اخبار خودرو

مونتاژ خودروی هیوندای در خانه ، سرگرمی روزهای قرنطنیه

با شیوع ویروس کرونا در جهان، قرنطینه خانگی در کشورها و شهرهای مختلف پا گرفته و مردم برای حفاظت از جان خود و سایرین و قطع زنجیره انتقال، خانه نشینی را برگزیده اند. در این روزهای قرنطنیه، سرگرمی های متفاوتی را دنبال می کنیم، اما نظرتان درباره مونتاژ خودروی هیوندای در خانه به عنوان یک سرگرمی روزهای قرنطنیه چیست؟

مونتاژ خودروی هیوندای در خانه

جالب است بدانید که تیم طراحی کمپانی کره ای هیوندای، یک خودروی جالب و در ابعاد کوچک طراحی کرده است که می توانید در خانه به مونتاژ آن اقدام کنید. این یک تجربه بی نظیر برای علاقه مندان به صنعت خودروسازی است که می توانند با مونتاژ کردن این خودرو در منزل، فرایند سرهم کردن یک وسیله نقلیه را به شکلی واقعی دنبال کنند.

مونتاژ خودروی هیوندای در خانه

این ماشین با صندلی چوبی و فرمانی بسیار بامزه و جالب، عرضه شده است و به وسیله یک جوی استیک هدایت می شود. چرخ های خودروی مینیاتوری هیوندای نیز در نوع خود بسیار جالب بوده و شبیه به چرخ های به کار رفته در فرغون ها به چشم می آیند.

مونتاژ خودروی هیوندای در خانه

مونتاژ کردن این خودروی جدید هیوندای به سادگی و با کمی دقت کامل شده و تجربه ای جالب برای خانواده ها و جمع دوستان محسوب می شود. علامت و لوگو برند هیوندای نیز در درب کناری این محصول به چشم می خورد و باید آن را دوباره امضایی از این برند کره ای به حساب بیاوریم.

مونتاژ خودروی هیوندای در خانه

معاون ارشد بخش بازاریابی و محصولات هیوندای موتور اروپا، آندریاس کریستوف هافمن در این خصوص توضیحاتی داده است. در بخشی از این توضیحات می خوانیم:

در طول زمان ماه‌هایی که پشت سر گذاشتیم، وقت گذرانی در محیط خانه و دنبال کردن قرنطینه به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، از اهمیت بالاتری برخوردار شده است. خانواده ها به دنبال سرگرمی در منازل خود هستند و ما خواستیم یک پروژه جذاب خلق کنیم تا خانواده‌ها و دوستان بتوانند از طریق انجام دادن آن در کنار هم لذت زیادی ببرند.”

مونتاژ خودروی هیوندای در خانه

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا