اخبار خودرو

میتسوبیشی RVR بهترین خودرو با سیستم AWD

میتسوبیشی RVR بهترین خودرو با سیستم AWD – اتومبیل میتسوبیشی RVR در ماه مارس در نمایشگاه ژنو رونمایی شد، اکنون برای سال ۲۰۲۰ با چند خبر خوب دوباره به بازار فروش بازمیگردد. این خودرو جدید در بخش ظاهری یک چراغ بزرگ در سپر خود اضافه کرده است. چراغ های اصلی نیز با یک حالت دورانی در دو طرف خودرو ظاهر شده است.  ظاهر پانچر آن را از مدل قبلی مستثنا  می کند. مهمتر از همه ، RVR ارزش بیشتری را نسبت به گذشته دارد. در ادامه با ایرانی کار همراه باشید.

میتسوبیشی RVR بهترین خودرو با سیستم AWD

در حالی که انتخاب خودرو هنوز از هفت سطح تریم تشکیل شده است ، ساختار و نام ها کمی متفاوت است. پایه ES FWD قیمت رقابتی ۲۲۹۹۸ دلار (به علاوه حمل و نقل و تحویل) را دارد. با این حال ، دقیقاً مانند هر RVR دیگر ، اکنون دارای صفحه لمسی بزرگ چندرسانه ای سازگار با Apple CarPlay و Android است. صندلی های جلو با گرم کننده ، آینه بغل ها دارای گرمکن و اسپویلر عقب نیز بخشی از این بسته بندی هستند.

میتسوبیشی RVR بهترین خودرو با سیستم AWD

در ادامه مقاله میتسوبیشی RVR بهترین خودرو با سیستم AWD ، SE FWD با قیمت ۲۵۲۹۸ دلار پس از Blind Spot Warning و Rear Cross Traffic Alert دارای دو فناوری که قبلاً فقط در سطوح مناسب تر قیمت قابل دسترسی بودند را دارد. علاوه بر این ، میتسوبیشی با معرفی مدل ES AWC با قیمت ۲۵۴۹۸ دلار ، سیستم  All Wheel Control خود را ارزان تر می کند.

در مرحله بعدی SE AWC با قیمت ۲۷۹۹۸ دلار قرار دارد که با پیشرانه ۲.۰ لیتری را با واحد ۲.۴ لیتری بزرگتر جایگزین می کند و بازدهی آن را از ۱۴۸ اسب بخار به ۱۶۸ اسب بخار افزایش می دهد. این مدل همچنین از سیستم هشدار استاندارد Blind Spot Warning و Rear Cross Traffic Alert بهره می برد ، و چراغ های مه شکن LED است.

میتسوبیشی RVR بهترین خودرو با سیستم AWD

RVR SEL AWC با قیمت ۲۹۷۸۹ دلار چرخ های آلیاژی ۱۸ اینچی و صندلی های جیر مصنوعی تازه طراحی شده را دارد ، در حالی در حالت لیمیت ادیشن با قیمت ۳۰۷۸۹ دلار که سابقاً با نام Black Edition شناخته می شد ، دارای یک پکیج جدید با دوحت قرمز ، هدلر سیاه و گرم کن فرمان موجود است.

میتسوبیشی RVR بهترین خودرو با سیستم AWD

این دو مورد اخیر همچنین به همراه یک قالب کمربند کرومی موجو است که قیمت آن به خط ۳۳۹۹۸ دلار افزایش میابد و نام “GT Premium” میباشد. سرانجام ، مشتریان میتسوبیشی RVR می توانند از سه رنگ بدنه جدید شامل Red Diamond ، Sunshine Orange و Oak Brown استفاده کنند. در مورد دو موتور که قبلاً به آنها اشاره کردیم ، هر دو برای سال ۲۰۲۰ با ارقام عملکرد یکسان و همان گیربکس آماده فروش میباشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا