اخبار خودرو

اعلام نتایج قرعه کشی کوئیک و ساینا سایپا ؛ فردا ۲ام شهریور ماه

قرعه کشی پیش فروش خودروهای کوئیک S و ساینا S سایپا امروز شنبه، نخستین روز شهریور ماه به انجام رسیده و نتایج آن فردا اعلام خواهد شد. به گزارش ایرانی کار به نقل از سایپا نیوز، نتایج قرعه کشی کوئیک و ساینا سایپا فردا یکشنبه ۲ام شهریور ماه اعلام خواهد شد.

در ادامه با ایرانی کار همراه باشید.

نتایج قرعه کشی کوئیک و ساینا سایپا

مراسم قرعه کشی پیش فروش دو خودروی پرطرفدار سایپا یعنی مدل کوئیک S و ساینا S، امروز شنبه اولین روز شهریور ماه سال ۱۳۹۹ انجام شد و در این مراسم قرعه کشی، نهادهای نظارتی نیز حاضر بوده و بر روند اجرای قرعه کشی نظارت مستقیم داشتند.

نتایج نیز فردا اعلام شده و نفرات برنده، می توانند نسبت به واریز پیش پرداخت مطابق اعداد و ارقام اعلام شده، اقدام نمایند. همان طور که پیشتر نیز ذکر شد، مبالغ پیش پرداخت برای خودروی کوئیک S معادل ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای خودروی ساینا S نیز معادل ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که این خودروها در هفت های پایانی شهریور ماه و مهر ماه سال ۱۴۰۰ تحویل خواهند شد. با توجه به تعداد ثبت نام کنندگان مجاز در این طرح، از هر ۹ نفر ثبت نام کننده متقاضی خودروی ساینا S، یک نفر منتخب قرعه کشی است. همین طور از هر ۳۸ نفر ثبت نام کننده متقاضی خودروی کوئیک S نیز یک نفر به عنوان منتخب از قرعه کشی انتخاب خواهد شد.

در خصوص خودروی کوئیک S، ظرفیتی معادل یک هزار و ۵۸۶ دستگاه خودرو در نظر گرفته شده است و تعداد متقاضیان به ۶۰ هزار و ۳۱ نفر می رسد. در مورد خودروی ساینا S نیز با داشتن ظرفیت ۳ هزار و ۲۵۹ دستگاه، ۲۸ هزار و ۲۲۶ نفر متقاضی داشتیم.

به علاوه محدودیت های اعلام شده (به جز نداشتن پلاک فعال در خانوار)، در این پیش فروش سایپا در دو گروه خودروی ساینا S و کوئیک S نیز برقرار هستند. همین طور لازم است که حتما واریز وجه در مهلت قانونی از سوی منتخبان قرعه کشی، صورت پذیرد. بدیهی است که در غیر این صورت، این موضوع عدم واریز وجه، به منزله انصراف از ثبت نام در نظر گرفته خواهد شد و حق دیگری برای متقاضی متصور نخواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا