رپرتاژ

مکان‌های کمتر شناخته شده تهران

تهران جاهای دیدنی زیادی دارد؛ برخی بسیار معروف و مشهور، و دسته‌ای هم ناشناخته و مرموز. از مکان‌های دیدنی محبوب حرف بسیار زده می‌شود. برای همین این بار سراغ دیدنی‌های ناشناخته تهران را گرفته‌ایم. در آخر هم به راهی آسان برای سفر به تهران اشاره شده.

مکان‌های کمتر شناخته شده تهران

آتشکده آدریان

اشتباه نکنید، صحبت از یزد و آتشکده‌هایش نیست. در قلب تهران، خیابان جمهوری، نیایشگاه یا آتشکده آدریان قرار گرفته. شروع ساخت این بنا به سال ۱۲۹۳ و دوران قاجار بر می‌گردد. اگر عکس آتشکده را ببینید و آتشکده زرتشتیان یزد را هم دیده باشید، متوجه شباهت‌های زیادی بین این دو خواهید شد. حوضی که در روبه‌روی ساختمان قرار گرفته، ستون‌ها، و ساختمان سفید رنگ شما را به شهر بادگیرها خواهد برد.

موزه خودروهای تاریخی

در جاده‌ی مخصوص کرج، نزدیک تهران، موزه‌ای جذاب و دیدنی انتظارتان را می‌کشد. اگر به اتوموبیل‌های کلاسیک و قدیمی علاقه‌مندید، حتما به این موزه سر بزنید. فیات، کادیلاک، و رولزرویس تنها چند مورد از ماشین‌هایی هستند که اینجا قرار دارند. حتی کالسکه‌ ناصرالدین شاه، موتور محمدرضاشاه، و ماشین رضاشاه را هم می‌توانید ببینید.

موزه یا سرای کاظمی

سرای کاظمی، گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که دوست دارند برای چند ساعتی که شده در خانه‌های قدیمی تهران باشند. اینجا را به اسم «خانه موزه تهران قدیم» هم می‌شناسند. برای دیدن این خانه باید راهی خیابان پانزده خرداد و کوچه ابوالقاسم شیرازی شوید. این خانه قجری با آجرکاری‌های زیبایی که دارد دلتان را می‌برد. اندرونی، بیرون، آب انبار، تماشاخانه، موزه مردم شناسی، و مطبخ از قسمت‌های مختلف خانه کاظمی هستند.

خرید بلیط هواپیما تهران

فرقی نمی‌کند که ساکن تهران باشید، یا مسافر. دیدن این مکان‌های ناشناخته می‌تواند روزی متفاوت را برایتان رقم بزند. اگر تصمیم دارید با سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما شیراز تهران، پایتخت را ببینید، می‌توانید بلیط‌تان را از اسنپ‌تریپ تهیه کنید. سایت اسنپ ‌تریپ برای خرید بلیط هواپیما مزایای زیادی دارد:

  • تخفیف و قیمت مناسب در بسیاری از روزهای سال باعث می‌شود تا بلیط ارزان هواپیما را پیدا کنید.
  • ایرلاین‌های متنوعی پرواز تهران را ارائه می‌کنند و مشخصات هرکدام را در اسنپ تریپ می‌توانید ببینید.
  • خدمات پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس و پاسخگوی سوالات و مشکلات شماست.
  • فیلترهای مختلف و تقویم قیمتی به شما کمک می‌کنند تا بهترین روز و بلیط را برای سفرتان انتخاب کنید.
  • اسنپ‌تریپ مسیرهای هوایی زیادی را دارد و برای شهرهای مختلفی می‌توانید بلیط تهیه کنید.
  • مراحل خرید بلیط هواپیما تهران تبریز، و هر شهر دیگری که مدنظرتان است، در کمترین زمان انجام می‌شود.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا