نقد و بررسی خودرو

هیوندای پالیساد ۲۰۲۰

خودرو پالیساد بازیکن جدید در آمریکای شمالی میباشد و نشان داد که خودروسازان تمایل به ساخت خودروهای شاسی بلند بزرگتر دارند.

در نگاه اول با خودرو پالیساد ۲۰۲۰ یک خودرو شاسی بلند با سه ردیف صندلی است که جایگزین هیوندای سانتافه قدیمی شده است و با شاسی تلوراید ساخته شده است. این خودرو با ظاهری عضلانی و بزرگ با چراغ های مستطیلی شکل در جلو خودرو و یک جلو پنجره مشبک طراحی شده است. جلو پنجره بزرگ و کرومی این خودرو در کنار چراغ های LED نازک بسیار خودنمایی میکند. هیوندای پالیساد همانند تلوراید از موتور ۳.۸ لیتری وی ۶ با خروجی قدرت ۲۹۱ اسب بخار و گشتاور ۲۶۲ پوندی استفاده میکند.

هیوندای پالیساد

این میزان قدرت برای لذت بردن از شتاب و رد شدن از موانع کافی است. پیشرانه این خودرو از تکنولوژی اتکینسون استفاده میکند و با استفاده از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک سواری نرمی را برای راننده به ارمغان می‌آورد.

هیوندای پالیساد

وقتی صحبت از طراحی داخلی این خودرو میشود مشخص است که فضای داخلی این خودرو بسیار جا دار است به طوری که در ردیف های عقبی خودرو به راحتی میتوان در سفر های طولانی از آن لذت برد. برای صندلی های ردیف سوم سیستمی ایجاد شده تا با تنظیم صندلی های ردیف دوم فضای مناسبی را برای ردیف سوم تعبیه کرد. تنها مشکلی که میتوان از داخل این خودرو گرفت استفاده از متریال ارزان قیمت مانند پلاستیک استفاده شده است.

هیوندای پالیساد

برخلاف تلوراید، سیستم آل درایو به طور استاندارد بر رور این خودرو موجود نیست. در این مدل به صورت پایه سیستم به صورت دیفرانسیل جلو میباشد. از امکانات داخلی این خودرو میتوان به صفحه ۸ اینچی تاچ اسکرین و همچنین ۱۰ و ۲۰ اینچی اشاره کرده که میتوان با هزینه بیشتر از صفحه های بزرگ استفاده کرد. حتی با پرداخت هزینه بیشتر میتوان اسکرین با کیفیت بهتر نیز سفارش دهید. چرم داخل خودرو ناپا است و در صندلی های ردیف اول و دوم از گرم کن استفاده شده است.

هیوندای پالیساد

[joomdev-wpc-pros-cons disable_title=”yes” title=”Title Here” button_text=”Get it now” disable_button=”yes” button_link=”” button_link_target=”_SELF” button_rel_attr=”dofollow”][joomdev-wpc-pros]

Pros
  • فضای داخلی بزرگ
  • تکنولوژی های استفاده شده زیاد
  • پیشرانه قدرتمند وی ۶

[/joomdev-wpc-pros][joomdev-wpc-cons]

Cons
  • نبود توربو شارژ در تریم ۴ سیلندر
  • متریال پلاستیک در داخل کابین
  • قیمت نهایی مشخص نشده

[/joomdev-wpc-cons][/joomdev-wpc-pros-cons]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا