رپرتاژ

هتل های تبریز با قیمت مناسب

تبریز یکی از مقاصد گردشگری مهم ایران به‌حساب می‌آید که سالانه میزبان توریست‌های داخلی و خارجی پرشماری است. سفر به شهر کوفته‌ تبریزی، آش دوغ، کباب بناب، آش ماست و گوجه‌فرنگی، دلمه برگ مو، آبگوشت دیزی سنگی، کوکوی لوبیاسبز، خورش هویج آلو، پنیر لیقوان، ترشی زغال لخته و مربای گل محمدی را ازدست ندهید. امتحان‌کردن هرکدام از این خوراکی‌ها وابسته به سفر به شهر اولین‌ها است. چه برای امتحان غذاهای محلی سفر کنید چه قصد خرید فرش و قالی و آجیل و چرم داشته باشید، شک نکنید تبریز یکی از بهترین مقاصد است. پس درادامه با لیست هتل های تبریز علی بابا آشنا شده و رزرو هتل تبریز را انجام دهید.

هتل اهراب

یکی از ویژگی‌های این هتل سه ستاره ساخت آن در خارج از محدوده طرح ترافیک است. این مجموعه در پنج طبقه و ۴۷ اتاق و سوئیت در سال ۱۳۹۵ ساخته شد. هنر دست معماران کاربلد چه در فضای بیرون و چه در دکوراسیون داخلی کاملا مشهود است و با قدم‌زدن در هر گوشه این هتل از معماری خاص آن شگفت‌زده خواهید شد. رستوران این هتل با ظرفیت ۵۰ نفر بهترین غذاهای محلی تبریز را توسط یک گروه آشپزی حرفه‌ای سرو می‌کند. پارکینگ هتل هم با ظرفیت محدود هفت خودرو اما به‌صورت رایگان دراختیار مسافران قرار دارد.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به روم‌سرویس، صبحانه، آب رایگان در روز ورود، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس‌بهداشتی و فرنگی، حمام و لوازم بهداشتی، مینی‌بار رایگان در روز ورود، فکس، فتوکپی، پرینتر، زنگ هشدار، کافی‌شاپ، تاکسی‌سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولان، خدمات خانه‌داری، لاندری، کتاب‌خانه و کرایه اتومبیل بدون راننده اشاره کرد. البته فعلا و در زمان شیوع کرونا صبحانه به‌صورت پک در اتاق سرو می‌شود.

هتل آذربایجان

هتل دو ستاره آذربایجان در سال ۱۳۴۵ ساخته شد و ازاین‌رو یکی از قدیمی‌ترین هتل های تبریز محسوب می‌شود؛ البته بازسازی آن به سال ۱۳۷۳ برمی‌گردد. ساختمان این هتل در ۴۷ اتاق و سوئیت و چهار طبقه ساخته شده است و امکانات رفاهی قابل‌قبولی دارد. نزدیکی این هتل به مکان‌های دیدنی تبریز مانند موزه آذربایجان، خانه مشروطه، پارک ائل گلی، بازار تبریز، مسجد کبود و مقبره‌الشعرا یکی از مزیت‌های این هتل است. پس برای رزرو هتل تبریز نزدیکی این دیدنی‌ها این هتل مناسب‌ترین گزینه محسوب می‌شود. رستوران این هتل در سه وعده صبحانه، نهار و شام غذاهای خوش‌طعم و خوش‌عطر سرو می‌کند که بسیار لذیذ هستند. از امکانات دیگر هتل می‌توان به فروشگاه، سیستم اعلام حریق، کافی‌نت، سرویس‌بهداشتی ایرانی، تاکسی‌سرویس، نمازخانه، صندوق امانات، اینترنت، تماشای گروهی تلویزیون در لابی و کافی‌شاپ اشاره کرد.

هتل آپارتمان استقبال

هتل سه ستاره استقلال در یکی از قدیمی‌ترین مناطق شهر به نام خیابان ششگلان قرار گرفته است. ساختمان هتل در ۱۱ طبقه و ۴۲ اتاق و سال ۱۳۹۴ ساخته شده و امکانات رفاهی مناسبی هم دارد. نزدیکی به مناطق گردشگری مانند مقبره‌الشعرا، موزه قاجار، بام و تله‌کابین عون‌بن‌علی، مسجد جامع، موزه ادبی شهریار، کاخ موزه شهرداری، بازار تبریز، ارگ علیشاه، مسجد کبود و مجتمع تجاری برج بلور از مزیت‌های اقامت در این هتل است. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین‌المللی، پایانه مسافربری و ایستگاه راه‌آهن خیلی زیاد نیست و دسترسی آسانی دارد.

تمیزی اتاق‌های هتل و برخورد خوب کارکنان از ویژگی‌های مثبت این هتل محسوب می‌شود که باعث شده مسافران بیشتری به اقامت در این هتل و رزرو هتل تبریز تمایل داشته باشند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر و طبخ انواع غذاهای لذیذ ایرانی، پارکینگ به‌صورت رایگان و با ظرفیت ۲۸ خودرو، صبحانه، روم‌سرویس، مینی‌بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، آب رایگان، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق، اینترنت، نمازخانه، آژانس مسافرتی، فکس، پرینتر، فتوکپی، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدارباش، تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری، سیستم تهویه مطبوع، صرافی، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته و همچنین آشپزخانه و امکان پخت‌وپز در سوئیت‌ها اشاره کرد.

هتل کاسپین

این هتل در خیابان بهشتی یا منصور سابق و در سال ۱۳۹۶ با چهار طبقه و ۲۰ واحد اقامتی ساخته شد. مهران رود نزدیکی این هتل قرار دارد و با اینکه در بیشتر ماه‌های سال کم‌آب است؛ اما چشم‌انداز زیبایی را می‌توانید از واحدهای این هتل داشته باشید و فقط با بازکردن پنجره‌های اتاق رود مهران‌رود را مقابل چشمان خود دارید. رستوران هتل با ظرفیت ۷۰ نفر در طبقه منفی یک قرار دارد و در سه وعده غذایی به مسافران خود خدمت‌رسانی می‌کند. (ساعت کاری صبحانه ۸:۰۰ الی ۱۰:۰۰، نهار ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰، شام ۲۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰) کافی‌شاپ هتل نیز با ظرفیت ۱۰ نفر در ساعات ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب فعالیت دارد.

هتل محدودیت پارکینگ دارد اما به‌صورت رایگان دراختیار مسافران قرار می‌گیرد؛ این پارکینگ به‌صورت مسقف و غیرمسقف بوده و ظرفیت هشت خودرو را دارد. روم‌سرویس، صبحانه، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت، سرویس‌بهداشتی فرنگی در اتاق، مینی‌بار با هزینه، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، خدمات بیدارباش، صرافی، تاکسی‌سرویس، زنگ هشدار، اتاق چمدان، صندوق امانات، خدمات خانه‌داری و پذیرش ۲۴ ساعته از دیگر امکانات هتل و اتاق‌های آن به‌شمار می‌آید.

هتل ائل آی

این هتل یکی از هتل‌های متوسط و سه ستاره شهر تبریز حساب می‌شود که اگر بودجه کمی برای سفرتان به شهر اولین‌ها کنار گذاشته‌اید، این هتل از بین هتل های تبریز گزینه مناسبی خواهد بود. این هتل در سال ۱۳۹۷ و در پنج طبقه و ۱۴ اتاق و سوئیت افتتاح شد. همگی اتاق‌ها مبله بوده و چشم‌انداز آن‌ها روبه خیابان یا کوه عون‌بن‌علی است. با اقامت در این هتل شما دسترسی خوبی به مرکز شهر دارید و دیدنی‌های تبریز را به‌راحتی می‌توانید ببینید. ۲۰ دقیقه که با ماشین بروید، به بازار مسقف تبریز می‌رسید. با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی مرکز خرید لاله پارک را می‌بینید و فقط ۱۰ دقیقه تا پارک تفریحی ائل گلی فاصله دارید.

رستوران هتل با ظرفیت ۶۰ نفر غذاهای باکیفیت و لذیذی را سرو می‌کند که حتما از امتحان آن‌ها پشیمان نخواهید شد. پارکینگ هتل نیز با ظرفیت هشت خودرو به‌صورت رایگان دراختیار مسافران قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات هتل می‌توان به روم‌سرویس، صبحانه، آب رایگان، بالکن، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، مینی‌بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس‌بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق، لوازم بهداشتی و حمام، صندوق امانات، کتاب‌خانه، فروشگاه، تاکسی سرویس، کافی‌شاپ، پرینتر، فکس، فتوکپی، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌نت، اتاق چمدان، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، خدمات تشریفات ویژه، خدمات تور، فضای سبز، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، خدمات پزشکی و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا