اخبار خودرواطلاعیه‌های فروش

فروش فوری وانت کارا ۲۰۰۰cc و کاپرا ۲ مرحله ششم گروه بهمن ـ مرداد ماه ۱۴۰۰

شرایط فروش فوری نقدی خودروی وانت کارا ۲۰۰۰cc و کاپرا۲ با قیمت قطعی به صورت اینترنتی (به تعداد محدود) از روز ‌یکشنبه مورخ ۲۴/۰۵/۱۴۰۰ ساعت ۹ صبح تـا یکشنبه مورخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۰ ساعت ۱۶ یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل و با شرایط اعلام شده ارائه می‌گردد.

با هدف جلوگیری از ثبت‌نام واسطه‌ها و افزایش امکان ثبت‌نام برای مصرف‌کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلاً تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت‌نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت‌نام خریدار از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

ثبت‌نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پرتال جامع ایرانی‌کار به آدرس ذیل قابل انجام می‌باشد.

http://Bahman.iranecar.com                           www.Iranecar.com

 

فروش فوری وانت کارا ۲۰۰۰cc و کاپرا ۲ مرحله ششم گروه بهمن ـ مرداد ماه ۱۴۰۰

  • وانت کارا: تجهیزات داخلی جدید شامل تغییرات در طراحی صندلی و سقف کاذب و شامل افزوده شدن قفل مرکزی و … است. همچنین خودروی مذکور دارای سیستم تهویه مطبوع و کیسه هوای ایمنی (سرنشین + راننده) و سیستم رادیوپخش USB می‌باشد.
  • وانت کاپرا۲: سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل با قابلیت کنترل الکترونیکی درگیری دیفرانسیل جلو، سیستم راهیاب با نقشه کامل ایران، دوربین دید عقب، کنترل سیستم مالتی مدیا از طریق کنترل روی فرمان و کیسه هوای ایمنی (سرنشین+ راننده) می‌باشد.

  قواعد و ضوابط بخشنامه:

  • ثبت‌نام از طریق آدرس‌های ذکر شده انجام می‌شود و سایر مراحل (تشکیل پرونده، تحویل خودرو و مدارک و …) در عاملیت انتخاب شده صورت می‌پذیرد.
  • با توجه به اینکه احتمال دارد برخی از کارت‌های بانکی دارای سقف پرداخت باشند، لازم است تا پیش از اقدام به ثبت‌نام، از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایید. واریز وجه خودرو در یک تراکنش امکان‌پذیر می‌باشد.
  • محدودیتی در ظرفیت فروش هر عاملیت تا سقف سهمیه کل عرضه شده وجود ندارد.
  • در این روش فروش، الزام تطابق آدرس و شهر شماره‌گذاری خریدار با استان های مجاز فروش عاملیت لحاظ گردیده است و در صورت عدم رعایت این موضوع و ثبت عمدی و یا سهوی آدرسی غیر از آدرس صحیح خریدار، در هر مرحله از فروش درخواست خرید خودرو کان لم یکن تلقی شده و منجربه ابطال پرونده خواهد شد.
  • پس از ثبت‌نام، امکان تغییر رنگ، تغییر عاملیت، تغییر خودروی خریداری شده و تغییر شرایط خرید میسر نخواهد بود.
  • در این روش فروش، صلح به غیر امکانپذیر نمی‌باشد.
  • در این روش فروش امکان ثبت‌نام با کدملی و یا شناسه ملی عاملیت میسر نمی‌باشد.
  • با توجه به اینکه در روش فروش نقدی با موعد تحویل فوری، به محض انجام ثبت‌نام و تشکیل کامل پرونده، امکان تخصیص وجود خواهد داشت، لازم است تا در صورت تمایل خریدار به انصراف، حتماً از عدم تخصیص خودرو اطمینان حاصل شود، در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود. در صورت انصراف خریدار و صرفاً گذشت بیش از یک ماه از زمان ثبت‌نام و تکمیل وجه، سود انصراف (در این بخشنامه ۱۳% سالانه) بر اساس دستورالعمل و نظامات آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو موضوع تصویب‌نامه شماره ۷۴۱۵/ت۵۱۶۸۱هـ مورخ ۲۸/۰۱/۹۵ هیات وزیران تعیین شده و ظرف ۲۰ روز کاری به خریدار قابل ارائه خواهد شد.
  • در صورتیکه اطلاعات وارد شده خریداران، ناقص و یا فاقد صحت باشد و یا به هر دلیلی وجوه پرداختی به صورت کامل و مطابق بخشنامه نباشد، شرکت بهمن موتور تعهدی در خصوص واگذاری خودرو نخواهد داشت و مجاز به ابطال قرارداد بصورت یکطرفه و عودت وجه به حساب مبدا خواهد بود.
  • خریداران پس از ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی و واریز وجه قرارداد، می‌بایست ظرف ۴۸ ساعت کاری نسبت به تحویل مدارک خود به صورت کامل و صحیح مطابق دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های شرکت به عاملیت محل تحویل (انتخاب شده در هنگام ثبت‌نام) اقدام نمایند و عاملیت می‌باید حداکثر ظرف ۷۲ ساعت از تاریخ واریز وجه و ثبت‌نام خریدار نسبت به ارسال پرونده کامل به عملیات فروش اقدام نماید. در صورت عدم رعایت این موضوع، شرکت مسئولیتی در تحویل خودرو در بازه متعهد شده نخواهد داشت و در صورت بروز تاخیر در تحویل سود مشارکت و جریمه دیرکرد به پرداختی خریدار تعلق نخواهد گرفت. عدم ارسال پرونده به منزله عدم ثبت‌نام بوده و در صورت تغییر قیمت، خارج از تعهدات سازمان می‌باشد.
  • به موجب این روش فروش، خریدار مطلع و آگاه می‌گردد که می‌باید کلیه وجوه پرداختی را صرفاً از طریق آدرس اینترنتی معرفی شده و صرفاً به صورت اینترنتی در وجه شرکت بهمن موتور واریز و تحویل نماید. بدیهی است در صورت عدم رعایت این موضوع، بیعی فی مابین طرفین منعقد نشده و در نتیجه شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال خریدار نخواهد داشت.
  • پرداخت هرگونه وجه یا امتیازی توسط خریدار به عاملیت مجاز نمی‌باشد، لذا عاملیت حق دریافت هیچگونه وجه یا امتیازی را از خریدار ندارد. در صورت تخلف عاملیت از هر یک از موارد مذکور هیچگونه تعهدی برای شرکت ایجاد نشده و کلیه مسئولیت و عواقب آن بر عهده پرداخت کننده و عاملیت است.
  • پرداخت هر گونه هزینه ناشی از قصور یا تقصیر خریدار به تشخیص شرکت مانند اصلاح سند خودرو و غیره برعهده خریدار خواهد بود. ارائه خدمات جانبی فروش نظیر اصلاح مغایرت شماره گذاری و سند، تنظیم سند واگذاری یا فسخ ( انصراف)، پارکینگ و غیره منوط به پرداخت وجه توسط خریدار مطابق بخشنامه‌های شرکت می‌باشد.
  • هزینه‌های مربوط به مالیات بر ارزش افزوده، عوارض، شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های مرتبط در قیمت خودرو لحاظ گردیده و در صورت تغییر هر یک از موارد در زمان صدور حواله، خریدار موظف به پرداخت ما‌به‌التفاوت می‌باشد.
  • خریدار به شرکت اختیار داده خودروی مورد معامله را قبل از تحویل، نزد بیمه‌گر منتخب شرکت، بیمه ثالث کرده و هزینه آن از خریدار اخذ خواهد شد.
  • در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو، معادل ۲.۵% (ماهانه) جریمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و ظرف ۷ روز کاری قابل پرداخت خواهد بود. سود تاخیر تنها به پرونده‌هایی تعلق می‌گیرد که ارسال مدارک خریدار و پرداختی‌های خریدار برابر شرایط این بخشنامه صورت گرفته باشد.
  • در صورتی که پس از دریافت پرونده و مستندات، به علت کسری و یا نواقص مدارک، امکان تخصیص خودرو و شماره‌گذاری میسر نباشد، خریدار موظف است حداکثر طی ۷ روز کاری نسبت به تکمیل مدارک شماره‌گذاری (طبق قوانین راهور ناجا) اقدام نماید، پس از انقضای مدت مذکور و عدم رفع کسری و یا نواقص، شرکت می‌تواند نسبت به ابطال سند و تخصیص خودرو به شخص یا اشخاص دیگر اقدام کند. در صورت گذشت بیش از ۳۰ روز از زمان اعلام کسری و یا نواقص پرونده و عدم تکمیل آن در موعد فوق توسط خریدار، شرکت می‌تواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید. جهت مدت زمانی که فرآیند تخصیص و تحویل خودرو به علت کسری مدارک ارائه شده خریدار، به تعویق/توقف بینجامد و شرکت قرارداد را فسخ نکند هیچگونه وجهی تحت عنوان سود دیرکرد، تاخیر در تحویل، سود انصراف، اجرت المثل، عدم النفع، خسارت و غیره به خریدار تعلق نمی‌گیرد.
  • صدور و تحویل شناسنامه مالکیت، کارت خودرو و کارت سوخت توسط واحد شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا انجام می‌پذیرد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نمی‌باشد.
  • خودرو به هیچ وجه بدون پلاک به عاملیت و یا متقاضی تحویل داده نخواهد شد.
  • خریدار می‌تواند جهت کسب اطلاعات از مشخصات عاملیت های مجاز، وضعیت قرارداد، صدور سند و پلاک خودروی ثبت‌نامی خود به سایت اینترنتیbahman.ir مراجعه نماید.
  • خریدار می‌باید حداکثر ظرف ۳ روز کاری پس از اعلام شرکت / عاملیت، مبنی بر آماده تحویل بودن خودرو، نسبت به دریافت و خروج آن از محل تحویل، اقدام نماید. پس از سپری شدن مهلت مذکور، شرکت/ عاملیت نماینده خریدار محسوب و می­تواند خودرو را به پارکینگ عمومی منتقل نموده و کلیه هزینه­های نگهداری، بارگیری و حمل بر عهده خریدار است. مسئولیت هرگونه آسیب‌دیدگی و خسارت وارده به خودرو ناشی از حمل، توقف و غیره، بر عهده خریدار است. در صورت عدم انتقال به پارکینگ عمومی، خریدار ملزم به پرداخت هزینه پارکینگ و حمل و نقل مطابق بخشنامه­های ابلاغی از سوی شرکت خواهد بود. در صورت سپری شدن ۳۰ روز کاری از زمان اعلام آماده تحویل بودن خودرو و عدم دریافت آن توسط خریدار، برخی از قطعات خودرو (باتری، تایر و قطعات لاستیکی) از شمول گارانتی خارج شده و شرکت در قبال آن مسئولیتی نخواهد داشت.
  • مشخصات فنی و سایر امکانات خودرو از طریق سایت شرکت بهمن موتور به نشانیbahman.ir قابل رویت می‌باشد.
  • مشخصات ظاهری بیرونی و مشخصات ظاهری داخلی و سایر امکانات خودرو منطبق با تیپ خودروی مورد تقاضا ـ که در زمان تنظیم توافق نامه مشخص گردیده ـ ملاک تحویل خودرو خواهد بود و هر گونه مغایرت احتمالی مشخصات خودروی تحویلی با کاتالوگ ها و بروشورها و آگهی های منتشره، تعهدی برای شرکت ایجاد نمی‌کند. خریدار طرح هرگونه ادعای معارضی را از خود سلب و اسقاط می‌کند.
  • در صورت وقوع فورس ماژور (عوامل قهریه) و وقوع حوادث غیرمترقبه و یا پیش بینی نشده، تحریم، افزایش قیمت ارز، اجرای این قرارداد معلق شده و در صورت موافقت طرفین از سایر خودروهای تولیدی به قیمت مصوب شرکت، جایگزین خواهد شد. در صورت عدم حصول توافق طرفین و ادامه هر یک از موارد فوق برای مدت بیش از سه ماه، هر یک از طرفین به تنهایی مجاز به فسخ قرارداد بوده و وجوه پرداختی با لحاظ سود انصراف با رعایت شرایط ذکر شده در این قرارداد به خریدار مسترد می‌گردد.
  • این روش فروش بدون حصول تمامی شرایط مندرج، فاقد اعتبار بوده و تعهدی برای شرکت ایجاد نمی‌کند.
  • عاملیت محترم می‌بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت خریداران قرار دهند.

مدارک مورد نیاز هنگام ثبت‌نام اینترنتی:

  • کد ملی، کدپستی، آدرس دقیق، منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه خریدار در زمان ثبت‌نام الزامی است.
  • اخذ حداقل یک شماره شبا (۲۴رقمی) به همراه نام بانک مربوطه به نام خریدار و ثبت در فرم اطلاعات خریدار الزامی است.

مدارک مورد نیاز هنگام مراجعه به عاملیت:

  • کپی کارت ملی، شناسنامه خریدار و صفحه توضیحات (در صورت وجود توضیحات) الزامی است.
  • مدارک احراز محل سکونت می‌بایست مطابق با بخشنامه راهور ناجا و اطلاعیه های صادر شده از سوی بهمن موتور باشد.

توجه ۱: تکمیل و تایید فرم قرارداد فروش توسط خریدار می‌باید در حضور عامل صورت پذیرد همچنین اخذ امضاء و اثر انگشت خریدار در ذیل تمامی برگه‌های قرارداد و مهر و امضاء عامل الزامی است.

توجه ۲: در صورت مغایرت اطلاعات خریدار، مسئولیت هزینه‌های رفع اشتباه، اصلاح آن و همچنین تأخیرات ناشی از آن بر عهده خریدار است.

نمایش بیشتر

۲ دیدگاه

  1. سلام ممنون از اطلاع رسانی شما ولی لطفا لطفا دو سه روز جلوتر اطلاع بدید تا بتونیم حداقل پول مورد نیاز برا خرید وانت کارا رو اماده کنیم،، تا از خرید جا نمونیم،،، ممنونم❤️🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا