اخبار خودرو

نگاهی به مدل جدید و زیبای تویوتا میریا کانسپت ۲۰۲۱

نگاهی به مدل جدید و زیبای تویوتا میریا کانسپت ۲۰۲۱ – چهار سال پس از فروش اصلی این خودرو در بازار آمریکای شمالی، تویوتا نسل دوم سدان هیبریدی با نام میرایی ۲۰۲۱ را در قالب یک کانسپت با ظاهری بسیار جذاب، فناوری جدید و افزایش بهره وری معرفی کرده است.

نگاهی به مدل جدید و زیبای تویوتا میریا کانسپت 2021

بدیهی است، اولین چیزی که توجه همه را به خود جلب می کند، نمای بیرونی جدید با ظاهری زیبا است. در حالی که خروجی طراحی Mirai آب نبات شکل بوده و طراحی جدید با خطوط صاف و مشخصات کوپه ای تحت تأثیر قرار می گرفت.

نگاهی به مدل جدید و زیبای تویوتا میریا کانسپت 2021

نگاهی به مدل جدید و زیبای تویوتا میریا کانسپت ۲۰۲۱ – همچنین از یک پلتفرم چهار چرخ محرک جلو به پلتفرم چرخ عقب تغییر حالت می شود، بدنه ای بسیار مستحکم تر و کشیده تر ، پهن تر و پائین تر باشد امکان پذیر می کند. برای این خودرو چرخ آلیاژی ۲۰ اینچی موجود است و رنگ آبی که در اینجا می بینید قبلاً هرگز در تویوتا به نمایش در نیامده است. طراحی کلی خودرو بیشتر حالت آیرودینامیکی به خود گرفته است.

نگاهی به مدل جدید و زیبای تویوتا میریا کانسپت 2021

در داخل کابین خودرو، چیدمان زیبا تر و مدرن تر است، در حالی که فضای اضافی امکان پنج سرنشین را فراهم می کند. در پشت پشت فرمان یک مانیتور ۸ اینچی برای اطلاعات سرعت و دور موتور موجود است که به طور مستقیم توسط دوربین عقب تصاویر را نمایش نیز میدهد. مشخصات صفحه نمایش شامل صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی با وضوح بالا TFT و یک سیستم صوتی ۱۴ بلندگو JBL است.

نگاهی به مدل جدید و زیبای تویوتا میریا کانسپت 2021

این شرکت ادعا می کند عملکرد سیستم سلول سوختی Mirai بهبود یافته و مخازن هیدروژن نیز بزرگتر شده است که این امر به افزایش ۳۰ درصدی دامنه پیمایش  تبدیل می شود. برای رکورد ، مدل فعلی تقریباً ۵۰۰ کیلومتر را ارائه می دهد. تویوتا همچنین نوید یک تجربه رانندگی قدرتمندتر ، جذاب تر و حتی ساکت تر را نیز می دهد.

یوشیکازو تاناکا گفته است: “ما به دنبال ساختن خودرویی هستیم که مشتریان همیشه احساس رانندگی خوبی را داشته باشند، خودرویی که دارای طراحی جذاب و جذاب طراحی و همچنین عملکرد رانندگی پویاتر باشد که می تواند لبخند را به چهره رانندگان بکشاند.” مهندس ارشد Mirai میگوید: “من می خواهم به مشتریان بگویم من Mirai را انتخاب نکردم زیرا این یک FCEV است ، بلکه به این دلیل که من واقعاً این ماشین را می خواستم ، و این اتفاقاً یک FCEV بود انتخاب کردم “

نگاهی به مدل جدید و زیبای تویوتا میریا کانسپت 2021

نکته جالب در مورد Mirai ، مانند همه وسایل نقلیه سلولی هیبریدی این است که برای شارژ مجدد این وسیله لازم نیست زمان زیادی در حالت شارژ باشد. پر کردن باتری این خودرو تقریباً پنج دقیقه طول می کشد. با این وجود پیدا کردن یک ایستگاه سوخت گیری داستان دیگری است. و Mirai هنوز هم به طور انحصاری از طریق ناوگان خودش فروخته می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا