اخبار خودرو

میراث شلبی GT350

میراث شلبی GT350 – یک سال پیش از آنکه کن مایلز رکورد هایی را با فورد GT40 افسانه ایی در مسابقات لمانس ایجاد کند، او در ۱۴ فوریه ۱۹۶۵ در اولین مسابقه مسابقات “گرین ولی ریس وی” با خودرو موستانگ شلبی GT350 به پیروزی رسید. پنجاه و پنج سال بعد ، فورد با رونمایی از پکیج نسخه جدید فورد شلبی GT350 نسخه جدید سال ۲۰۲۰ ، این میراث را جشن می گیرد. همراه ایرانی کار باشید.

میراث شلبی GT350

این اتومبیل که در ویمبلدون وایت معرفی شد با همان ظاهر کلاسیک و نوار های مسابقه ایی آبیهمان حس و حال خودرو شلبی  GT350 افسانه ایی در سال ۱۹۶۵ را به رخ میکشد. نشان های بیرونی در جلو و عقب آبی رنگ است و یک نشانگر منحصر به فرد در داخل خودرو وجود دارد. علاوه بر این ، مدل های GT350R دارای صندلی های چرمی تمام مشکی با دوخت قرمز هستند.

جیم اوونز ، مدیر بازاریابی فورد موستانگ گفت: “با نگاهی به گذشته ، آنچه که فورد و کارول شلبی در اواسط دهه ۶۰ ایجاد کردند ، برای موستانگ بسیار مهم بودند.” در ادامه اضافه کرد “این خودرو با همان رنگ آمیزی آنتیک، تجهیزات منحصر به فرد و راندمان بالا که در پکیج Mustang Shelby GT350 و GT350R Heritage Edition Package وجود دارد یک ادای احترام به میراث برند Shelby هستند.”

میراث شلبی GT350

در ادامه میراث شلبی GT350 – در حالی که هیچ به روزرسانی فنی در این خودروها وجود ندارد ، باید به یاد داشته باشید که Shelby GT350 سال گذشته میزبان پیشرفتهای زیادی بوده. این موارد شامل هندسه شاسی اصلاح شده، بهبود عملکرد فرمان، اصلاح سیستم ترمز و تعبیه سیستم ضد قفل و تنظیم MagneRide برای اجزای آیرودینامیکی بهینه شده و در نتیجه بهبود سواری را حاصل شده است.

میراث شلبی GT350

در همین حال ، Shelby GT350R می تواند فرمان دوباره طراحی شده را بکار برد که از Shelby GT500 جدید برای ۲۰۲۰ برای سال ۲۰۲۰ استفاده می شود. این سیستم همچنین دارای یک سیستم فرمان جدید و کنترل فرمان الکتریکی است.

این خودرو را میتوان هم اکنون سفارش داد و تحویل آن در بهار آغاز می شود. مدل های فورد موستانگ شلبی GT350 و GT350R 2020 را به ترتیب ۷۸۹۲۵ دلار و ۹۴.۹۲۰ دلار میتوان خرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا