رپرتاژ

نکات مهم در خرید لوازم یدکی هیوندای و کیا

حضور محصولات هیوندای و کیا نسبت به سایر شرکت‌های خارجی  در کشور ما بیشتر است. به هر نوع لوازم یدکی مربوط به گیربکس، موتور، بدنه، برقی، لوکس و تزئینی مربوط به خودروهای شرکت هیوندای و کیا، لوازم یدکی هیوندای و کیا می‌گویند. هر خودرویی در مدت معین و مفید طول عمر خود نیاز دارد تا لوازم یدکی آن چندبار تعویض شود. در ادامه مقاله بیشتر با خرید و ویژگی‌های لوازم یدکی کیا و هیوندای آشنا خواهید شد.

خرید لوازم یدکی هیوندای و کیا

لوازم یدکی هیوندای

تمامی خودروها نیاز به نگهداری درست و مراقبت دارد. قطعات خودرو هیوندای هم بعد از مدتی استفاده نیاز به تعویض دارد تا از اصطکاک خودرو کاسته شود و طول عمر استفاده از آن افزایش یابد. در تعویض قطعات هیوندای نیاز است که از لوازم یدکی هیوندای اصل استفاده کنید. استفاده از لواز یدکی تقلبی نه تنها کارکرد خودروی شما را بهبود نمی‌بخشد بلکه در عملکرد آن اختلال نیز ایجاد می‌کند؛ لذا در انتخاب لوازم یدکی اصل دقت لازم را داشته باشید.

شناختن و دقت بالا در انتخاب لوازم یدکی این خودرو ضروری است و در عملکرد وکارآیی خودرو تاثیر به سزایی خواهد داشت. لوازم یدکی هیوندای قسمت‌های مختلفی دارد و هر کدام مربوط به بخش خاصی است. بهترین روش برای انتخاب لوازم یدکی اصل انتخاب یک نمایندگی معتبر است. یکی از معتبرترین فروشگاه لوازم یدکی هیوندای و کیا فروشگاه جنیون در تهران است. شما قادر خواهید بود با خیال راحت و استفاده از کد اختصاصی لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود را از این فروشگاه تهیه فرمایید.

لوازم یدکی جنیون هیوندای

لوازم یدکی جنیون هیوندای به دلیل اصل و معتبر بودن تاثیر زیادی در کارکرد و بالا بردن طول عمر خودروی شما دارد. از آنجایی که این نوع لوازم یدکی توسط تولیدکننده‌های اصلی قطعات یدکی هیوندای طراحی و تولید می‌شوند، بسیار کارساز بوده و طول عمر مفیدی خواهند داشت. به همین دلیل دیگر نیاز نیست که شما مدام هزینه‌‌های گزافی بپردازید یا برای هر بار تعمیر لوازم یدکی، خودروی خود را به تعمیرگاه ببرید.

نکات مهم هنگام خرید لوازم یدکی هیوندای

همانطور که می‌دانید بعضی از قسمت‌های مختلف خودرو به طور دوره‌ای و مقدار کیلومتر خاصی که خودرو طی می‌کند نیاز به تعویض دارند. به عنوان مثال قطعاتی مانند تسمه دینام، فیلتر هوا، فیلتر روغن، لنت ترمز و غیره بعد از هر دوره معینی نیاز به تعویض خواهند داشت.

درست است که تعویض به موقع این لوازم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما انتخاب لوازم یدکی هیوندای اصل شرط است. به همین دلیل که قطعات تقلبی نه تنها سودی برای شما نخواهند داشت بلکه بیشتر از قبل سبب آسیب رساندن به خودرو شما خواهند شد. پس در هنگام خرید لوازم یدکی خودرو حتما به اصل بودن آن توجه فرمایید.

لوازم یدکی کیا

خودروهای کیا که ساخت کره جنوبی است امروزه در کشور فراوانی قابل توجهی پیدا کرده است. در اصل شرکت کیا موتورز جزو قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین شرکت‌های ساخت خودرو در سطح بین‌الملل است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. لازم به ذکر است این شرکت موفق به دلیل تولید خودروهای باکیفیت و زیبا و تولید لوازم یدکی کیا توانسته است جزو صد برند موفق خودروسازی جهان باشد.

اکثرا معتقد هستیم تنها زمانی که حادثه‌ای رخ می‌دهد یا تصادفی برای خودرو پیش می‌آید باید نسبت به تعویض لوازم یدکی خودرو اقدام کنیم. اما این فرض نادرست است و گذر زمان و استهلاک ماشین سبب می‌شود سایر قطعات خودرو نیز فرسوده شده و عملکرد و کارآیی ماشین پایین بیاید. به همین دلیل توصیه می‌شود که پس از طی کیلومتری خاص یا شرایط دوره‌ای نسبت به تعویض لوازم یدکی کیا اقدام کنید.

شرط مهم برای خرید و تعویض این نوع لوازم یدکی خودرو اصل بودن محصول و معتبر بودن نمایندگی است. توصیه می‌شود لوازم یدکی جنیون کیا را که اصل هستند از نمایندگی‌های معتبر تهیه فرمایید. نمایندگی معتبر لوازم یدکی جنیون این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا با خیال راحت لوازم یدکی مورد نیاز خود را با استفاده از کد اختصاصی خریداری نمایید.

لوازم یدکی جنیون کیا

لوازم یدکی جنیون کیا که در حال حاضر در بازار یافت می‌شود و از کیفیت بالایی برخوردار است جزو لوازم یدکی‌های اصل به شمار می‌رود. این نوع لوازم یدکی کیا به دلیل داشتن کد اختصاصی که نشان دهنده تولید کارخانه اصلی است اعتماد بسیار زیادی از مشتریان را به سمت خود جلب کرده است. از آنجایی که لوازم یدکی تقلبی کیفیت بالایی ندارند و آسیب زیادی به خودرو وارد کرده و استهلاک ماشین را افزایش می‌دهند، استفاده از آن‌ها به دلیل ارزان قیمت بودن و فراوان بودن در سطح بازار توصیه نمی‌شود.

لازم به ذکر است بعضی از لوازم یدکی اصل هستند اما گارانتی ندارند. لوازم یدکی اصل بدون گارانتی ارزش خریداری ندارد زیرا تضمینی برای کارکرد سالم آن وجود نخواهد داشت. مدل‌های چینی و تقلبی لوازم یدکی کیا که تولید کننده کشور چین است در بازار به فراوانی یافت می‌شود و تشخیص اصل از تقلبی بودن آن سخت است.

خرید لوازم یدکی هیوندای و کیا

 

نکات مهم هنگام خرید لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی کیا اصل ویژگی‌های خاصی دارد که در ادامه مطالب با آنها آشنا خواهید شد. این نوع لوازم یدکی به دلیل اصلی بودن طراحی‌های خاصی دارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. دلیل باکیفیت بودن قطعات یدکی اصل این است که پس از تولید وارد بخش کنترل کیفیت می‌شود تا میزان کیفیت و مقاومت آنها بررسی شود.

وقتی کیفیت و مقاومت قطعات مورد تایید قرار گرفت برچسب‌هایی با کد‌های اختصاصی روی آنها نصب خواهد شد که نشان دهنده اصل بودن و کیفیت بالای محصول خواهد بود. پس هنگام خرید قطعات یدکی کیا حتما به کد اختصاصی درج شده بر روی آن توجه فرمایید تا از اصل بودن آن مطمئن شوید.

لوازم یدکی جنیون کیا به دلیل آن که توسط نمایندگی‌های معتبر و بدون واسطه عرضه می‌شود بسته بندی‌ لوکس و باکیفیتی دارند. اما لوازم یدکی تقلبی از آنجایی که استاندارد‌های لازم را رعایت نکرده است بسته بندی مناسبی نخواهد داشت. شناخت تفاوت بسته بندی با مشاهده و بررسی چند نمونه به راحتی قابل تشخیص است.

سخن آخر

برای تولید لوازم یدکی هیوندای و کیا هر کدام به صورت جداگانه کدهای اختصاصی متفاوتی ایجاد شده است تا هنگام عرضه به مشتریان مشکلی ایجاد نشود. انتخاب لوازم یدکی جنیون که اصل است شرطی اساسی برای خرید خواهد بود زیرا با استفاده از لوازم یدکی تقلبی عمر استفاده خودرو شما کاهش خواهد یافت. همانطور که ذکر شد لوازم یدکی کیا و هیوندای توسط شرکت‌های اصلی خودروسازی طراحی و تولید می‌شوند و توسط نمایندگی‌های معتبر به مشتریان عرضه خواهد شد. بهترین راه برای خرید قطعات یدکی اصل و معتبر، انتخاب نمایندگی لوازم یدکی معتبر جنیون پارت است که با سال‌ها تجربه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا