اخبار خودرو

نمایش کانسپت های عجیب دایاتسو

نمایش کانسپت های عجیب و غریب دایاتسو برای نمایشگاه توکیو – هر وقت به یک نمایشگاه اتومبیل در ژاپن نزدیک می شود ما همیشه هیجان زده می شویم زیرا می دانیم خودروسازان داخلی ژاپن خودرو های کانسپت عجیب و غریبی در نمایشگاه میگذارد. نکته جالب اینجاست که دایاتسو کوارتی از خودرو های جالبی از ۲۴ اکتبر تا ۴ نوامبر در رویداد Land of the Rising Sun به نمایش میگذارد. این خودرو ها در ۴۶مین نمایشگاه اتومبیل توکیو نیز به نمایش گذاشته میشود.

خودرو واکو واکو

WakuWaku یک ماشین کاربردی است و همنین جز کوچکترین گروه وسایل نقلیه جاده ای در ژاپن طبقه بندی میشود. این خودرو مانند مشخصات سوزوکی جیمی میباشد، ابعاد آن تنها ۳۳۹۵ میلی متر (۱۳۳.۷ اینچ) طول میباشد، اما به لطف درب بازکن کشویی و یک سقف تاشو که برای آشکار کردن یک محفظه اضافی ذخیره شده است ، بسیار کاربردی تر است.

این خودرو با بدنه کوچک خود و کلاس کراس اوور مانندی که دارد جز کوچکترین خودرو های کاربردی با بدنه پاستیکی میباشد. شکل جعبه ای ممکن است خیلی جذاب نباشد ، اما فضای داخلی این خودرو را به حداکثر می رساند تا یک کابین همه کاره مناسب برای افراد در خارج از منزل که از سفرهای کمپینگ لذت می برند بسازد. WakuWaku احتمالاً پیش بینی شده است که به عنوان یک کامیون کوچک دو برابر شود زیرا پانل های نارنجی روشن وجود دارد که شیشه جانبی را پوشانده اند.

 

 

 

سومو سومو

خودرو بعدی TsumuTsumu یک کامیون کوچک قابل ستایش است با یک تخت باری کشویی که در رده اتومبیل Kei نیز قرار دارد. این خودرو حتی دارای یک پهپاد مخصوص است که از بالا به زمین فرو می رود و در هنگام استفاده از ماژول پرواز انجام می شود. جفت درب های کوچک عقب خودرو بدون وجود ستونی بین آنها به معنی ورود و بیرون از وسایل آسان از آن است. فضای کمی برای حمل و نقل در پشت این دو صندلی و همچنین در قفسه درهای کوچک وجود دارد اما بسیار کابردی میباشد.

نمایش کانسپت های عجیب و غریب دایاتسو برای نمایشگاه توکیو

 

وایی وایی

در ادامه نمایش کانسپت های عجیب و غریب دایاتسو برای نمایشگاه توکیو ، در مورد کانست WaiWai ، شکل ظاهری این خودرو مینی بوس با درب های کشویی و سه ردیف صندلی و آسترهای دوتایی دارد. شش صندلی به طول ۴۲۰۰ میلی متر (۱۶۵.۳ اینچ)  که با چندین صفحه نمایش دیده می شود از یک گوشه داشبورد به گوشه دیگر در یک مجموعه امتداد می یابد که باعث می شود تا ما از هوندا فکر کنیممشتری به یاد خودرو هوندا برقی بیوفتد. این خودرو دارای یک سیستم سرگرمی با رابط کاربری خوب است که مانیتور آن سر تا سر داشبورد را گرفته است.

 

ایکو ایکو

IcoIco یک خودرویی مفهومی است که از سیستم رانندگی کاملاً خودمختار برخوردار است و از یک رمپ جمع شونده در این خودرو اتفاده کرده است تا راحت تر افراد ویلچردار داخل و خارج وسیله نقلیه بشوند. دایاتسو می گوید این خودروی  تنها ۱۴۷۵ میلی متر (۵۸ اینچ) عرض دارد که برای جاده های باریک ایده آل است .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا