اخبار خودرو

همکاری پورشه و بویینگ برای خودرو پرنده

اگر فکر می کنید اتومبیل های اسپرت پورشه نمی توانند در یک مسیر پرواز کنند ، هنوز چیزی ندیده اید. این شرکت به تازگی با بهره گیری از نقاط قوت و تخصص منحصر به فرد خود، تفاهم نامه همکاری با شرکت بویینگ یک کانسپت را امتحان کرده است تا بتواند در فضای شهری بتواند پرواز کند.

پورشه می خواهد با تبدیل شدن به یک برند برتر برای خودرو های پرنده باشد و بازار فروش خود را به عنوان یک تولید کننده اتومبیل های ورزشی ارتقا بخشد.Detlev von Platen عضو هئیت اجرایی فروش و بازاریابی پورشه اشاره کرده است: “در طولانی مدت این اتفاق می تواند منجر به حرکت به محور سوم سفر باشد.”

ابتدا ، پورشه و بوئینگ تیمی بین المللی را برای بررسی جنبه های مختلف خودروهای هوای در فضای شهری ، از جمله تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار وسایل نقلیه پریمیوم و موارد استفاده احتمالی ایجاد می کنند.

در این گروه به بررسی در حال برنامه ریزی برای خودرو کانسپت عمود پرواز کاملاً برقی هستند. در حال حاضر مهندسین هر دو شرکت و همچنین شرکتهای تابعه پورشه مانند شرکتهای مهندسی GmbH و استودیو اف.ا. پورشه ، نمونه اولیه را پیاده سازی و آزمایش می کنند.

البته انتظار نداشته باشید که به زودی یک خودرو پورشه را در آسمان ببینم. نه تنها به دلیل این که این خودرو های کانسپت چندین سال طول میکشند تا توسعه یابند، بلکه به این دلیل است که دولت ها ابتدا باید استانداردها و مقررات مربوط به ترافیک هوایی در شهرها را نیز تعیین کنند.

با این حال ، خودروساز آلمانی تمرکز زیادی را به مطالعه بررسی ترافیک های شهری در سال ۲۰۱۸ نشان می دهدو از سال ۲۰۲۵ سرعت خود را نیز افزایش دهد. مردم قادر خواهند بود با سرعت بیشتری و کارآمدتر از هوا با وسایل فعلی حمل و نقل زمینی سفر کنند. پورشه ادعا می کند که این پروژه با هزینه مناسب و انعطاف پذیری بیشتر تولید میشود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا