رپرتاژ

بهترین نمایندگی مدیران خودرو

شرکت صنایع خودروسازی مدیران (مدیران خودرو) از سال ۱۳۸۱  در منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم در کرمان کار خود را آغاز کرد و فعالیت های گوناگونی مانند تولید، واردات، مونتاژ و صادارات خودرو را انجام داد. تنوع محصولات مدیران خودرو و تمامی نمایندگی مدیران خوردو تهران باعث شده است که هر دو گروه خودروهای سبک و سنگین با بهترین کیفیت و ارائه بهترین خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار گیرد. این امر در شرایط نابسمان امروزی اقتصاد کشور عزیرمان و وجود تحریم های بی حد و مرز توانسته است خانواده های ایرانی را برای داشتن خودروهای با کیفیت و ارزان یاری کند.

بهترین نمایندگی مدیران خودرو

به همین دلیل است که داشتن مجموعه های نمایندگی معتبر مدیران خودرو علاوه بر ایجاد وزنه سنگینی در کفه اقتصاد ایران، دارای ارزش معنوی بسیار زیادی می باشد. همکاری مدیران خودرو با شرکت با سابقه و قدرتمندی مانند چری در چین، به اعتبار و بهبود عملکرد مدیران خودرو و شعب مدیران خودرو افزوده است.

نمایندگی برتر مدیران خودرو

اتوخسروانی با ۱۸ سال سابقه فروش خودروهای چینی، به عنوان پرافتخارترین و معتبرترین نماینده مدیران خودرو با کد ۱۹۳ ، تمامی محصولات مدیران خودرو را با بهترین شرایط اقساطی و نقدی ارائه می کند. همچنین سالهاست مجموعه اتوخسروانی ” سالن خدمات محصولات چری و ام وی ام ”  با گرید A دایر کرده است  که بارها توسط مدیران شرکت مدیران خودرو و وزارت صنعت مورد تمجید واقع شده است. این مجموعه به کیفیت ازائه خدمات خود مطمئن است، به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید خودرو به صورت اقساطی لازم است با کارشناسان این مجموعه به صورا رایگان، مشورت کنید تا به طور کامل اطلاعات لازم را کسب نموده و شرکتهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین شرکت و بهترین شرایط فروش ماشین مورد نظرتان را پیدا نموده و با بهینه ترین شرایط درآمدی و کاری خودتان شرایط اقساط را تعیین نمایید.

برای ورود به صفحه اصلی سایت نمایندگی ۱۹۳ مدیران خودرو ( اتوخسروانی ) از لینک زیر کمک بگیرید.

Khosravani.com

بهترین نمایندگی مدیران خودرو

هچنین برای ورود به صفحه تعمیرگاه و رزرو نوبت برای تعمیرگاه مجاز ام وی ام و چری روی لینک زیر کلیک نمائید:

تعمیرگاه مدیران خودرو

بهترین نمایندگی مدیران خودرو

فروش در مدیران خودرو

داشتن ۱۴۰ نمایندگی مدیران خودرو معتبر در سراسر کشور به مدیران خودرو این قدرت را داده است تا در زمینه فروش و صادرات صنعت خودرو پیشتاز باشد. مطابق با امارها موجود در داده های مدیران خودرو، این شرکت افتخار داشته است که بتواند تا کنون به بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مردم عزیز کشورمان خدمت رسانی کند و با بالا بردن حداکثری کیفیت خدماتش در جلب اعتماد و رضایت آنها بکوشد.   در انتها در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری از شرکت چری ( شریک تجاری مدیران خودرو ) بددانید می توانید از لینک زیر کمک بگیرید:

https://en.wikipedia.org/wiki/Chery

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا