عمومی

ســـوار بر هیجــــان و سرعت در یک فرصت جذاب!

گروه صنعتی نیروموتور به عنوان نمایندگی انحصاری یــامــاهــا ژاپن، با برگزاری یک جشنواره استثنائی اقدام به فروش محصولات خود با شرایط خاص کرده است و با همکاری فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، علاوه‌بر نمایندگی‌های مجاز خود، در غرفه‌های برپا شده در این فروشگاه نیز، فرصت مناسبی را برای کسب اطلاعات بیشتر در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

امروزه یکی از معضلات زندگی در شهرهای بزرگ، مواجه با پدیده خسته‌کننده و وقت‌گیر ترافیک است. در این شرایط بسیاری از افراد به‌منظور سرعت بخشیدن به ترددهای روزمره و نیز صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، موتورسواری را به راندنِ اتومبیل در ازدحام خودروها ترجیح می‌دهند؛ اما ممکن است برای برخی از این افراد امکان خرید موتورسیکلت باکیفیت، ایمن و مقرون‌به‌صرفه فراهم نباشد.

نیروموتور در جشنواره فروش ویژه بهاره خود با شرایط مناسب، موقعیت خرید را برای موتورسیکلت ایجاد کرده است. بر اساس شرایط این جشنواره، چنانچه فردی قصد خرید یکی از محصولات نیروموتور را داشته باشد، می‌تواند اقدام به خرید نقدی با تخفیفات ویژه جشنواره یا خرید اقساطی با بازپرداخت ۱۵ ماهه کند و در کمترین زمان ممکن، موتورسیکلت خود را تحویل بگیرد.

گروه صنعتی نیروموتور

بازدید از مجموعه موتورسیکلت‌ها در نمایندگی‌های نیروموتور در قــرن‌واره ویـژه فـروش

این فروش ویژه شامل تمامی محصولات موتور گلکسی، موتور TVS و موتور یــامــاهــا در سبک‌های استریت، اسکــوتر، آفــرود و رِیــس خواهد بود که افراد می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب نیروموتور در سراسر ایران، از نزدیک از موتورها بازدید کرده و از راهنمایی‌های کارشناسان بهــره ببرند. به‌همین منظور لیست کلیه نمایندگی‌ها در سایت رسمی نیروموتور موجود است.

گروه صنعتی نیروموتور به عنوان نمایندگی انحصاری یــامــاهــا ژاپن در ایران، در راستای جشنواره فروش ویژه بهاره خود و به‌منظور تسهیل در دسترسی شهــروندان و موتوردوستان تصمیم به برپایی غرفه‌هایی در برخی شعب این فروشگاه گرفته که با این امکان، مشتریان عزیزی که قصد خرید موتورسیکلت دارند، می‌توانند با مراجعه به این غرفه‌ها از شرایط فروش و نیز ویژگی‌های موتورسیکلت‌ها از زبان کارشناسان، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.

غرفه نیروموتور در فروشگاه رفاه شعبه تهرانپارس از همینک در خدمت مشتریان عزیز قرار گرفته است و در عین حال ون‌های اختصاصی برنددشده (branded) با محصولات نیروموتور نیز در سطح شهر، به منظور آگاهی‌رسانی به مخاطبان در تردد هستند.

گروه صنعتی نیروموتور

تست‌درایو یک تجربه جذاب و استثنائی

علاوه‌بر همه این فعالیت‌ها، در طی اقدامی جذاب و منحصربه‌فرد، تست‌رانندگی موتورهاسیکلت‌های گروه نیروموتور، در شعبه ولیعصر قابل اجرا بوده که با همین هدف افراد علاقه‌مند به شرکت در این چالش می‌توانند با پر کردن فرم شرکت در تست‌درایو و ثبت درخواست و اطلاعات تماس خود در صفحه لندینگ،  منتظر تماس همکاران ما باشند و هیجان متفاوتی را تجربه کنند.

در ضمن متقاضیان عزیز می‌توانند با مراجعه به صفحه لندینگ‌ و با وارد کردن اطلاعات خود، علاوه‌بر این‌که از بیمه و خدمات VIP رایگان برخوردار می‌شوند، با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

این جشنواره برای تمام علاقه‌مندان به داشتن موتورسیکلت باکیفیت که به دنبال یک فرصت استثنائی برای خرید هستند، تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. کلیه شعب نیروموتور جز در روزهای یکم و سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۰، در خدمت مشتریان عزیز خواهند بود.

لذت بهــار ۱۴۰۰ را با ایمنی، کیفیت و زیبـایی در محصولات گروه نیروموتور دوچندان کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا