اخبار خودرو

پیشنهاد سایپابرای تحویل حضوری خودرو/ هزینه حمل رو به مشتریان حضوری می دهیم

در صورت تحویل حضوری، مشتریان از دو هفته بیمه بدنه رایگان و همچنین دریافت هزینه سفر به میزان هزینه حمل خودرو بهره مند خواهند شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: هفته گذشته ۲۵ هزار خودرو به نام مشتریان فاکتور و پلاک گذاری شد و برای هفته آینده نیز برای تخصیص و تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو برنامه ریزی شده است.

حسین کاظمی طرقی افزود: با افزایش تیراژ تولید محصولات در گروه سایپا، با همراهی و همکاری پلیس راهور فراجا تخصیص و تحویل خودرو به مشتریان سرعت گرفته است که در هفته گذشته ۲۵ هزار دستگاه خودرو فاکتور و شماره گذاری شد.

خودرو بهره مند خواهند شد.او گفت: در هفته گذشته ۲۱ هزار خودرو تحویل مشتریان شد و به دلیل کمبود ناوگان حمل خودرو امکان ارسال ۴ هزار خودرو به نمایندگیها فراهم نشد.

او گفت: با ادامه روند افزایش تولید در هفته پیش رو نیز برای تخصیص و تحویل بیش از ۲۵ هزار دستگاه خودرو برنامه ریزی شده است.

کاظمی طرقی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت ناوگان حمل خودرو به شهرستانها مشتریانی که خودرو آنها تخصیص و پلاک گذاری شده است می توانند با مراجعه به نمایندگیها و یا سایت اینترنتی درخواست تحویل حضوری خودرو خود را ثبت تا با هماهنگی نسبت به مراجعه و تحویل خودرو از گروه سایپا اقدام نمایند.

او خاطر نشان کرد: در صورت تحویل حضوری، مشتریان از دو هفته بیمه بدنه رایگان و همچنین دریافت هزینه سفر به میزان هزینه حمل خودرو بهره مند خواهند شد.

منبع خبر:سایت تحلیلی خبری عصر ایران

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا