اخبار خودرو

پر فروش ترین شاسی بلند سال

پر فروش ترین شاسی بلند سال – هر ساله بهترین خودرو در تقریباً ۳۰ دسته مختلف بر اساس تعداد تقاضای در جهان منتشر میشود. امروز ما بررسی خود را در مورد برندگان ۲۰۲۰ با نگاهی به شاسی بلند های متوسط که به  طور معمول هر ساله این مقام تحت سلطه خودرو های ژاپنی بود بررسی میکنیم. اما امسال با کمال تعجب مقام برتر امسال به کشور دیگه ایی رسید. با ما همراه باشید تا به بررسی برترین شاسی بلند های سایز متوسط امسال بپردازیم.

فورد اکسپلورر

نسل جدید فورد اکسپلورر با قیمت ۴۵ هزار دلاری دارای طراحی جدید است که هنوز هم می تواند آشنا به نظر برسد. این خودرو یک کابین پیشرفته از نظر فناوری های مختلف دارد. یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۱ اینچی سیستم سرگرمی و ناوبری این خودرو را به نمایش میگذارد. صندلی هایی با تنظییمات فوق العاده و استاندارد استفاده استفاده شده در این خودرو باعث راحتی مطلوب سرنشینان میشود.

پیشرانه پایه این خودرو چهار سیلندر ۲.۳ لیتری توربوشارژ است که ۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. همچنین یک موتور توربوشارژ جدید ۳.۰ لیتری V6 با حداکثر ۴۰۰ اسب بخار در مدل ST نیز وجود دارد. علاوه بر این موارد یک سیستم هیبریدی جدید با قدرت ۳۱۸ اسب بخار وجود دارد نیز وجو دارد که در اصل این سیستم به سیستم پیشرانه پایه اضافه شده و ۱۸ اسب بخار بییشتر تولید میکند. همه مدل ها با گیربکس اتوماتیک ۱۰ سرعته به بازار عرضه می شوند.

هوندا پایلوت

هوندا پایلوت نیز در جایگاه دوم قرار دارد. این خودرو با قیمت ۴۱ هزار دلاری فضای داخلی جاداری را ارائه می دهد که می تواند به راحتی ۸ نفر را در خود جای دهد و از وسایل مدرن و خانوادگی مانند CabinControl و CabinTalk بهره میبرد. همچنین پیشرانه وی ۶ این خودرو قدرت ۲۸۶ اسب بخار  تولید میکند.

هوندا پاسپورت با قیمت ۴۲ هزار دلار نیز شایسته جایگاه دوم شدن را نیز داشت. این خودرو یک SUV پنج نفره است که سال گذشته معرفی شده و با همان معماری و پیشرانه پایلوت به بازار عرضه شد. کوچکتر، چابک تر و اسپرت تر.

کیا تلورراید

در مورد مکان سوم در بخش SUV متوسط ، دو پسر عموی کره ای افتخار مشترکی دارند. هیوندای پالیساید با قیمت ۳۸ هزار دلار و کیا تلوراید با قیمت ۴۴ هزار دلار هر دو در یک مرتببه قرار دارد.  این دو خودرو با فضای داخلی برجسته ، جادار و ارگونومیک ، ظرفیت باربری عالی ایی دارند ، اما کیا تلوراید با پیشرانه وی ۶ با قدرت خروجی  ۲۹۱ اسب بخار برنده مقام سوم شده است.

در مقاله پر فروش ترین شاسی بلند سال درست است که قیمت هیوندای پالیساد راضی کننده است اما سطح تکنولوژی و کیفیت کیا تلوراید به طرز شگفت انگیزی چشم گیر است.

نتیجه گیری

در نهایت آمار دقیق فروش موفق این خودرو ها به صورت زیر است:

۱- فورد اکسپلورر : ۸۱ درصد

۲- هوندا پایلوت : ۸۰ درصد

۳- کیا تلوراید : ۷۷ درصد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا