیریت و فناوری غزال، کسب کرد.

خدمات شرکت مشاوره مدیریت و فناوری غزال

در شرکت مشاوره مدیریت و فناوری غزال، خدمات زیر به سازمان ها ارائه می شود:

  • مدیریت هوشمند استراتژیک با نگرش ۳۶۰ درجه
  • داشبوردهای هوش تجاری BI
  • مدیریت استراتژیک
  • مدیریت بازاریابی، برند و تبلیغات
  • مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت فرایندها
  • مدیریت تولید
  • مدیریت دانش
  • مدیریت مالی
  • مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات
  • طراحی ساختار سازمانی
  • مدیریت فرایندها BPM
  • اتوماسیون فرایندها
  • ارزیابی عملکرد منابع انسانی
  • طراحی و پیاده سازی سیستم جبران خدمات
  • بهینه سازی فرایند جذب و استخدام
  • تجزیه و تحلیل شغل و تدوین شناسنامه مشاغل
  • توانمندسازی کارکنان
  • و …

هر یک از این خدمات در حوزه های مختلف به خود به صورت جداگانه و همین طور در یک بدنه به شکل یکپارچه، به ارتقا سطح سازمانی و عملکرد متناسب با مسائل مختلف، کنترل هزینه ها و بهبود بهره وری کمک خواهند کرد. حال با توجه به نیاز سازمانی در بازه های زمانی مختلف و ضعف ها و مشکلاتی که در بخش های گوناگون داشته باشد، به کار گیری هر یک از این خدمات در سازمان، موضوعیت خواهد داشت.

مدیریت هوشمند استراتژیک با نگرش ۳۶۰ درجه را باید نظامی جامع در مدیریت یکپارچه بدانیم که به هوش تجاری مجهز شده است و می توان از طریق آن به تحلیل های دقیق و لحظه ای و البته واقعی در خصوص شرایط ۳۶۰ درجه سازمانی دست یافت.

در مدیریت بازاریابی، برند و تبلیغات، خدماتی از جمله تحقیقات بازاریابی، تدوین و اجرای برنامه جامع و یکپارچه بازاریابی و … ارائه می شود. مشاوره تبلیغات شامل ایده پردازی و طراحی و اجرای استراتژی خلاق تبلیغاتی، طراحی استراتژی پیام تبلیغاتی در تمامی کانال های ارتباطی و تدوین متون تبلیغاتی است.

همچنین در مشاوره برند می توانید از خدمات مبتنی بر انتخام نام برند، هویت سازی برند شامل هویت استراتژیک، مفهومی، کلامی و بصری، ارائه دفترچه هویت برند، تدوین و اجرای کمپین رسانه ای ATL / BTL در راستای معرفی برند، تدوین مفاهیم خلاق پیام به دو شکل کلامی و تصویری و نظارت بر اجرای صحیح کمپین ها بهره مند شوید. به علاوه خدمات شرکت مشاوره مدیریت و فناوری غزال در بخش های رسانه با لیستی از خدمات متنوع و نیز بازاریابی رسانه های اجتماعی به مدیران کسب و کار خود ارائه می شود.

چرا سازمان ها به مدیریت استراتژیک نیاز دارند؟

با مطرح کردن این پرسش در مقابل تیم مشاوره مدیریت استراتژیک غزال، به یک پاسخ قابل تامل می رسیم:

“با نگاهی دقیق به مفهوم مدیریت استراتژیک می‌توان به ضرورت استفاده از آن پی برد. با توجه به تغییرات محیطی که در حال حاضر شتاب زیادی به خود گرفته است و پیچیده شدن تصمیمات سازمانی، لزوم بکارگیری برنامه‌ای جامع برای مواجهه با اینگونه مسائل بیشتر از گذشته ملموس می‌شود. این برنامه چیزی جز برنامه استراتژیک نیست. مدیریت استراتژیک با تکیه بر ذهنیتی پویا، آینده‌نگر، جامع‌نگر و اقتضایی راه حل بسیاری از مسائل سازمانهای امروزی است. پایه های مدیریت استراتژیک بر اساس میزان درکی است که مدیران از شرکت‌های رقیب، بازارها، قیمت‌ها، عرضه‌کنندگان مواد اولیه، توزیع‌کنندگان، دولت‌ها، بستانکاران، سهامداران و مشتریانی که در سراسر دنیا وجود دارند قرار دارد و این عوامل تعیین‌کنندگان موفقیت تجاری در دنیای امروز است. پس یکی از مهمترین ابزارهایی که سازمان‌ها برای حصول موفقیت در آینده می‌توانند از آن بهره گیرند «مدیریت استراتژیک» خواهد بود.”

با این حساب به نظر می رسد که با بهره گیری از مدیریت استراتژیک، بتوان سکان داری سازمان ها را به شکلی هدفمندتر و موثرتر انجام داده و مسائل اقتصادی داخلی و بازار را با نگاهی کارآمدتر تحلیل کرده و پیش برد.

مشاوره منابع انسانی چه کمکی به سازمان ها می کند؟

مدت ها است که سازمان ها با فرایندهای استخدامی دست و پنجه نرم کرده و بارها و بارها از جذب نیروهای موثر و کارآمد با مهارت های عالی، بی بهره می مانند. با اصلاح فرایند جذب و استخدام (نظیر بکار گیری کانون های ارزیابی)، می توان به شکلی موثر مسیر دست یابی به نیروهای با سطح مهارت بالا را هموار ساخته و از مزایای این امکان، در جهت منافع سازمان، بهره مند شد.

کلام آخر

سازمان های متوسط و بزرگ، با استفاده از خدمات مشاوره مدیریت، بهترین تغییر ساختاری از لایه های بیرونی تا داخلی ترین لایه ها را تجربه کرده و می توانند در کوتاه زمان، میان مدت و بلند مدت، اثرات مثبت آن را در عملکرد و نتایج و همین طور افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها، مشاهده نمایند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا