اخبار خودرو

نگاهی به جگوار تیپ F شوتینگ بریک

نگاهی به جگوار تیپ F شوتینگ بریک – اوایل این ماه، جگوار F-Type با طراحی شیک دو درب و ظاهری اسپرت برای تریم شوتینگ بریک و برای سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد. در مدل جدید این خودرو توسط این کمپانی طراحی بدنه بیرونی خودرو را بهبود بخشیده است.در بخش داخلی نیز طراحی ارگونومیک راحتی داخلی را بهبود بخشیده است و پیشرانه های سطح بالای خودرو را دوباره طراحی کرد. در طراحی بدنه خودرو تصمیم گرفته شده است تا ظاهر خودرو جدید تر شود و سقف کوپه کشیده تر شود. F-Type شوتینگ بریک به سیستم جدید و قوی تری مجهز شده است. در ادامه همراه ایرانی کار باشید.

یکی دیگر از تغییراتی که در این مدل اعمال شده است زاویه تهاجم این خودرو است که نسبت به تریم عادی آن پایین تر است و سقف خودرو نیز با توجه به کشیده شدن آن زاویه پایین تری گرفته است. یکی از تغییرات جگوار شوتینگ بریک طراحی ظاهر جدید چراغ های جلویی است که به طور افقی میباشد، پیش از این، جگوار چراغ ها را به صورت عمودی در امتداد خطوط جلو سپر بود. در طراحی جدید که چراغهای جلو افقی قرار گرفته است اما در حال حاضر عکسی از عقب خودرو مشخص نشده است تا طراحی جدید چراغ های عقب را نیز ببینیم. هر چند تغییرات در عقب خودرو  به طور فزاینده ایین تغییر کرده است.

در ادامه نگاهی به جگوار تیپ F شوتینگ بریک – با طراحی مجدد، جگوار بهینه سازی شده دارای پیشرانه توربوشارژ ۲.۰ لیتری V6 و سوپرشارژ ۵.۰ لیتری  V8 مجهز شده است. با پیشرانه پایه بر روی این خودرو  قدرت کنونی آن افزایش یافته است که ۵۷۵ اسب بخار (۴۲۹ کیلووات) و ۵۱۶ پوند فوت (۷۰۰ نیوتون متر) گشتاور تولید می کند.این خودرو از حالت سکون تا رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به ۳.۵ ثانیه زمان احتیاج دارد. با تمامی تغییرات صورت گرفته وزن خودرو به صورت جزئی بیشتر شده است و محسوس نیست.

جگوار F-Type که هنوز از زمان دقیق رونمایی رسمی آن مشخص نیست قرار است به طور محدود تولید شود .

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا