اخبار خودرو

نخستین تصاویر هیوندای توسان ۲۰۲۱ منتشر شد

با انتشار تصاویری از هیوندای توسان ۲۰۲۱ که به زودی در ۲۴ام شهریور یا ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰ میلادی رونمایی خواهد شد، خودرویی را می بینیم که تغییرات آشکاری داشته و جلوه ای خاص و مدرن را به نمایش می گذارد.

به نظر می رسد که خودروساز کره ای با منتشر کردن تعدادی از تصاویر این خودرو در شبکه های اجتماعی، پیش زمینه ای برای معرفی آن به بازار خودروی جهانی فراهم ساخته و ظاهر جذاب و فریبنده این محصول تازه خود را به رخ کشیده است.

هیوندای توسان 2021

عکس‌های جاسوسی شده که پیش تر از پروتوتایپ این خودرو در زمان تست‌های جاده‌ای شکار شده است، حکایت از آن داشتند که نسل آینده توسان پوست‌اندازی کاملی را تجربه خواهد کرد و از طراحی متفاوتی با نسل کنونی برخوردار خواهد شد. تصاویری که به تازگی از هیوندای منتشر شده اند نیز به نوعی تایید‌کننده این امر هستند و نشان می‌دهند توسان ۲۰۲۱ از زبان طراحی جدید کمپانی پیروی می‌کند.

طبق چیزی که انتظار داریم و در خودروهای جدید نیز دیده ایم، هیوندای توسان ۲۰۲۱ هم دارای جلوپنجره‌ای بسیار بزرگ خواهد بود. این جلوپنجره از المان‌های ذوزنقه‌ای شکل تشکیل یافته و کل عرض خودرو را احاطه کرده است.  همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید، بخش قرارگیری چراغ‌های روشنایی در روز با جلوپنجره این خودرو کاملا  در وضعیتی یکپارچه هستند و المان‌های منتهی به طرفین روشن می‌شوند.

چراغ‌های اصلی هیوندای توسان ۲۰۲۱ در ارتفاعی پایین‌تر از جلوپنجره و در گوشه‌های سپر قرار دارند، جایی که به دیدن ورودی‌های هوا عادت کرده بودیم.

هیوندای توسان 2021

در تصاویر منتشر شده از نمای جانبی توسان ۲۰۲۱، نوار کرومی که از آینه‌ جلو شروع شده و به موازات سقف تا ستون عقب امتداد کرده، بسیار جلب توجه می‌کند. رینگ‌های ۱۹ اینچی موجود هم با طراحی پیچیده و غیرمتقارن خود، توسان را مدلی فراتر از کلاس خود جلوه می‌دهند.

نسل جدید توسان در نمای عقب هم کاملا متحول خواهد شد. بی‌تردید شاخص‌ترین ویژگی این بخش چراغ‌های LED با گرافیک مینیمال هستند که عرض این نما را فرا گرفته‌اند. با دقت بیشتر در این نما می‌توان به طراحی مخفی برف‌پاک‌کن شیشه عقب و کرومی بودن قسمت تحتانی سپر پی برد.

هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان ۲۰۲۱ از کابین بسیار مدرنی برخوردار خواهد بود. رندرینگ‌های کامپیوتری منتشر شده از کابین حاکی از آن هستند این خودرو داشبوردی با طراحی ساده اما جذاب خواهد داشت. قسمت میانی این داشبورد که حالتی مانند یک آبشار دارد، میزبان نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی لمسی برای سیستم اینفوتینمنت خواهد بود. مطابق انتظار نشان‌دهنده‌های پشت فرمان هم جای خود را به نمایشگر عریض دیجیتال می‌دهند.

طبق چیزی که کمپانی هیوندای اعلام کرده، خودروی توسان ۲۰۲۱ در دو نسخه متفاوت به لحاظ فاصله محوری به فروش خواهد رسید. همین طور بنابر اظهارات کمپانی خودروساز کره‌ای نسخه‌ای که فاصله محوری بیشتری دارد، برای بازارهایی مثل چین، کره جنوبی و ایالات متحده ارائه خواهد شد و همین طور نسخه استاندارد هم در اروپا و خاورمیانه عرضه خواهد شد.

هیوندای توسان 2021

منبع: motor1

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا