اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

قرعه کشی مرحله سوم سامانه یکپارچه خودرو

قرعه کشی مرحله سوم عرضه یکپارچه انجام شد. در فرآیند ثبت نام در این سامانه که به مدت ۴ روز و از ۱۶ تا ۱۹ شهریورماه انجام شد، بیش از ۶.۶ میلیون متقاضی برای حدود ۶۰ هزار خودروی عرضه شده توسط خودروسازان خصوصی و دولتی ثبت نام کردند.

در این مراسم قرعه کشی نمایندگان نهادهای ناظر بر صحت انجام قرعه کشی نظارت دارند. نتایج قرعه کشی به شرط اخذ استعلام‌ها ۲۲ شهریور در سامانه یکپارچه قرعه‌کشی خودرو اعلام می‌شود.

متقاضیانی که در هر یک از طرح‌های فروش فوق‌العاده، پیش فروش و جایگزینی خودرو فرسوده ایران خودرو برنده شده‌اند‌ می‌توانند با مراجعه به سایت esale.icko.ir ظرف مهلت ۳ روز از زمان اعلام نتایج نسبت به تکمیل وجه و فرآیند پرداخت اقدام کنند.

ایران خودرو در این دوره خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲، رانا پلاس TU5P سقف شیشه ای و گیربکس ۶ سرعته، سورن پلاس جدید، پارس سال با موتورXU۷P، پارس TU۵ و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک را به صورت فروش فوق العاده با موعد تحویل ۳ ماهه عرضه کرد. همچنین این طرح به صورت فروش فوق العاده برای قانون حمایت از خانواده و جوانی و جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده هم برگزار شد.

پیش فروش با موعد تحویل خرداد و تیر ۱۴۰۲ برای خودروهای تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی و دنا + (پلاس) توربوشارژ اتوماتیک نیز در دو طرح معمولی و قانون جوانی در این مرحله از قرعه کشی وجود داشت.

در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ایران خودرو محصولات پژو ۲۰۶ تیپ ۲، رانا پلاس TU5P سقف شیشه ای و گیربکس ۶ سرعته، سورن پلاس جدید، پارس سال با موتورXU۷P، پارس TU۵ و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک را با موعد تحویل سه ماه پس از واریز وجه نهایی و با قیمت روز عرضه کرد. این شرایط در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده برای خودروهای تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس توربو شارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی و دنا + (پلاس) توربوشارژ اتوماتیک با موعد تحویل خرداد و تیر ۱۴۰۲وجود داشت.

در سومین دور فروش یکپارچه خودرو ساینا اس تنها محصول سایپا بود که از طریق قرعه کشی عرضه شد و سایر محصولات عرضه شده این شرکت بدون قرعه کشی به متقاضیان فروخته شدند.

متقاضیانی که در طرح‌های فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ساینا اس شرکت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com تکمیل وجه کنند.

در طرح فروش فوق‌العاده ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خودرو ساینا اس با تحویل ۹۰روزه عرضه شد.همچنین در طرح پیش یکساله ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو فرسوده خودرو ساینا اس با موعد تحویل اردیبهشت الی تیرماه ۱۴۰۲ به فروش رسید.

بر اساس بخشنامه، سایپا در قالب فروش فوق‌العاده ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خودروهای شاهین، کوییک اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک آر با گیربکس اتوماتیک، کوییک با گیربکس معمولی و کوییک آر با گیربکس معمولی را بدون قرعه کشی عرضه می‌کند.

همچنین در طرح پیش یکساله ویژه متقاضیان عادی و طرح ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز خودروهای کوییک اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و کوییک آر با گیربکس اتوماتیک بدون قرعه کشی به فروش رسیدند.

آرین پارس موتور نیز با خودرو لاماری در دو طرح فروش فوق العاده و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در مرحله سوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه با موعد تحویل ۹۰ روز کاری شرکت کرد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه به نشانی sale.iranecar.com و با داشتن کد ملی و کد رهگیری از وضعیت خود مطلع شوند.

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا